Verouderd modem Opgelost
Hallo,Ik zou graag een nieuw modem krijgen.Na klachten van mijn dochter dat de Wifi regelmatig uitvalt kom ik tot de ontdekking dat ik wel een redelijk o...
Hallo,Ik zou graag een nieuw modem krijgen.Na klachten van mijn dochter dat de Wifi regelmatig uitvalt kom ik tot de ontdekking dat ik wel een redelijk o...
Ivm verhuizing naar een nieuwbouwwoning (dik gewapend beton en nieuwe isolatie) had ik op de 1e verdieping en op zolder nauwelijks wifi-verbinding met mi...
kan niet meer uitloggen Ziggo mail
Sinds deze week ben ik een eigenaar van een ps5. En aangezien de ps5, ten opzichte van mijn ps4, een strengere NAT type aangeeft (type 2: moderate) heb i...
Hallo, Sinds de 25e valt mijn internet verbinding op willekeurige momenten weg. Dit geldt voor alle devices en connectie type; Wi-Fi en bekabeld. In Smok...
Zoals besproken met @Alex bij deze even een topic.Ze hebben ongeveer 3 weken geleden onderhoud gepleegd aan onze wijk (voorbereiding giganet denk ik?) en...
Hello, I recently tried to install my smart wifi connectbox that I recieved yesterday. After going through all the steps, it was quite disheartening to s...
Omdat ik beschik over een Mediabox XL heb ik van Ziggo drie TP-Link wifiboosters te leen. Dat moet de Wifi-ervaring verbeteren, maar dat lukt echter slec...
het lukt me niet om een losse router als ap in te stellen met werkende ipv6 dit geeft de router aanHuawei AX3 wifi 6 plusen een ziggo ubee modem in route...
Beste ziggo, Zouden jullie mijn IPV6 voor het thuisnetwerk uit willen zetten.Voor mijn werk moet ik via VPN inloggen, echter als ik naar (interne) websit...
Hi, Ik heb een connectbox in bridge staan en mn router ingesteld zoals voorgesteld door ziggo: met pd en /56. Echter, ik krijg geen IPv6 adres toegewezen...
Ik heb begrepen dat het vanaf december mogelijk is om IPV6 te krijgen in combinatie met een bridged modem. Ik heb alles op mijn Unifi apparatuur ingestel...
Ik heb twee pods geïnstalleerd en heb twee problemen.Ze bevinden zich op plaatsen waar een zeer zwak signaal was. Beide zijn waarschijnlijk afgeschermd d...
Hi, I want to use port forwarding, but the option is not there because my router is set to use IPv6. Would it be possible to change it to IPv4? Best rega...
Hoi, ik vraag mij af of het zin heeft mijn internetsnelheid te verhogen van 600Mbps naar 1000Mbps terwijl ik nu nauwelijks 300Mbps haal met speedtest. We...
Ik ben bezig bij mijn schoonmoeder een nieuwe mediabox te installeren (de oude was een oud model waarbij bepaalde zenders niet meer doorgegeven konden wo...
Hallo, Ik heb de laatste tijd veel problemen met het internet thuis hij valt steeds vaker weg en dan moet ik weer een reset doen om internet te krijgen. ...
Sinds ik de TP-link Ceco M4 gebruik kan ik mijn draadloze printer niet vinden. De printer heeft verbinding met de wifi en dus ook een IP-adres. NU vond m...
Zoals @Mariska al terecht aangaf is het beter dat ik een nieuw topic aanmaak i.p.v. het Eindelijk IPv6 in Bridge modus... te vervuilen. Dus hierbij. In h...
Hallo,Ik heb de laatste maanden regelmatig last van een haperende internetverbinding, super irritant met het vele thuiswerken. Voor zover ik kan zien lij...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.