Smartwifi en vraag over internetboosters via kabel Opgelost
Beste lezers,Van de week viel me iets op in de instellingen van de Connectbox. Ik zag dat Smart Wifi is aangezet, voorheen paste ik altijd handmatig de k...
Beste lezers,Van de week viel me iets op in de instellingen van de Connectbox. Ik zag dat Smart Wifi is aangezet, voorheen paste ik altijd handmatig de k...
Hallo, Ik weet niet goed waar ik de vraag kan stellen, dus dan maar hier. Ik heb zelf nog de mediabox xl. Nu kreeg ik een mail van ziggo dat het mogelijk...
Goedemiddag,Wij hebben sinds april Ziggo thuis internet. vanaf begin af aan hadden we het probleem dat Internet verbinding weg valt meerdere keer per dag...
Gisteren een Neo Qled 4K geplaatst. Volgens de monteur is WiFi -sterkte niet optimaal om bv. Netflix te gebruiken. Hij adviseert een bekabelde aansluitin...
Goedemorgen, Sinds een week of twee lijken de modem signaalwaarden per dag achteruit te gaan. Had ik tot voor kort bij Power gemiddeld tussen de -1.0 en ...
Dit kennisbank artikel is geschreven door EnergieBoy. Lees alles over het aanmaken en het beheren van je wachtwoorden. We leven in een wereld waar je v...
Hello. I'm having issues using the Aspera Connect app to upload files for work. My company told me this seems to be a regular issue with Ziggo connection...
Hallo allemaal,Ik heb vorige week een verse installatie gekregen van Ziggo, inclusief een wifibooster met twee access points. Alles werkt naar behoren. B...
Sinds vandaag ondersteunt Ziggo dual stack voor modems in bridge mode :). Tot nu toe gebruikte ik een Hurricane Electric tunnel, maar full dual stack is ...
Hallo,Ik heb naar aanleiding van de mail en een topic hierover op dit forum instellingen aangepast. Ik kon ze niet 1op1 overnemen. Nu is mijn vraag heb i...
Hallo, Heb vandaag 2 wifi pods geinstalleerd. Nu staan er in mijn app 4 pods aangegeven. Hoe verwijder ik de 2 onnodige pods? Daarnaast brand het lampje ...
Since yesterday morning the internet download speed over wifi has decreased significantly. Currently it is between 10-30Mbps while I have the 300Mbps sub...
Ik heb een paar dagen geleden mijn modem laten omzetten naar een IPv4 only setup omdat ik een port moest forwarden en dit niet kon met mijn originele Dua...
HalloIk krijg een mail met de volgende tekst: Ons netwerk is en blijft belangrijk. Want we zijn veel meer thuis en thuiswerken is het nieuwe normaal. En ...
Goedendag Gisteren ontvingen wij het Ziggo pakket met 2 Wifbooster pods Nu gezocht op internet maar ik kom er niet uit. Zijn deze ook geschikt voor een l...
Ik heb een tijdje problemen dat de connectbox weg valt soms voor bv 2 minuten vanuit het niets en er geen verbinding is, volgens ziggo komt dit omdat het...
Ik heb 2 smartwifi pods ontvangen maar installatie lukt niet, heeft waarschijnlijk te maken met reeds geïnstalleerde TPlink deco M4 boosters. Ik krijg de...
Beste Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie en z...
Ik kom nu iets raars tegen. een klant van mij/ziggo haar email is gehact en adres is geblokkeerd door ziggo, ze werkte gelukkig via webmail. het gaat om ...
Hello, Two days ago we received the all in Ziggo box for our new house. I did all the connections but it is still not working. I already checked similar ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.