Oud modem slechte wifi Opgelost
Hallo, Ik heb een vrij oud modem, een Ubee EVW3200, waarvan de wifi steeds slechter is geworden. Kan het modem misschien vervangen worden door een nieuwe...
Hallo, Ik heb een vrij oud modem, een Ubee EVW3200, waarvan de wifi steeds slechter is geworden. Kan het modem misschien vervangen worden door een nieuwe...
Via de app krijg ik melding maak installatie tweede pod af , bij scannen barcode geeft deze aan dat hij al aangemeld is . Ik kan de tweede Ziggo SmartWif...
Hallo, Ik heb een probleem met de DNS servers van Ziggo. Ik heb hiervoor een nieuwe Connextbox van Ziggo ontvangen, maar dit lost het helaas niet op! Ik ...
Beste lezer, Ik heb de laatste tijd erg last van het feit dat mijn modem telkens reboot bij het bezoeken van bepaalde websites. De modem valt dan uit en ...
Ik krijg op mij samsung s10 te zien gebruikersgegevens niet gesynchroniseerd opnieuw verbinden maar dat lukt niet in ziggo safe online
@Cecilia zou je mij kunnen helpen met het uitzetten van mijn IPv6? Dit is verplicht voor mijn nieuwe werk. Ik heb vanmiddag een uur met een collega van j...
Mijn Siemens apparatuur wil niet werken via WIFI met de app van Home Connect. De afdeling support van Home Connect verwijst naar diverse informatie waaru...
Optie 1: modem vN ziggo in bridge, via poort 1 m4 als router ingesteld. Internet een stuk sneller op smartapparatuur. Nas niet werkend te krijgen. Optie ...
Mijn internetverbinding hapert nogal. Zo moet ik iedere dag mijn Hue Bridge (bekabelt) opnieuw opstarten en mijn Atag thermostaat geeft regelmatig aan da...
zo, daar zijn we weer! Sinds 7 oktober valt de verbinding elke dag 2 - 5 x weg voor een periode van 4 sec. Meestal in de ochtend (vroegste 8.38, laatste ...
Hallo, Mijn zoon heeft een tablet Levono vorig jaar gekregen. Sinds gisteren kan hij ineens niet meer op internet. Vrijdag is zijn er werkzaamheden in de...
Hallo ik heb de 3 deco m4 wifiboosters geplaatst en nu krijg ik de app van mijn haier airco niet meer werkend. App wekt alleen op 2,4 ghz dus 5 ghz al ui...
Sinds plaatsing van de nieuwe octagoon wifi mesh boosters heb ik last van internet drop-outs. Tis net alsof buffers vollopen en dan opnieuw verbinding ge...
Een aantal jaren geleden heb ik 2 powerline-adapters gekocht en op mijn netgear router aangesloten. Nu wil ik iets aan de instellingen veranderen en nu b...
Goedeavond samen , Sinds gisteravond na een korte stroomuitval heb ik via mijn Netgear router geen internet meer. De Netgear heeft altijd als router gefu...
Beste; sinds een week of 4 gebruik ik nu de Connect Box Giga naar alle tevredenheid. Ik heb daar hier een topic voor aangemaakt dat ik helaas niet meer k...
Hoi, Ik werk in een restaurant. Vanaf ons wifi-netwerk is onze eigen website en e-mail niet bereikbaar, net zoals andere websites die op dezelfde server ...
Ik ben ervan overtuigd, dat menigeen het direct uitschatert bij het lezen van mijn vraag, maar dan is ook meteen duidelijk hoever mijn kennis reikt. Ik h...
Ik heb een Ziggo webmail account met de naam "@chello.nl" . Moet ik dan nog wat aan mijn mailinstelling doen. En waar kan ik de smtp en pop instelling en...
Ik zie dat meer mensen last hebben van even @uitvallen de WIFI en telefoon. Steeds korte onderbrekingen op tablet, telefoon, Sonos en TomTomGeen storing,...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.