Wifibooster pods - geschikt voor macbook? Opgelost
Goedendag Gisteren ontvingen wij het Ziggo pakket met 2 Wifbooster pods Nu gezocht op internet maar ik kom er niet uit. Zijn deze ook geschikt voor een l...
Goedendag Gisteren ontvingen wij het Ziggo pakket met 2 Wifbooster pods Nu gezocht op internet maar ik kom er niet uit. Zijn deze ook geschikt voor een l...
Ik heb een tijdje problemen dat de connectbox weg valt soms voor bv 2 minuten vanuit het niets en er geen verbinding is, volgens ziggo komt dit omdat het...
Ik heb 2 smartwifi pods ontvangen maar installatie lukt niet, heeft waarschijnlijk te maken met reeds geïnstalleerde TPlink deco M4 boosters. Ik krijg de...
Beste Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie en z...
Ik kom nu iets raars tegen. een klant van mij/ziggo haar email is gehact en adres is geblokkeerd door ziggo, ze werkte gelukkig via webmail. het gaat om ...
Hello, Two days ago we received the all in Ziggo box for our new house. I did all the connections but it is still not working. I already checked similar ...
Hello, Ik wil graag de witte ziggo connect box in de meterkast plaatsen. Ik weet vrij zeker dat hij moet worden aangesloten op de splitter op de foto, al...
Goedenavond, wij hebben een tijd geleden WIFI boosters via het stopcontact ontvangen. Deze functioneren totaal niet en wij willen dit ook per direct opze...
Hallo, Sinds kort gebruik ik de Smart wifi pods. Ik heb ze draadloos verbonden met mijn modem, maar ik wil er één bekabelen. Hier heb ik drie vragen over...
Hi, I would like to enable Port forwarding on my ConnectBox modem.Right now my ConnectBox is using Ipv6, could you please change to Ipv4 and enable the P...
mijn oude email adres is een home adres mijn nieuwe een ziggo adres vul de gegevens in zoals ziggo dit weer geeft ook de aan vullende maar blijft weigere...
I have just received two Ziggo Wifi Booster Pods which I didn't need but were compulsory with a new tv decoder. I already have a Deco Mesh M4R unit conne...
Hallo Allemaal,Ik maak gebruik in Win11 van Mail voor Windows en van Office2019 OutlookMet Outlook (van Office2019) ontvang ik via mijn EmailAccount norm...
ik heb 1 emailadres van ziggo en wil het wachtwoord wijzigen. Als ik de procedure volg die hier staat: Nieuw e-mail wachtwoord kiezen | Klantenservice | ...
Wij hebben 4 IP beveiligingscamera's. Deze hebben tot vorige week perfect gewerkt. In de woonkamer hebben we een scherm hangen die rechtstreeks aangeslot...
Hallo community, Ik woon in een relatief klein appartement. Toch reikt het signaal van de wifi niet verder dan de woonkamer. Al meteen bij een aangrenzen...
Hi, I Cant connect to a lot of websites because of DNS issue caused by IPv6. Could you disable my IPv6 ? Or is there another solution ? Thx for your help
graag wil ik weer terug naar ipv6 merk dat sommige dingen en projecten het niet goed doen op ipv4 portforwarding niet echt nodig via de chat in de app ge...
Beste ik probeer via dynu van https://www.dynu.com/ een ddns op te zetten zonder de functie ddns van mijn ubee router. Dus ik wil gewoon port forwarding ...
Sinds wij de 3 Deco m4 versterkers gebruiken hebben onze Apple producten geen probleem met de WiFi verbinding, maar 2 Samsung telefoons vreemd genoeg wel...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.