Happerende internetverbinding Opgelost
Hallo,Ik heb de laatste maanden regelmatig last van een haperende internetverbinding, super irritant met het vele thuiswerken. Voor zover ik kan zien lij...
Hallo,Ik heb de laatste maanden regelmatig last van een haperende internetverbinding, super irritant met het vele thuiswerken. Voor zover ik kan zien lij...
Hallo,ik heb een 2 jaar oud Smart Wifi modem en de mesh router van ziggo en probeer verbinding te maken met mijn computer op kantoor. Met de mobiele wifi...
Ik heb me moeten aanmelden voor service in Dubai en zou daarvoor mail krijgen met activering code vanuit Dubai. Aanvraag liep prima maar ik heb ruim 24+ ...
Hallo,, is het mogelijk om een wifi camera met een UTP kabel aan te sluiten op een mesh punt? En zo ja, welk adres krijgt de camera dan?
sinds 9-12-2021 zijn alle mails uit mijn mailbox in verdwenen. Recentste mails van gistermiddag laat zijn wel beschikbaar. Ik gebruik office 365 outlook,...
Hopelijk weet iemand dit Mijn QNAP heeft een ip adres gekregen van de Connect box.Ik wil graag dat hij via het internet bereikbaar is.Nu heeft de connect...
Wij hebben een ziggo pakket met 600 mb, bekabeld ontvangen wij dit ook. Via wifi krijgen wij wisselend 40 tot 160 mb, binnen 1 meter van de connect box.
Hallo.Ik heb een Connectbox Giga en 2 dagen geleden viel spontaan de internettoegang vanaf de (4) Windows10 PCs in huis weg. Zowel de PCs die bekabeld zi...
Vandaag weer bericht dat onze email is geblokkeerd omdat we zijn gehackt. Gebeld met klantenservice want ik heb pas geleden alle wachtwoorden aangepast n...
Hallo, Ik ben bezig om een server op te zetten op poort 25565, zowel de portfowarding rules in de Connectbox aangezet als de firewall aangepast op de ubu...
Hallo allemaal, Even wat hulp nodig Ik heb de volgende setup staan. connectbox in bridgemodus daarachter een Linksys 6900 router. Het lukt mij niet om de...
Beste forumleden, ik heb sinds kort een raar fenomeen met de internetverbinding op de Playstation 5. Hij kan vaak na een minuut of 5 geen online content ...
Op de offerte van Ziggo staat downloadsnelheid 500. Een eenheid staat er niet achter, maar ik dacht aan Mbit/s en dat is best veel. Maar ik meet minder d...
Ik heb een Synology Nas en moet daarvoor poort 80 openen in mijn Connectbox maar die optie heb ik niet bij IPv6 en die staat wel in IPv4. Iemand een idee...
Goedenavond, Ik heb jarenlang een UPC email account gehad, maar deze is van de ene op de andere dag niet meer zichtbaar in mijn Ziggo. Ook wordt er een f...
Goedemiddag, Wij hebben sinds enige tijd problemen met instabiliteit van ons Ziggo internet. Sinds ongeveer een jaar hadden we regelmatig uitval - die ko...
Nu al heel het jaar in etappes problemen met het internet. Wij heb 300mb internet dit kan ook wel eens gehaald worden. Afgelopen weken is het probleem ec...
Zijn hier mensen dat een Gramofon in bezit hebben?Voor degene die het niet weten is het een apparaat om muziek door de sturen via WIFI of kabel naar een ...
Hallo , na een internet storing kan ik mijn omvormer van de zonnepanelen niet meer verbinden met wifi . Alles al geprobeerd . Reload , reset , stroom era...
Beste Ziggo, ik wil graag port forwarden maar ik krijg de optie niet in mijn modem overzicht onder het security menu. nu kwam ik het volgende tegen elder...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.