Monteursafspraak afzeggen Opgelost
Moet me afspraak annuleren maar lukt niet via de link
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Moet me afspraak annuleren maar lukt niet via de link
het lukt maar niet om wifi spot op telefoon te stellen ondas alle aannbeveling van ziggo comunity en gle .extensie naam veranderen e.d. can crt naar cer enz . stappen plan doorlopen installeren lukt w...
Ik heb voor mijn vrienden een game server opgezet. maar sinds mijn publieke IP is veranderd heb ik problemen. De server loopt gewoon normaal door als ik hem aan zet en mijn vrienden joinen, maar als i...
So I created the script below:SCRIPT: $target = "c:\$(get-date -F 'yyyy-MM')"if (!(Test-Path $target)) {md $target}gci 'c:\test\' -Filter *.xml -recurse | ?{!$_.PSIsContainer -and $_.CreationTime -ge ...
Helaas heb ook ik wel een wifiverbinding maar soms geen internetconnectie. Ik heb de vragen van een ander topic hieronder beantwoord. - Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel? Ja, deze ...
Na het instellen van de bridge modus op de connect box geen internet meer en niet mogelijk om met kabel op router in te loggen..
Probeer vandaag voor de allereerste keer modem/connectbox aan te sluiten. Hoofdcoax ziet er iets anders uit dan in de brochure (zie foto), maar zou volgens mij toch moeten werken.echter, de connectbox...
Goedemiddag,Mijn vriend komt bij mij wonen en heeft momenteel een @home.nl maildres via zijn abonnement van Ziggo in zijn woonplaats.Ik heb een Ziggo abonnement in mijn woonplaats. Hij wil graag zijn ...
Bericht gehad van Ziggo mail account geblokt, nieuw ww aangemaakt bij mijn Ziggo account en bij mail account. Log ik via computer rechtstreeks bij Ziggo mail dan geen enkel probleem, kan alles, nieuwe...
het nieuwe modem wordt default op 192.168.178.1 geconfigureerd aangeleverd, maar ik heb intern veel apparatuur hard ingesteld op een ander subnet. Ik zou graag het modem weer in hetzelfde subnet wille...
Sinds deze week krijgt de wifi printer (HP OfficeJet) en de PC (desktop) geen wifi verbinding meer met de connectbox. Een herstart van de connectbox lost het probleem even op, maar de volgende dag is ...
Kreeg zojuist een mail binnen. Gebrekkig Nederlands, dat mijn UPC account wordt opgeheven als ik niet op een link klik...U bent gewaarschuwd! Zie bijlage?
Kun je met de nieuw uit te komen modem/router van Ziggo wel zonder problemen een eigen router plaatsen? Met de huidige MBXL ondervind ik daar alleen maar problemen mee. Bij Ziggo zelf beweren ze dat h...
Sinds gisteren de trotse bezitter van een connect box ter vervanging van een ouder modem. Aangespoord door de mail die ik van Ziggo ontving ‘probeer gelijk alles uit’ meteen aan de slag gegaan; instal...
In welke servermap dien ik mijn wordpress bestanden te installeren, zodat de site zichtbaar wordt?
gisteren nieuw modem connectbox en MediaBox next ontvangen en we kijken nu al 18uur tegen internet activatie pagina aan?volgens 2 medewerkers aan de telefoon zou het max 2 uur duren, nu na 18uur nu ma...
Hallo, ik heb nu al een tijdje opeens het probleem dat onze wifi steeds weg valt en aangezien ik op mijn Macbook wifi moet gebruiken is dit heel vervelend. Ik heb een paar screenshots bijgevoegd.
Sinds vanavond zeer trage en instabiele internetverbinding. (Apeldoorn)Modem al gereset naar fabrieksinstellingen maar niets helpt.Ik heb normaalgesproken de 250/50 Mbit verbinding maar haal op dit mo...
Hallo, Sinds ik de nieuwe router van Ziggo heb krijg ik mijn Chromecast ultra niet meer ingesteld op mijn TV. In mijn Home app op telefoon vind hij de Chromecast wel, maar als ik dan instellen selecte...
Beste experts,ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een connectbox (Arris) Als ik bij verbonden apparaten kijk dan zie ik 20 bekabelde apparaten staan terwijl ik die niet heb, heb ook geen id...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
58 | |
42 | |
15 | |
6 | |
6 |