Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.5KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Router Internet restars every few minutes Opgelost

HalloI am a new ziggo customer. I received a subscription for Ziggo Internet from Friday 19/07/2019.I have a problem with the wifi router. The Wi-Fi router resets every few minutes. (The Internet work...

SoOu door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Slechte wifi-verbinding op Apple apparaten/Philips smart tv Opgelost

Hallo,ik heb sinds kort problemen met de wifi op mijn iphone 8 en ipad en al wat langere tijd met de wifi op de philips smart tv. Op andere samsung apparaten is er verder niks aan de hand. Meestal als...

5 Ghz netwerk springt terug naar kanaal 44 of 48 (ziggo connectbox) Opgelost

Goedemorgen allemaal,Ik heb een probleempje met de kanaalselectie van het 5 Ghz netwerk. Zodra ik kies voor een andere kanaal bijv 116 of 112 dan springt deze na het toepassen van de instellingen weer...

fkapci door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problems with network stability after Ziggo storing Opgelost

Hello Ziggo Community,I am sorry my post is not in Dutch, but my knowledge of the language is not enough to explain such a complicated matter. We are Ziggo clients for many years and there used to be ...

Matej door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi deels uitzetten van de Connectbox Opgelost

Onderstaande heb ik gedaan, dat werkt dezelfde dag en de volgende dag is hij weer terug naar de fabrieksinstellingen. Terwijl ik het wel opgeslagen heb. Hoe kan dit?Login op de Connect Box => Geavance...

Hema door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

minecraft portfoward Opgelost

ik heb geen ipv6.ik probeer telkens 25565 te forwarden maar het zit ergens vast ofz.....

pipoo door Gedreven Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Backup schijf maakt geen contact met Connect box Opgelost

Op mijn Western Digital (My Book world edition netwerk storage) staat alle Backup (foto's, bestanden, video etc..Na het verkrijgen van de nieuwe next media box en een losse connect box voor de interne...

Hans-18 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mailadressen loskoppelen komen nu nog op 1 plek aan. Opgelost

Hoe koppel ik een ziggo mail adres los van mijn eigen mail adres.we zijn met 3 en thuis en alle mail kwam op mijn account binnen.ik wil nu 1 mail adres hier uit halen maar kan niet vinden hoe dit te d...

reneke100 door Meedenker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

E-mail automatisch doorsturen met specifieke regels Opgelost

Ik wil graag emails van 1 afzender kunnen doorsturen naar een ander emailadres. Is het mogelijk om dit automatisch in te stellen? Het is dus niet de bedoeling dat alle emails die naar het oorspronkeli...

Frdkl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox IPv6 omruilen voor een Compal modem Opgelost

Goedemiddag,Ivm het ontbreken van port-forwarding op mijn Arris ConnectBox welke in IPv6 stand staat, heb ik zojuist contact opgenomen met de klantenservice om deze modem om te laten zetten naar IPv4....

"Reserved IP addresses / Reserved list" is leeg of empty. Opgelost

Nadat ik van ziggo nieuwe conectbox heb gekregen, wat een ander model is namelijk een arris.Is het aleleen maar drama. Eerst kost het uren om de DHCP weer te configureren zodat het werkt met netwerk h...

B.E.R door Stamgast
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Thuisnetwerk Asus RT-AC66U Opgelost

Ik heb een Asus RT-AC66U modem/router en de Ziggo Connectbox.Op die Asus zit de mogelijkheid om een externe harde schijf als server te laten fungeren.Ik wil echter de Connectbox behouden met alle func...

Internetverbinding maken lukt niet: wachtwoorden kloppen Opgelost

Hallo, wij zijn onze nieuwe mediabox aan het installeren. Hiervoor dienen wij eerst internet te instaleren. Nu is het zo dat alle wachtwoorden kloppen alleen hij geeft geen verbinding

Nieuw modem aanvragen Opgelost

Wij verhuren een vakantie woning op een vakantie park waar een kabel van ziggo ligt. Nu hebben mijn nieuwe huurders een verouderde router. Hoe kom ik aan een nieuwe die wel verbinding kan maken?

Cjulsing door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik word geDDoSt en wil mijn IP adres veranderen Opgelost

Beste Ziggo, ik ben in de afgelopen 48 uur al 7x geddost ofzo omdat een paar irritante mensen aan mijn IP zijn gekomen en mijn internet vliegt er steeds uit.Hoe vraag ik een nieuw ip adres aan?

rizelol door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Website niet bereikbaar (Reprise) Opgelost

Ik heb hetzelfde probleem als in dit topic : https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/website-niet-bereikbaar-39123 .Helaas staat er niet bij of er een oplossing is gevonden.Vandaar dat ik he...

Noesje door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi Connectbox gaat niet uit Opgelost

Heb een arris connectbox met ipv4 software en gebruik Ubiquiti AP's voor mijn wifi, dus ik heb de wifi op de connectbox uit staan. Zie ik tot mijn verbazing toch een Ziggo SSID beschikbaar op mijn tel...

GKL door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

Online gamen bewerkt via TP-link Extender Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb sinds een tijdje het probleem dat ik met alle Call of Duty games gereleased vóór Black Ops 4 niet meer online kan spelen op mijn Xbox One. Dit probleem doet zich bij Black Ops 4 ...

Bertje123 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel wifi geen internet op tablet Opgelost

Sinds mijn oude router is vervangen door een Connectbox kan ik met mijn tablet (Galaxy note 10.1 , Android 5.1, is de laatste update) niet meer op internet. Ik krijg zonder problemen Wifi verbinding, ...

Kaayman door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen