Packet loss bij verbinden server Opgelost
Ik heb al ruim 10 jaar internet van Ziggo (modem: Ziggo Conntectbox). Ik speel sinds 2 jaar online games via een bekabelde verbinding. Nu blijkt dat er o...
Ik heb al ruim 10 jaar internet van Ziggo (modem: Ziggo Conntectbox). Ik speel sinds 2 jaar online games via een bekabelde verbinding. Nu blijkt dat er o...
Gelezen dat ziggi in december ip6 gaat uitrollen. Mijn connectbox staat in bridge-mode maar geen mail hierover gehad (had dit ook gelezen...maar nu mijn ...
al enkele maanden heb ik last van het traag/uitvallen van de wifi via de modem,als ik deze reset gaat het een paar dagen weer goed waarna het riedeltje w...
De post titel spreekt volgens mij voor zich. De reden dat ik dit vraag is omdat ik het eigenlijk nergens echt concreet terug kan vinden en het behoorlijk...
Hallo,ik begin de moed een beetje te verliezen, maar ook mijn geduld. Het volgende is er aan de hand.Sinds een week of 3 valt op regelmatige momenten, so...
Beste Ziggo of andere lezers, Op dit moment hebben we een witte SmartWifi modem met op een andere plek in het huis een bedrade access point (Unifi AP AC ...
Goedenmiddag, Ik heb gisteren een nieuw modem met ipv6 in bridge mode gekregen, waar ik heel blij mee ben. Ik merk echter dat mijn port forwards niet mee...
Hallo allemaal, Sinds vorige maand hebben we giganet echter haalt mijn linksys mr7350 deze snelheid niet helemaal ik blijf uitkomen op 825,2 mbps ongevee...
Dag allemaal, Mijn eerste vraag hier en wellicht eentje die niet mogelijk is, maar ik word er niet helemaal wijs uit wat ik hier allemaal tegenkom.Ik zal...
Ik heb deze Connectbox al van het eerste moment dat Giganet in Den Haag werd uitgerold (begin 2020) en Ik heb de verlichting van de led ring altijd op la...
Vragen n.a.v. het aanpassen van e-mailinstellingen (mail ziggo d.d. 28-10-201) In de bijlage : a) Een stappenplan hoe mijn e-mailinstellingen momenteel i...
Ik wilde vanavond eens mijn wifi wachtwoord veranderen maar heb het weer terug gezet. Ik kwan erachter dat mijn 6 stuks tp link hs 100 stekker contacten ...
Modem restart gegeven maar IPV6 laat nog op zich wachten, werkt dus niet.
Sinds kort word op de connect box niet meer mijn lijst met 'Gereserveerd IP-adres' getoond.Alle apparaten werken naar behoren, hebben connectie, maar ik ...
Wij hebben nu een wifiversterker van TPlink. Niet via ziggo. Werkt op zich goed, alleen heeft dit punt een andere netwerknaam. Is dat bij de pods ook zo?
Download met de giga connectbox en van OneDrive is traag. Maar een test met een 1 gig bestand gaat binnen 9 sec. Microsoft zegt dat de provider de klacht...
Beste, Vanmiddag kreeg ik een melding van mijn digid / berichtenbox. Van mijn overheid. (De oranje app berichtenbox)Dus ik als trouwe burger ga/wil kijke...
Via Mailpoët sturen we emails uit vanuit de website van ons buurtnetwerk. (Gemaakt met Wordpress)Tot nu toe ging dat steeds zonder problemen maar nu krij...
Beste,Sinds kort een abonnement bij jullie afgesloten. Nu wil ik graag een wifibooster bij jullie huren/kopen, zodat ik daar mijn tv op kan aansluiten. A...
Ubee EVW3200 is op? Vervanging? Het Ubee EVW3200 modem staat alweer jaren in onze meterkast. De laatste tijd valt de internetverbinding zowel bedraad als...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.