Ring Wired deurbel Opgelost
Ik heb sinds kort een Ring (wired) deurbel. Deze geeft 8 van de 10 keer geen melding op de app of pas een paar minuten later.Op aanraden van iemand heb i...
Ik heb sinds kort een Ring (wired) deurbel. Deze geeft 8 van de 10 keer geen melding op de app of pas een paar minuten later.Op aanraden van iemand heb i...
Op mijn tablet is de download snelheid 172Mbps. Wat kan het probleem zijn?
Beste Ziggo, We gebruiken nu al een 6-7 jaar een UBEE 320b modem. De WiFi verbinding valt tegenwoordig echter vaker uit. En voor het werken vanuit huis i...
beste mensenIk heb een smart tv Sony KD-49XH9505 en sinds eind november ongeveer krijg ik regelmatig de melding ‘WiFi niet verbonden’ rechtsboven op mijn...
Goeiendag, Ik heb laatst een TPlink ax3000 gekocht voor een betere internet verbinding op de 2 bovenste verdiepingen maar ik krijg geen internet verbindi...
ik wil mijn hoofd emailadres bij ziggo verwijderen, kan dit en zoja hoe dan
safe online wil ik aanpassen het is namelijk zo hij gooit mijn office pakket in de war . dat wil zeggen mijn account in office is dan niet meer geldig en...
heb deze aansluiting nu en KPN. Heb pakket van Ziggo binnen maar de boekjes zeggen dat ik met deze aansluiting een monteur moet laten komen. Kan ik dat ...
Beste Forumleden, Met verbazing lees ik soms de reacties van de Ziggo-moderator die langs komt op het community forum. Na het beschikbaar stellen van ipv...
Na contact met de klantenservice van Ziggo ben ik naar hier doorverwezen, omdat zij me niet kunnen helpen.Het volgende is aan de hand: Om mijn loonstrook...
Hoe kwetsbaar zijn de Ziggo modems voor Log4jNCSC classificeert het als een High/High, dus wel interessant om te weten.. PS: Ik persoonlijk heb een: Smar...
Goedenavond, ik heb nu een wifibooster, alleen kan ik mijn HP Printer nu niet meer koppelen via WPS, weet iemand een oplossing?
Ik heb Deco WiFi. Versterkers van Ziggo mijn Denon 150 en 250 zijn daar draadloos op aangesloten ziggo WiFi afgesloten boxen opnieuw geïnstalleerd kabel ...
Mijn vpn verbinding tussen mijn kantoor en thuis valt steeds uit doordat de Connectbox er volledig mee stopt!Situatie thuis: Provider: Ziggo > Connectbox...
Hallo, Wie kan mij helpen? Ik heb al enige tijd een delay(vertraging) bij fifa 22, dit is opeens bij fifa 20 begonnen, telkens als ik een actie wil maken...
Sinds kort kan ik geen nieuwe e-mail versturen: bij openen van "nieuw bericht" gebeurt er niets. Hetzelfde bij beantwoorden of doorsturen. Ook is er op d...
Ik heb in mijn UBC 1318 ZG port forwarding ingesteld naar een interne server. Als ik deze van buitenaf benader op mijn publieke adres werkt het prima. Al...
Bese Ziggo Communitymijn ouders gebruiken nog hun oude Casema email adres.Mijn vader is recent overleden en mijn moeder weet het wachtwoord niet. Het ema...
Mijn vader is op 12 december 2021 overleden. Zijn abonnement was al op 29 juni 2020 beëindigt, dit i.v.m. met allerlei problemen bij het verhuizen van mi...
Ik heb 7 december 3 wifi boosters ontvangen en de volgende dag terug gestuurd. Maar ze staan nog steeds in mijn Ziggo. Zie bijlage.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.