Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.6KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

downloadsnelheid niet hoger dan 80Mbps Opgelost

Ik heb sinds gisteren mijn snelheid getest via speedtest Ziggo. Ik heb bekabelde pc en haal normaal ruim 250 MB. Ik heb nu de nieuwe Mediabox Next. Ik weet niet of die invloed heeft maar momenteel kom...

hb1295 door Raadgever
  • 280 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 49 Likes

Connectbox: IPv6 i.p.v. IPv4 Onopgelost

Meerdere malen Ziggo gebeld om IPv6 (DS-lite) naar IPv4 om te zetten maar deze konden mij niet ondersteunen. Er werd mij verteld dat dit al gedaan was maar onder security staat nog steeds port filteri...

Kan Safe Online niet installeren - niet aangemeld Opgelost

Goedendag mede Ziggo-gebruikers, Ik probeer Safe Online opnieuw te installeren na het opnieuw installeren van Windows 10 (die overigens weer lekker snel is!) :smiley:Via Mijn Ziggo naar tabblad Intern...

FunGamer91NL door Gedreven Raadgever
  • 31 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 11 Likes

Bridge modus werkt, maar na 14 dagen werkt het niet meer! Opgelost

Beste Ziggo, ik heb nu al een aantal jaren een probleem. In het begin dacht ik dat het wel aan mijn losse routers zou liggen. Maar na 7 verschillende getest te hebben (merken uiteenlopend van cisco to...

jimz011 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen inkomend internetsignaal na gewijzigd abonnement Opgelost

Goedemorgen,Vrijdag heb ik een "nieuw" abonnement afgesloten om van de Mediabox XL naar de Next over te gaan. 's Middags kreeg ik al bericht dat het hele pakket zaterdag al bij mij thuisgebracht zou w...

LarsOn door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgaande mail belandt in spambox geadresseerden Opgelost

mijn uitgaande e-mail vanaf @me.com of @icloud.com komt nagenoeg altijd in de spambox van geadresseerden. Ik heb gebruik gemaakt van mail-tester.com om probleem te achterhalen en daaruit blijkt dat mi...

MIdM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox Compal wifi weg niet op ssid zichtbaar Opgelost

Mijn vraag is er een update geweest vd connectbox compal. Had geen wifi 5ghz meer en kon de sidd naam nergens meer vinden in netwerklijst. De compal had wel de ziggo hotspot gepakt. Alles nagelopen be...

Splitters. Wat is het verschil tussen de POA-01-B en POA 01-UPC? Onopgelost

Ik heb vandaag een POA-01-B toegestuurd gekregen. Mijn Arris zit nog achter een versterker en dat blijkt niet meer de standaard te zijn. Eerst drie andere splitters gekregen maar had uiteindelijk de P...

edskie door Raadgever
  • 73 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 13 Likes

32 onbekende mails verstuurd Opgelost

Hoi allen,daarnet vond ik plots 32 mails in mijn inbox, allen van Mail Delivery System, met het bericht: mail niet verstuurd; retour afzender. Ik had zelf niets recent verzonden. Die 32 kwamen allemaa...

Draadloos internet in nieuw huis Opgelost

Goedemiddag, Op dit moment hebben wij een modem, mediabox en een klein kastje voor (ik denk) digitale tv. Geen idee of deze ook van Ziggo is... Als dit standaard in een starterspakket zit zal dat wel ...

Xinthia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple AirPort Time Capsule gebruiken om WiFi uit te breiden Opgelost

Goedemorgen,ik heb zojuist m'n dramatische horizonbox XL vervangen door een nieuwe connectbox (Arris) en Mediabox next. M'n configuratie is als volgt:-connectbox in meterkast, coax in via splitter, tw...

sebmar door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

F-secure lijkt niet direct op te starten Opgelost

Goedemiddag,ik heb regelmatig problemen met F-secure Safe on Line op mijn desktop W10 1903.Het lijkt er op dat F-scure langzaam opstart. Na zo'n 3-5 minuten krijg ik de mededling in het systeemvak dat...

Gijs47 door Gedreven Raadgever
  • 123 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 17 Likes

Instellen van BlueMail lukt niet Opgelost

Ik probeer BlueMail in te configureren met de instellingen van Ziggo. Inkomende mail (IMAP) is goed ingesteld. Uitkomende mail (SMTP) krijg ik het niet voor elkaar om in te stellen. Wat doe ik fout?De...

FunGamer91NL door Gedreven Raadgever
  • 31 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 11 Likes

Wifispot certificaat verwijderen van Windows Opgelost

Ik zou graag het wifispot certificaat verwijderen van mijn Windows laptop. Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet doen? Installeren wordt uitgebreid toegelicht maar verwijderen kan ik op de website nie...

AnnaR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Coax versterker vraag Opgelost

Hallo ik heb een versterker thuis alleen nou past de splitter niet op de hoofd aansluiting met de versterker er aan en het internet werkt niet op de versterker zonder de splitter is hier een oplosing ...

hamerman1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy A70 wil niet verbinden met wifi netwerk Opgelost

Ik heb sinds kost een nieuwe GSM: Samsung Galaxy A70. Mijn oude GSM is een Samsung Galaxy S3 mini.Deze laatste had geen enkel probleem met ons Wifi thuisnetwerk. Kon verbinden met de 2.4G en de 5G.Mij...

Sjeng77 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Logboek Modem.... Opgelost

Ik vraag mij af wat de volgende dingen betekenen, ik heb dit sinds de laatste firmware update....

BvanWijk door Gedreven Raadgever
  • 505 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 44 Likes

Snelheid Onopgelost

https://www.speedtest.net/results?sh=ab1e1a8dc76878b0f52e802c243739behttp://www.dslreports.com/speedtest/50806131Mark Ziggo Snelheid bar slecht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen