Swapp config IPv6 to Ipv4 Opgelost
Hi, I need to set up my router to IPv4 but in customer support, they told me I have to wait 5 days. Everything is working fine for more than 2 days but n...
Hi, I need to set up my router to IPv4 but in customer support, they told me I have to wait 5 days. Everything is working fine for more than 2 days but n...
Ik wilde upgraden van Windows 7 Ultimate naar Windows10. Na nieuwe installatie installeerde ik Outlook maar kon bestand outlook.pst niet importeren . sys...
Hallo allemaal, Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic.Afgelopen weekend de knoop doorgehakt om een mesh systeem aan te schaffen, echter vroeg ik m...
This has been happening off and on for a long time, but in the last two weeks, it has gotten very bad. As I am working during the day, I will lose most o...
Goedemiddag, Wij hebben in ons studentenhuis al een tijdje problemen met de wifi. Het is zo het geval dat (ik vermoed) als er vele mensen tegelijk het ne...
Goedemorgen allemaal, Ik heb sinds een paar weken ineens problemen met mijn internet. Gaan aanwijsbare oorzaak maar mijn internet bekabeld en draadloos b...
Onlangs een mediabox gekregen van ziggo en alles geprobeerd.. 2.4 g en 5g gesplitst, naam versimpeld, pwd versimpeld, omvormer reset, wifikaart reset, ni...
Ik heb een Nokia 6300 4G met wifi. Het lukt me alleen niet om op mijn thuisnetwerk in te loggen (ubee-evw321b). Hij herkent het netwerk op 2,4 GHz wel (5...
Ik zou graag mijn Wifibooster via internetkabel willen opzeggen en retourneren. Ik heb hiervoor in de plaats de SmartWifi Pods besteld.
Ik gebruik reeds 1 Deco M4 (meer heb ik er niet) en krijg nu 2 smart wifi pods,kunnen die allen samenwerken op het witte modem of ontstaan er problemen ?...
Beste lezers, kenners, Op ons chaletpark komt regelmatig een stroomstoring voor, op zich geen probleem, echter ik moet iedere keer al mijn wifistekkers, ...
Hallo, Wij hebben al geruime tijd een zeer slechte WiFi verbinding en ook vaak helemaal geen WiFi verbinding.Alle stappen om het probleem te verhelpen al...
My internet has been unstable for the last ~10 days - I have read the other threads and none seem to fix it. Issues I face:Download speed goes instantly ...
Hi, Ik heb een Ziggo Booster powerline via het stopcontact en van de 1 op de andere dag doet geeft ie geen internet signaal meer door. De lampjes branden...
Hallo, wij hebben thuis een Cisco 3928 modem (in bridge mode). De laatste tijd heeft die kuren. Als ik direct een computer aansluit op de LAN van de mode...
Graag zou ik willen weten hoe je de connectbox kan instellen wat betreft de port forwarding. Mijn Reolink camera heeft de volgende poorten:Media Port xxx...
Beste, Ik zou graag mijn smart Wifiboosters (3 stuks) willen opzeggen en retourneren. Ik heb hiervoor in de plaats de SmartWifi Pods besteld. Via Mijn Zi...
Heb sinds gisteren twee wifi pods. Een daarvan in slaapkamer. Bromtoon is zo hinderlijk dat dit slapen hindert. Is dit bekend probleem of uitzondering?
Hallo, Gister enkele problemen ondervonden met de connectbox en nu is onlangs bekend gemaakt dat Gigabit binnenkort beschikbaar is in mijn regio (Roermon...
Beste allemaal, sinds een hele tijd krijgen we bij het opstarten van de Ziggo mediabox next evenals spontaan tijdens het afspelen van opgenomen content v...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.