Download met de giga connectbox en van OneDrive is traag Opgelost
Download met de giga connectbox en van OneDrive is traag. Maar een test met een 1 gig bestand gaat binnen 9 sec. Microsoft zegt dat de provider de klacht...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Download met de giga connectbox en van OneDrive is traag. Maar een test met een 1 gig bestand gaat binnen 9 sec. Microsoft zegt dat de provider de klacht...
Beste, Vanmiddag kreeg ik een melding van mijn digid / berichtenbox. Van mijn overheid. (De oranje app berichtenbox)Dus ik als trouwe burger ga/wil kijke...
Via Mailpoët sturen we emails uit vanuit de website van ons buurtnetwerk. (Gemaakt met Wordpress)Tot nu toe ging dat steeds zonder problemen maar nu krij...
Beste,Sinds kort een abonnement bij jullie afgesloten. Nu wil ik graag een wifibooster bij jullie huren/kopen, zodat ik daar mijn tv op kan aansluiten. A...
Ubee EVW3200 is op? Vervanging? Het Ubee EVW3200 modem staat alweer jaren in onze meterkast. De laatste tijd valt de internetverbinding zowel bedraad als...
Ik heb net in outlook nieuwe email-accounts aangemaakt (IMAP was voorheen POP3). Alles werkt totdat ik de oude POP3 accounts verwijder; dan komen de inko...
Beste lezer,wat vragen:1) wanneer weet je of GIGANET door ziggo wordt aangesloten in je gemeente? Ik kon het nergens vinden. Het GIGANET brengt toch ook ...
Beste lezers,Van de week viel me iets op in de instellingen van de Connectbox. Ik zag dat Smart Wifi is aangezet, voorheen paste ik altijd handmatig de k...
Hallo, Ik weet niet goed waar ik de vraag kan stellen, dus dan maar hier. Ik heb zelf nog de mediabox xl. Nu kreeg ik een mail van ziggo dat het mogelijk...
Goedemiddag,Wij hebben sinds april Ziggo thuis internet. vanaf begin af aan hadden we het probleem dat Internet verbinding weg valt meerdere keer per dag...
Gisteren een Neo Qled 4K geplaatst. Volgens de monteur is WiFi -sterkte niet optimaal om bv. Netflix te gebruiken. Hij adviseert een bekabelde aansluitin...
Goedemorgen, Sinds een week of twee lijken de modem signaalwaarden per dag achteruit te gaan. Had ik tot voor kort bij Power gemiddeld tussen de -1.0 en ...
Hello. I'm having issues using the Aspera Connect app to upload files for work. My company told me this seems to be a regular issue with Ziggo connection...
Hallo allemaal,Ik heb vorige week een verse installatie gekregen van Ziggo, inclusief een wifibooster met twee access points. Alles werkt naar behoren. B...
Sinds vandaag ondersteunt Ziggo dual stack voor modems in bridge mode :). Tot nu toe gebruikte ik een Hurricane Electric tunnel, maar full dual stack is ...
Hallo,Ik heb naar aanleiding van de mail en een topic hierover op dit forum instellingen aangepast. Ik kon ze niet 1op1 overnemen. Nu is mijn vraag heb i...
Hallo, Heb vandaag 2 wifi pods geinstalleerd. Nu staan er in mijn app 4 pods aangegeven. Hoe verwijder ik de 2 onnodige pods? Daarnaast brand het lampje ...
Since yesterday morning the internet download speed over wifi has decreased significantly. Currently it is between 10-30Mbps while I have the 300Mbps sub...
Ik heb een paar dagen geleden mijn modem laten omzetten naar een IPv4 only setup omdat ik een port moest forwarden en dit niet kon met mijn originele Dua...
HalloIk krijg een mail met de volgende tekst: Ons netwerk is en blijft belangrijk. Want we zijn veel meer thuis en thuiswerken is het nieuwe normaal. En ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
31 | |
9 | |
9 | |
8 | |
3 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.