Wifibooster retourneren Opgelost
Goedemorgen,Ik huur een wifibooster voor € 2,00 per maand en dat wil ik stopzetten.Hoe moet ik de booster retourneren?
Goedemorgen,Ik huur een wifibooster voor € 2,00 per maand en dat wil ik stopzetten.Hoe moet ik de booster retourneren?
Bestaat er een vervangend (beter) product voor de POA.Dit omdat ik om de X maanden problemen heb met het Internet. (de TV en telefoon werken zonder probl...
Goedemorgen, Heb al een tijdje probelemen met mijn Ubee 320B modem dat de WiFi steeds wegvalt. Moet dan het modem restarten om mijn apparatuur weer te ku...
Ik heb de Deco Tp link M4 geïnstalleerd en nu moest ik de WiFi van mijn modem (de Cisco epc 3928) uitzetten. Ik heb geprobeerd in te loggen in het modem,...
Ik heb gisteren een Ps5 aangesloten, mijn smartwifipods heb ik hierop aangesloten, Ps5 met kabel. Mijn Ps4 haalde meer dan 300mb maar mijn Ps5 soms 80mb ...
Ik merkte toen ik bij Origin en Steam spellen probeerde te downloaden dat ik maar 12 MB/s kreeg. Na een test op speedtest.net en de Ziggo speed test, mer...
Vandaag zag ik dat ineens een groot deel van mijn bestanden op mijn computer verdwenen zijn waarvan ik de oorzaak nog niet weet. Echter een paar dagen ge...
Ik wil m’n nieuwe netgear orbi mesh systeem in gebruik nemen. Ik heb een Ziggo connect box welke nu als modem/router geconfigureerd is. Ik wil de connect...
k wil de TP-Link Deco 4 M4 installeren. Daarvoor moet ik wifi van de modem uitzetten. Op de inlogpagina om dit te doen werkt het wachtwoord niet. Ook nie...
Ik gebruik een bekabelde internetverbinding en ik ben een fanatieke gamer/streamer, ik gebruik ZIGGO gigabox en heb enorm veel last van hoge ping sinds n...
Voor het werk van mijn kind moet ik ipv6 uitschakelen, of in ieder geval moet het terug worden gezet naar ipv4.
Welke modem/router is stabieler (en beter)?En kan de Giga-box ook in bridge modus ingesteld worden? (momenteel heb ik de ConnectBox, en zit te denken naa...
Hallo, Ik heb mijn connectbox wifi signaal gesplitst in 2.4 en 5 g met aparte inlog. Ik heb nu wifi pods aangesloten en die werken goed. Ook het signaal ...
Graag stel ik two-step verification in voor mijn email van ziggo.Graag ontvang ik hier meer informatie over.
Ik heb een extra pod besteld. Moet ik die op dezelfde manier met de app instellen als de eerste die nu goed werkt maar niet voldoende bereik heeft?
Ik ben rechtstreeks in gelogd op Ziggo Mail, in postvak in is mijn mail van voor 24 november verdwenen.Als klap op de vuurpijl ben ik mail aan het lezen ...
Hoi! ik heb al een tijdje een ander e-mailadres en ik zou graag mijn oude e-mailadres: **** verwijderen. Ik weet alleen niet hoe dat moet. Nu zag ik op i...
Ik zou graag overstappen naar native IPv6 in bridge mode! Waarschijnlijk gaat mijn vrij oude modem die nu al in bridge mode staat niet meewerken: is het ...
Heb reeds contact gehad met de servicedesk van Ziggo over onderstaand, ze konden mijn vraag niet beantwoorden.Mijn Homey bridge is regelmatig de Wifi-ver...
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe de MAC-filtering op de Connect Box werkt (of niet werkt). Ik wil alleen bepaalde apparaten toegang geven toe internet...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.