Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

TP Link Archer C7 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Een kleine 4 jaar geleden heb ik van ziggo de TP Link Archer C7 ontvangen, deze heeft het helaas begeven.. Hierover gebeld met de klantenservice en kreeg de deco m4 in bruikleen aangeboden. Ech...

Printer wil niet online Alleen-lezen Opgelost

Onlangs ben ik in bezit van een set TP-Link Deco M4 wat goed werkt.Echter ik heb een probleem mijn printer HP Deskjet 2710 maakt geen verbinding met de deco.Het configuratiescherm van de printer meldt...

Toon door
Level 7
  • 150 Topics
  • 16 Oplossingen
  • 32 Likes

Instabiel internet Alleen-lezen Opgelost

Al geruime tijd heb ik een Connect Box. De wifi hiervan stond altijd uitgeschakeld en met mijn google wifi kastjes heb ik altijd een goede wifi in het hele huis gehad. Met twee online lerende dochters...

M4 koppelen aan ziggo modem Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de m4 gekoppeld en ingesteld als mesh modem (niet als acces point), maar hij raakt af en toe het wifi kwijt wat met thuiswerken erg onhandig is (teams ed). Kan het modem in bridge mode en verhe...

Wniel81 door
Level 2
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Email wachtwoorden Alleen-lezen Opgelost

Goedendag.Ik was voor een jaar overgestapt naar een ander provider, maar ben terug naar Ziggo.Ik had mijn emailadressen in mijn vorige account, maar ben ze nu kwijt in het overzicht van nu.Ik zag op j...

Steve H door
Level 1
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen