“Hoofd” deco wisselen, kan dat? Opgelost
Inmiddels een aantal dagen aan het prutsen met mijn Ziggo netwerk door toevoeging 4e Deco. Uiteindelijk door hoofd deco op 1e poort en ander 2 deco’s op switch de boel redelijk werkend gekregen. Vraag...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Inmiddels een aantal dagen aan het prutsen met mijn Ziggo netwerk door toevoeging 4e Deco. Uiteindelijk door hoofd deco op 1e poort en ander 2 deco’s op switch de boel redelijk werkend gekregen. Vraag...
voor het werken met een applicatie moet ik mijn IP adres doorgeven aan de IT afdeling van mijn bedrijf, zodat een secured verbinding gemaakt kan worden.Een enkele keer wijzigen is geen probleem, maar ...
Hallo allemaal, Ik heb nog een mailadres van Chello waarvan ik graag het wachtwoord wil aanpassen uit veiligheidsoverwegingen. Dit adres is echter niet zichtbaar in Mijn Ziggo. Sterker nog; er zijn he...
Sinds gisteren ben ik een nieuwe klant, voor het aansluiten van de modem heb ik de instructies gevolgd. Als hij opstart brandt het lampje eerst wit en daarna knippert hij 2 minuten lang wit. Na 2 minu...
Hi!Ik zit met het volgende probleem wat echt ontzettend vervelend is: Sinds een paar dagen heb ik de Sagemcom smartwifi modem. Als ik een apparaat aanzet dat bekabeld verbonden is met mijn modem, of d...
Ik probeer al enige maanden (niet dagelijks) op mijn nieuwe Samsung Galaxy A33 telefoon met Android 13 de Ziggo wifispots werkend te krijgen. Ook heb ik inmiddels 2x in een Ziggo winkel en 1x via de k...
Hallo luitjes. Ik heb sinds enkele dagen het nieuwe zwarte smartswifi modem gekregen en aangesloten. Om diverse slimme stekkers en lampen aan te melden bij het modem, had ik de 5G uitgezet omdat die s...
Mijn ouders hebben een nieuw modem ontvangen. (Grijze smartwifi Sagem) Ze hebben nu een Cisco model. Dat werkt eigenlijk prima en heb niet zoveel zin om die nieuwe aan te sluiten. Klopt het nu dat je ...
Ik heb vanaf connectbox zowel richting deco in woonkamer een lanverbinding alsook naar boven dus. In woonkamer is hoofddeco. Beiden werkt goed behalve als ik de deco boven uitzet omdat soms niet nodig...
Vorig jaar veel storing zie nu ook weer veel meldingen in de connectbox herstart gelukkig niet. maar heel lang geleden met een home/ziggo modem en een verplicht eigen sitecom router nooit.Daarom heeft...
Hallo, ik gebruik de mailserver van Ziggo voor het verzenden van mail. Ik wil hiermee echter ook mail versturen van een ander mailaccount. Ik begrijp dat het hiervoor nodig is om een SPF record toe te...
Ik heb een Ubee modem en sinds enige tijd zie ik heel veel events in de log. Soms heb ik ook netwerk hiccups.1.5 jar geleden heb ik een monteur gehad, die heeft destijds alles nagekeken en sindsdien i...
Hallo! Ik heb de TPLINK DECO X50 (3pack) gekocht. Ik heb op iedere verdieping (beneden, boven, zolder) een ethernet kabel liggen die direct (via loze leidingen) is aangesloten aan de Ziggo Gigabox mod...
Hallo Ziggo Community, ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen met een Wifi probleem. Het laatste half jaar steeds last van wegvallen Wifi en trage Wifi, dat is gekomen na het opbouwen van een Me...
Hallo,heb zojuist een speedtest gedaan omdat ik vermoed dat internet verbinding regelmatig hapert. Zeer vaak duurt laden (in Chrome) van een nieuw venster eindeloos lang, valt internetradio weg en wor...
Ik heb sinds een paar maanden het thuisnetwerk via de TP-link Deco M4 wifiboosters geïnstalleerd. Dat werkt goed, maar daarvoor moest ik de WiFi van het modem ( Smart WiFi modem Arris )uitschakelen. N...
Door werkzaamheden in de straat is de stroom gisteren heel even weggevallen. Sindsdien is de Connect Box bezig met het spelen van DHCP server. Daardoor krijgen apparaten in mijn netwerk een IP adres w...
LS, Ik heb 2 accounts bij Ziggo met dezelfde serverinstellingen. Bij 1 account komt sinds 3 dagen geen mail binnen. Fout in ontvangen ontvangen emails. Instelling is pop.ziggo.nl,poort 995,sleutel SSL...
Hallo,Ik ben een Synology DSM 7.1 Mailplus aan het instellen voor mailverkeer en kies de Ziggo SMTP instellingen voor uitgaande mail. Ik heb de onderstaande settings gebruikt:Uitgaande serverinstellin...
Via marktplaats heb ik twee wifipods overgenomen van iemand die deze gekocht heeft en geen Ziggo abonnement meer heeft. Helaas kwam ik erachter dat de pods nog in het systeem staan op het oude abonnem...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
41 | |
9 | |
7 | |
7 |