Internet set up Giganet Onopgelost
Beste allemaal, Ons thuisnetwerk is aan een upgrade toe dus dat heb ik gedaan maar zie door de bomen het bos niet meer... Ik krijg vandaag dus de nieuwe connectbox giga binnen en moet mijn netwerk in ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste allemaal, Ons thuisnetwerk is aan een upgrade toe dus dat heb ik gedaan maar zie door de bomen het bos niet meer... Ik krijg vandaag dus de nieuwe connectbox giga binnen en moet mijn netwerk in ...
Wie wil mij helpen. Ik heb de Connectbox gereset, maar het doorlopen van de installatie van de Connectbox blijft het beeld stilstaan na het op de knop te drukken doorgaan met afronden. Ik heb al versc...
Ik heb 3wifi boosters geïnstalleerd.hoe kan ik het wachtwoord van dit netwerk wijzigen.via het modem lukt niet.lik kan niet inloggen op het modem.heb deze al gereset maar dan lukt het inloggen ook nie...
We zijn in 2018 verhuisd naar een andere woning en hebben toen ons modem meegenomen.Wel is toen alles aangesloten door een monteur van Ziggo. Nu heb ik sinds enige weken last van een haperende interne...
Hallo, heb sinds februari nieuwe ConnectBox (als vervanging van ubee), werkte allemaal OK, tot vandaag plots het ethernet niet meer werkt. Wifi werkt nog wel, dus de ConnectBox is op zich verbonden. H...
Voor mijn werk heb ik soms zeer hoog packet verkeer (vooral downstream, maar ook upstream). met packet verkeer bedoel ik niet hooge mb/s. Dit zijn veel kleine packets die niet in de buurt zullen komen...
Heb de laatste tijd van uitval van Internet signaal, extra vervelend nu school en werk vanuit huis moet worden gedaan. Als ik tijdens uitval mijn modem/router in browser benader, zie ik dan steeds: In...
Wij hebben de M4 wifi boosters geprobeerd te installeren. Ondanks de verhalen dat het kinderlijk eenvoudig was, lukte het installeren maar niet. Via de app kon de booster niet gevonden worden. Ik kwam...
Ik heb al heel lang last van traag en wegvallend internet. Regelmatig moet ik het modem opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen. De laatste week kan ik niet eens meer fatsoenlijk mijn werk doe...
Beste mensen, Ik heb een probleem gehad met internet icm de decos. Eerst contact gehad met ziggo werd door verwezen naar TP-Link, daar naar toe gebeld en het internet terug gekregen. Toen wou ik opnie...
Ik ben een nieuwe klant bij ziggo en ik heb vandaag mijn installatiepakket ontvangen. Nu kon ik geen coax aansluiting vinden, ik denk nu dat deze groen kabel (zie bijlage) hem is? Kan ik hier rechtst...
Goedemiddag, Momenteel gebruik ik een losse modem voor internet en de Mediabox voor tv. Ik lees op het forum dat dit beter werkt, bijvoorbeeld voor streamen. Nu ga ik overstappen naar de unifi dream m...
Sinds snelheid gratis verhoog is naar 600 Mbit is internet instabiel en schommelt de snelheid tussen 10 en 250 Mbit, waarbij 10 vaker voorkomt dan 250. Ben net zo stom geweest om de helpdesk te bellen...
Hallo, Gisteren (21-06-2021) heb ik de nieuwe toegezonden modem van ziggo aangesloten. Het gaat hier om een connectbox en deze heb ik vervangen voor de technicolor omdat deze gedeactiveerd zou worden ...
Hallo, Toch maar weer eens proberen Ziggo te laten werken aan de problemen die ik sinds dag 1 heb. Ik speel voornamelijk in de avond, daar ik overdag moet werken. Dit is dan voornamelijk Google Stadia...
Hallo, Mijn ouders hebben het probleem dat de internet verbinding regelmatig wegvalt/langzaam is.De modem waar het om gaat is een Cisco EPC3212. Is het mogelijk deze om te ruilen voor een connectbox.H...
Ik heb Ziggo safe L beveiliging , moet ik dan ook Windows 10 beveiliging aanhouden.
Beste Community, Ik ben onlangs verhuisd naar een andere streek. Iets eerder dan verwacht en via de website probeer ik de verhuizing door te geven. Dit afgelopen maandag telefonisch gedaan en tot vand...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
50 | |
7 | |
6 | |
6 |