Pod installeren wil mijn twee kanalen dezelfde naam geven Alleen-lezen Opgelost
Ik wil een wifi pod installeren, eerste wat de app wil gaan doen is mijn twee kanalen dezelfde naam geven. Ik heb namelijk een 2,4 en 5 g 2,4 heet naam z...
Ik wil een wifi pod installeren, eerste wat de app wil gaan doen is mijn twee kanalen dezelfde naam geven. Ik heb namelijk een 2,4 en 5 g 2,4 heet naam z...
Sinds een paar dagen de smart wifi pods in gebruik. Dekking prima. Echter heb ik nu regelmatig haperingen in de verbindingen. Hierbij valt me op dat mijn...
De laatste tijd ervaar ik meerdere malen per dag/uur periodes van hoge ping & packetloss, duidelijk merkbaar in online gaming, maar ook in gewoon browsen...
hi, I received my Ziggo wifi boosters yesterday, when trying to download the app it comes up with App not available in app store. How do I get around thi...
Goedemorgen ik heb op mijn iPhone 12 mini met iOS 15.1 nog een certificaat Van Ziggo hotspots staan. deze wil ik graag verwijderen van mijn mobiel weet i...
Ik wil graag voor alle apparaten (dus niet per apparaat) de wifi op bepaalde tijden uitzetten. Alles wat ik in de community kan vinden zijn antwoorden op...
Geachte Ziggo Community, Ik maakt gebruik van een domeinnaam en daarbij dus ook gebruik van mailforwarding door mijn domeinprovider.Helaas kom ik erachte...
Hallo mensen, Ik probeer de smartwifi pods te installeren. Hij blijft hangen bij" app zoekt smartwifi pod" Heb alles al geprobeerd, maar niks heeft gehol...
Waarom is het zo ontzettend lastig om een simpel antwoord te krijgen op een simpele vraag? Ik wil weten hoe ik m'n spamfilter kan leegmaken want ziggomai...
Ik moet een reeks (100) porten openen voor een project, zeg 8000 t/m 8099. Hiervoor stel ik het volgende in de Connect box in Lokale beginpoort 8000Lokal...
Als de pod correct werkt, klopt het dan dat het lampje niet brandt?
Nadat ik van KPN naar Ziggo ben overgegaan kan ik geen site meer openen zonder door te klikken naar geavanceerd en dan te kiezen voor onbeveiligd openen....
Goede vrienden van ons, wonende in Everdingen, hebben enorm last van uitvallende wifi.Herstarten hun oude Ubee modem regelmatig op mijn advies.Omdat ik n...
Gisteren abonnement verhoogt naar 300MBps en geactiveerd. Snelheid is echter slechts 90MBps. Upload is wel naar 30MBps gegaan.
Hallo Ziggo community, Ik loop tegen het probleem aan dat mijn internetverbinding niet goed werkt. De daadwerkelijke download- en uploadsnelheid is veel ...
Dag allemaal, We hebben sinds kort een set tp link deco m4 thuis. Deze set heb ik aangeschaft omdat we op de eerste verdieping een wifi download snelheid...
Tijdens het kijken naar mijn e-mail via webmail heb ik nu al een paar keer meegemaakt dat ik ineens mail van de dag ervoor kwijt ben. Staat in geen enkel...
Hallo, Ik zag dat de groene omlijning (banner) bij het online bankieren in Chrome en Edge niet meer opende en zichtbaar was.Ik heb wat gezocht op de comm...
sinds kort deze melding en mijn alwaysonVPN met werk werkt niet meer, ik krijg een 809 error. FW aan maar alle andere vinkjes uit ports UDP 500 + 4500 TC...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.