SmartWifi pods en SONOS Beam Opgelost
Hoi, Ik heb onlangs smart wifi pods van Ziggo ontvangen. Als ik het goed begrepen heb nemen deze pods het Wifi management over van mijn Connect Box en wo...
Hoi, Ik heb onlangs smart wifi pods van Ziggo ontvangen. Als ik het goed begrepen heb nemen deze pods het Wifi management over van mijn Connect Box en wo...
Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen... Ik probeer al zo'n 5 weken DualStack-Full te activeren op mijn modem. Dit zorgt ervoor dat ik een IPv4 e...
Hi, In verband met poortforwarding wil ik graag enkel IPv4 op mn connectbox. Klopt het dat ik dat hier kan laten aanpassen? MvgMarnix
Ik heb nu anderhalf jaar de smartwifi box van Ziggo, maar jammer genoeg is het moment gekomen waarop deze kuren begint te vertonen. Ik heb de hoofdaanslu...
Ik heb de pods bij mijn schoonouders geïnstalleerd maar deze zitten op een ander wifi signaal dan waar alle apparaten op werken. Hoe kan ik dit wijzigen?...
Hallo Allemaal, Wij hebben hier het volgende probleem, wat in de afgelopen weken erger begint te worden. Eerst was het 1 a 2 keer per maand dat het int...
Mijn e-mail adres funktioneert al sinds 12-02-2021 niet meer en was mijn hoofdmail adres, krijg dagelijks een bericht via microsoft outlook, dat zij geen...
Beste Community, moderators en ziggo mods. Als is inlog op mijn connectbox mis ik een aantal instelpagina's op mijn connect box nl:upnpportforwardingport...
Ik heb de laatste paar weken regelmatig een korte internet uitval. Het is slechts steeds een paar seconden, maar het ligt vermoedelijk niet eens aan het ...
Goedeavond, Nieuw hier op het forum, nog geen reden voor gehad om lid te worden omdat alles redelijk feilloos functioneerde. Nu begint de laatste tijd st...
Goedendag, Wij hebben al jaren ziggo, maar ik ben hier nieuw op de community sinds vandaag. Wij hebben thuis van Calex een supergoed werkende smart stekk...
Mijn pc staat boven maar ik heb daar een soort versterker van Linksys staan. maar alsnog is mijn ethernet maar 50mb/s ongeveer en mijn telefoon heeft 400...
Als ik bij safe-online apparaten en personen beheren kijk, zie ik "My device", "My device 1" en "My device 2". Hoe weet ik nu welk apparaat wat is? Daarn...
Hi all, since this morning my internet is not working. I have a SmartWifi modem, and the power led base (the one at the bottom of the router) is flashing...
Beste, Ik moet vanuit mijn werkgever de IPv6 uitschakelen, hoe doe ik dit? Groetjes!
Hallo allemaal, Ik heb een gek probleem. Op soms random momenten valt mijn internet weg. Dit heb ik getraceerd naar een bepaalde website die ik dan bezoe...
Goedendag! Ik heb al vrij lang een Ubee 321b modem. De laatste maanden moet ik deze regelmatig (ca. eens in de 2 weken) resetten omdat de internetverbind...
Goedenavond, Sinds een paar weken giga abonnement genomen maar be iet zeker of de snelheden gehaald worden. vandaar de vraag om jullie hulp Wellicht niet...
ik heb een laptop die kan de DNS server niet vinden een ip krijgt hij wel van DHCP meer de DNS blijft een probleem ik kan een alternatieve dns instellen ...
Ik heb al ruim 10 jaar internet van Ziggo (modem: Ziggo Conntectbox). Ik speel sinds 2 jaar online games via een bekabelde verbinding. Nu blijkt dat er o...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.