Verbinding met gameserver geblokkeerd? Opgelost
Gaat om World of Tanks Blitz op iphone en ipad.Sinds een dag of 2 of 3 laadt het nieuws niet meer in de game, lege shop ed. (speel uiteraard over wifi)Wi...
Gaat om World of Tanks Blitz op iphone en ipad.Sinds een dag of 2 of 3 laadt het nieuws niet meer in de game, lege shop ed. (speel uiteraard over wifi)Wi...
Ik ben recent overgestapt naar Ziggo. Ik heb het WIFI-netwerk geïnstalleerd en alle apparaten zoals laptops, telefoons, tablet, printer, Chromecast zijn ...
Goedemorgen, Aangezien de Ziggo Klantenservice voor mijn geen oplossing heeft, wil ik graag jullie expertise hulp. Sinds afgelopen maandag ervaar ik prob...
Geachte mensen,Na een kort en krachtig belletje naar KS om te vragen of de optie er is wordt ik hier naartoe verwezen.Ik heb zojuist een Pi-Hole gecreëer...
Hallo,Sinds een paar dagen ben ik in mijn Ziggo mail ineens de balk met Adresboek Email Taken en het wieltje Instellingen kwijt.Iemand enig idee hoe ik d...
Casten van muziek op spotify lukt niet, mijn netwerkspeler wordt bij spotify niet op het netwerk gezien. alles opnieuw gedownload en modem gereset
Sinds ongeveer een week verschijnt de menubalk van ziggo niet meer boven mijn mails. Ik kan me dus niet afmelden. Zodoende kan ik ook niet inloggen op mi...
Wij zijn sinds kort verhuisd naar een nieuwbouwwoning, ik heb ziggo hier zelf aangesloten en draait goed, wel moeten er nog 2 kabels getrokken worden en ...
Om het netwerk thuis te verbeteren wil ik de Ziggo Wifi Pods gebruiken. Nu heb ik al een Netgear Orbi wifi netwerkje. Ik had bij Ziggo de vraag gesteld o...
Enkele dagen geleden wifiboosters geïnstalleerd. Alle apparaten werken, behalve Samsung tablet S2. Geeft wel verbinding, geen internet. Tablet gereset, g...
Goedemiddag, Het lukt mijn niet meer om Sonos te verbinden met mijn router. Ik krijg elke keer de melding dat mijn sonos niet geinstalleerd kan worden en...
Sinds de verhuizing van het kantoor hebben we Ziggo als provider. Om aan eisen zoals vast IP en stabiele FTP te kunnen voldoen is geadviseerd om Ziggo za...
Ik heb Ziggo via Connectbox.Voor muziek maak ik gebruik van Denon Heos-boxen (via WiFi).Als ik via WiFi iets download én de muziek speelt, krijg ik stori...
Goedemorgen, Voor mijn werk heb ik voor een aantal programma's een VPN verbinding nodig. Helaas valt mijn VPN binnen één minuut eruit. Dit zou liggen aan...
Hallo.Via klantenservice kom ik er niet echt uit, en ik lees hier veel van dezelfde problemen met de UBEE 3200 v320b modem. Klantenservice enige wat die ...
Ik wil graag port forwarden op mijn connect box echter kan ik het tabje niet vinden tussen beveiliging. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik het w...
Mijn Ziggo modem staat correct in bridge modus. Ik hebt een Ubiquiti USG die als router en als vpn functioneert. Hij is naar mij weten correct geconfigur...
Ik mis opeens de knop [afmelden] in windows mail.Voorheen waren er rechtsboven 3 streepjes die de keuze [instellingen] en [afmelden] hebben.Nu is er opee...
Zijn de serverinstellingen voor Windows Live Mail en die voor Mail voor Windows 10 Gelijk?
Een rare toestand/ Er wordt op de PC geen mail meer ontvangen terwijl dat wel via hetzelfde account op een tablet en op de telefoon wel binnen komt. Heb ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.