wifi boosters terug gestuurd (Verzendbewijs) Opgelost
Ik heb 7 december 3 wifi boosters ontvangen en de volgende dag terug gestuurd. Maar ze staan nog steeds in mijn Ziggo. Zie bijlage.
Ik heb 7 december 3 wifi boosters ontvangen en de volgende dag terug gestuurd. Maar ze staan nog steeds in mijn Ziggo. Zie bijlage.
Ik hem sinds deze week 2 pods ontvangen en geïnstalleerd. De app op mijn telefoon etc. Alles ging goed. Ik zie de pods ook in mijn app staan. Echter, ik ...
Waarom kan ik in de Deco App (uit de Playstore) na de laatste updates de instellingen niet meer aanpassen?
We hebben een nieuwe mailserver met een nieuw public IP adres. Mails die we versturen naar onder andere @Ziggo.nl, @Home.nl, @upcmail.nl worden momenteel...
Kan ik deze wifi boosters ook aansluiten aan de TP-Link ziggo C7. Moet ik dan ook de wifi uitschakelen van de booster. De wifi van mijn modem hoeft dan n...
Ik gebruik de Mozilla Firefox browser en kan al enige tijd niet meer inloggen op mijn Ziggo mailaccount.Op de pagina is het inlogscherm plotseling verdwe...
Op zich wordt port forwarding helder omschreven maar waar vind ik de lokale begin- en eindpoort en de externe begin- en eindpoort van mijn smart wifi box...
In relatie tot glitches en andere zaken. heb aantal dingen gehad, die ik niet goed verklaren kon, ook in samenhang met mijn Marantz AVR. NEXT zat achter ...
Sinds 9 december werkt mijn in/uitgaande mail op mijn telefoon niet meer.De instellingen zijn goed, zoals de site aangeeft, wachtwoord ook: kan wel in We...
In mijn ziggo email box kon ik ''nieuw bericht'' niet openen, om een email te verzenden. Toen heb ik alleen de cookie verwijderd van mijn ziggo mailbox. ...
Hallo, Ik heb de WiFi pods van de week volgens de handleiding opgestart. Toch een aantal vragen van deze leek: 1. Wat zou je moeten merken behalve het kn...
beste Lezers,ik heb Vreemde meldingen in mijn netwerk history connectbox.heb is begonnen met vele signaal uitval. monteur geweest aansluitingen veranderd...
Gaat om World of Tanks Blitz op iphone en ipad.Sinds een dag of 2 of 3 laadt het nieuws niet meer in de game, lege shop ed. (speel uiteraard over wifi)Wi...
Ik ben recent overgestapt naar Ziggo. Ik heb het WIFI-netwerk geïnstalleerd en alle apparaten zoals laptops, telefoons, tablet, printer, Chromecast zijn ...
Goedemorgen, Aangezien de Ziggo Klantenservice voor mijn geen oplossing heeft, wil ik graag jullie expertise hulp. Sinds afgelopen maandag ervaar ik prob...
Geachte mensen,Na een kort en krachtig belletje naar KS om te vragen of de optie er is wordt ik hier naartoe verwezen.Ik heb zojuist een Pi-Hole gecreëer...
Hallo,Sinds een paar dagen ben ik in mijn Ziggo mail ineens de balk met Adresboek Email Taken en het wieltje Instellingen kwijt.Iemand enig idee hoe ik d...
Casten van muziek op spotify lukt niet, mijn netwerkspeler wordt bij spotify niet op het netwerk gezien. alles opnieuw gedownload en modem gereset
Sinds ongeveer een week verschijnt de menubalk van ziggo niet meer boven mijn mails. Ik kan me dus niet afmelden. Zodoende kan ik ook niet inloggen op mi...
Wij zijn sinds kort verhuisd naar een nieuwbouwwoning, ik heb ziggo hier zelf aangesloten en draait goed, wel moeten er nog 2 kabels getrokken worden en ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.