Connect Box: Hoe werkt MAC-filtering? Opgelost
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe de MAC-filtering op de Connect Box werkt (of niet werkt). Ik wil alleen bepaalde apparaten toegang geven toe internet...
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe de MAC-filtering op de Connect Box werkt (of niet werkt). Ik wil alleen bepaalde apparaten toegang geven toe internet...
Een dikke week geleden Smart Wifipods geinstalleerd (2). Wifi booster met eigen SSID verwijderd conform instructie. Internet loopt als een speer door het...
Beste Allen, de afgelopen tijd al een en ander afgestruind op dit forum maar ik kom er nog niet helemaal uit.ik probeer zo volledig mogelijk de situatie ...
Beste moderator. Ik heb een modem in de meterkast en 1 pod in de huiskamer (afstand ca 7 meter). De wifi op de ipad is goed. De slaapkamer, 3 meter van d...
Hoe maak ik een distributielijst
Beste lezer, Ik heb van Ziggo gratis in bruikleen twee zeshoekige wifipods. Ik had ooit 2 wifiboosters gekocht ad € 99,- een paar jaar geleden voor het i...
's Zomers werk is afwisselend op zolder of in de tuin. Voorheen naam ik de enige booster me de tuin in een kon dan dat werken. Hoe doe ik dat nu met de (...
Hi, Ik probeer port forwarding in te stellen, maar IP kan ik niet toevoegen? Zie afbeelding.
In huis heb ik een NAS Synology die ik gebruiken wil als mediumopslag en als verbinding met mijn computer en de TV, zodat ik de NAS-bestanden ook op mijn...
Wordt de gratis versie van "Ziggo - Safe On Line" nog ondersteund door Windows Vista
Ik merk de laatste tijd dat de snelheid van internet (up/down) met ongeveer 1/6 is teruggevallen. Dat blijkt in ieder geval uit de test met Ookla, ook di...
Sinds 2 maanden zitten wij bij ziggo, maar sindsdien doet onze cromecast het niet meer. Hoe kan ik de cromecast koppelen aan het ziggo netwerk?
Ik heb enige tijd geleden mail gekregen van Ziggo mbt start IPv6.Ik ben in bezit van Connectbox en heb daar zelf Orbi mesh router RBK53 achter gezet, eea...
Ik zou graag een Ubee 1318 modem in bridge modus willen aansluiten met link aggregatie op een Linux router. Volgens de specificaties van het apparaat op ...
Beste, Ik mis wat instellingen in mijn connectbox om mijn camera te kunnen gebruiken.Opties zoals UPnP en Port forwarding heb ik niet, waardoor ik deze f...
Middag allemaal.. Is er een netwerk goeroe hier in de community uit de omgeving van juliandorp/den helder. iemand die me kan helpen met mijn netwerk th...
Goedemiddag allen, Graag wil ik IPV6 aanzetten.Ik heb het modem in Bridge mode staan en de router ook goed gezet denk ik. Mijn Orbi Router RBR750 staat o...
Beste allemaal, Ik heb sinds kort sporadisch problemen met mijn internet verbinding. Voor mijn werk zit ik de meeste tijd van de dag op Teams calls. Wat ...
Sinds vanmorgen een slechte internetverbinding. Ene site of app laadt wel, andere weer niet. Bv Rabo app laadt niet (foutmelding n07), Prime video werkt ...
Ik zou graag ipv6 laten uitschakelen op mijn connectbox giga. Help me please
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.