Te verwachten internetsnelheden Alleen-lezen Onopgelost
Ik heb een Giga-bit abonnement met nieuw modem. Welke snelheden mag ik nu verwachten ?Werk al een week bekabeld maar ben niet 1 keer boven de 600 Mbit gekomen. Wifi tot max 300 Mbit (5g).
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een Giga-bit abonnement met nieuw modem. Welke snelheden mag ik nu verwachten ?Werk al een week bekabeld maar ben niet 1 keer boven de 600 Mbit gekomen. Wifi tot max 300 Mbit (5g).
kan ik mijn oude connect box als acces point instellen?
Beste Ziggo, Ook ik ervaar problemen met de ConnectBox.Sinds de snelheidsupgrade in april heb een ConnectBox gekregen en last van hogere latency en ook haperende verbinding met videobellen. Een medege...
Met de juiste inloggegevens kom ik niet binnen op F Secure van Mijn Ziggo
Tip:- de Ziggo veilig browsen app op Android blokkeert de optie om de Digid App te openen op de overheids site. - na enig prutsen en de default browser op Firefox te zetten zie je die optie wel op de ...
Zojuist de modem binnen gekregen voor mijn Internet Only start abonnement.Eerste verbinding ging al snel, maar eerste half uur ging het lampje op de modem toch weer paar keer knipperen, maar nu lijkt ...
Hallo allemaal Belde net ziggo met de vraag welk modem ik krijg als ik naar ziggo voor internet ga.(Zit momenteel nog bij kpn)Wou vragen of het mogelijk is de UBC1318ZG bij ziggo Complete te krijgen a...
Ik had problemen enkele weken geleden met het inloggen op Mijn Ziggo. Ik heb toen contact gehad met Ziggo en een medewerker stelde mij voor om een oud emailadres als nieuwe login te gebruiken. Ik heb ...
In het DDNS scherm wil ik de gegevens invoeren om de VPN verbinding tot stand te brengen. Ik moet klikken op het oranje balkje rechts onderaan, maar de wijzigingen worden niet opgeslagen. Ik krijg n...
Goedemiddag, Krijg in mijn outlook melding: kan email server niet vinden. controleer de servergegevens in de accounteigenschappen. maar als ik het stappenplan via ziggo doorloop, krijg ik andere scher...
Hallo, een extra emailadres aanmaken in mijn account lukt helaas niet. Ik zou een extra emailadres onder mijn account moeten kunnen aanmaken en heb hier al meermalen chatcontact met Ziggo over gehad. ...
Al gedurende meerdere dagen krijg ik deze melding wanneer ik mail probeer binnen te halen via pop.ziggo.nl: Beveiligingsuitzondering bevestigen helpt niet...Webmail (IMAP) werkt wel. Thunderbird 78.12...
Beste, Wij hebben al vanaf 28 juni geen internet + tv meer. volgens jullie storing site had het al opgelost moeten zijn . Maar dit is echter niet gebeurd?! Er schijnt een blokstoring te zijn maar niem...
Nadat mijn e-mail account onlangs tot 2 keer toe werd geblokkeerd, omdat ik zgn. spam van mijn eigen e-mailadres zou versturen (vraag me nog steeds af: met welk belang zou ik zoiets doen??), heb ik ve...
Ik krijg een dezer dagen de modem thuisgestuurd voor een Internet Only abonnement.Ben alvast beetje aan het inlezen hoe aan te sluiten. Nooit geen problemen mee gehad omdat ik voor mezelf en andere me...
Have this error in network logs. Wifi signal disappears, ethernet as well disconnects. Takes 5-10 minutes to get back. Having lot of trouble especially because of work from home, calls get disconnecte...
Kan het password van mijn mediabox xl worden reset zonder dat de instellingen worden terug gezet naar fabrieksinstellingen?
Goede middag,Ik kreeg op 6 juli een leuke aanbieding in mijn mailbox: "VERHOOG NU EENVOUDIG JE INTERNETSNELHEID". Het gemak van sneller. Stream series in HD, videobel zonder haperingen en download gam...
Hallo, Ik ben al heel lang in het bezit van een Cisco EPC3925 modem en ik vraag mij af of ik zo langzamerhand niet in aanmerking kom voor een nieuw modem? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Mi...
Hallo Ik gebruik mooi chello mail adres waarvan ik het wachtwoord graag van wil resetten (ivm beveiliging). Ik kan inloggen op de webmail optie maar ik kan nergens mijn wachtwoord resetten. Voorgaande...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
51 | |
9 | |
7 | |
6 |