Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.5KOplossingen
  • 14.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Apple AirPort Time Capsule gebruiken om WiFi uit te breiden Opgelost

Goedemorgen,ik heb zojuist m'n dramatische horizonbox XL vervangen door een nieuwe connectbox (Arris) en Mediabox next. M'n configuratie is als volgt:-connectbox in meterkast, coax in via splitter, tw...

sebmar door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

F-secure lijkt niet direct op te starten Opgelost

Goedemiddag,ik heb regelmatig problemen met F-secure Safe on Line op mijn desktop W10 1903.Het lijkt er op dat F-scure langzaam opstart. Na zo'n 3-5 minuten krijg ik de mededling in het systeemvak dat...

Gijs47 door Gedreven Raadgever
  • 123 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 17 Likes

Instellen van BlueMail lukt niet Opgelost

Ik probeer BlueMail in te configureren met de instellingen van Ziggo. Inkomende mail (IMAP) is goed ingesteld. Uitkomende mail (SMTP) krijg ik het niet voor elkaar om in te stellen. Wat doe ik fout?De...

FunGamer91NL door Gedreven Raadgever
  • 31 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 11 Likes

Wifispot certificaat verwijderen van Windows Opgelost

Ik zou graag het wifispot certificaat verwijderen van mijn Windows laptop. Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen? Installeren wordt uitgebreid toegelicht maar verwijderen kan ik op de website nie...

AnnaR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Coax versterker vraag Opgelost

Hallo ik heb een versterker thuis alleen nou past de splitter niet op de hoofd aansluiting met de versterker er aan en het internet werkt niet op de versterker zonder de splitter is hier een oplosing ...

hamerman1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy A70 wil niet verbinden met wifi netwerk Opgelost

Ik heb sinds kost een nieuwe GSM: Samsung Galaxy A70. Mijn oude GSM is een Samsung Galaxy S3 mini.Deze laatste had geen enkel probleem met ons Wifi thuisnetwerk. Kon verbinden met de 2.4G en de 5G.Mij...

Sjeng77 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Logboek Modem.... Opgelost

Ik vraag mij af wat de volgende dingen betekenen, ik heb dit sinds de laatste firmware update....

BvanWijk door Expert
  • 509 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 45 Likes

Snelheid Onopgelost

https://www.speedtest.net/results?sh=ab1e1a8dc76878b0f52e802c243739behttp://www.dslreports.com/speedtest/50806131Mark Ziggo Snelheid bar slecht.

Uitgaande mail met KPN account Onopgelost

Ik het een KPN mail account en ben ingetrokken bij mijn vriend die een Ziggo account heeft. Via zijn wifi ontvang ik nu wel inkomende mails maar mail versturen werkt niet. KPN vertelde mij dat ik dan ...

Verbinding tussen Arris router en Sonos valt steeds weg. Opgelost

Heb mijn "Sonos Boost" bekabeld aangesloten op de Arris connectbox.Dit werkt voor even goed maar na een paar uur of soms een dag wordt de verbinding tussen Arris connectbox en Sonos verbroken. Na rese...

Chromecast op een Asus GT-AC5300 achter een Ubee EVW3200 werkend krijgen Opgelost

Jarenlang hadden wij een goed werkende Chromecast op onze Samsung TV middels een Linksys-router aangesloten op een Ubee EVW3200 router/modem. Voor alle duidelijkheid communiceerde de Chromecast middel...

Eric door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Erg lage snelheid als ik router gebruik Onopgelost

Zit met een probleem, als ik de kabel vanuit de ziggo modem rechtstreeks op mijn pc aansluit haal ik ongeveer de beloofde 250 Mbps.Heb nog een pc, en wil wifi, dus ik heb een router (sitecom) ertussen...

bootcover door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internetsnelheid verdelen over meerdere routers HOE? Onopgelost

Hoi! We hebben op dit moment een Ziggo Connect Box (modem) met 4 aansluitingen. Hier hebben door middel van 4 ethernet kabels dus 4 verschillende routers aangesloten. Echter wordt de snelheid niet ver...

Britt123 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi wachtwoord regels veranders - kan instellingen niet wijzigen Onopgelost

Ik wil instellingen aan mijn Wifi verandereen op de Connectbox (Compal). Softwareversie CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH. En het bestaande wifi-wachtwoord wordt niet geaccepteerd.Onder het wachtwoord...

Sympa door Stamgast
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Wifibooster via stopcontact - updaten Opgelost

Hoi. Sinds een tijdje heb ik thuis de Wifi booster van Ziggo. Deze aangesloten en werkend. Nu heb ik het 2.4 en 5ghz netwerk beide een losse naam gegeven. Op de 2.4 ghz haal ik een snelheid van 3mbit....

Tompieejj door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen