Wifi pods: Knop 'van start gaan' doet niets Opgelost
Ik heb de wifipods ontvangen maar bij de installatie kom ik niet verder dan netwerk optimalisatie. De knop “van start gaan” kan ik zo vaak indrukken als ...
Ik heb de wifipods ontvangen maar bij de installatie kom ik niet verder dan netwerk optimalisatie. De knop “van start gaan” kan ik zo vaak indrukken als ...
Wij hebben een 75 mbits abonnement met nog het oude zwarte modem zonder Intel Puma chipset, en daar kies ik ook bewust voor omdat de Intel Puma chipset m...
Hallo, Voor mijn werk ondersteun ik een applicatie die gebruik maakt van web services op https://crs.valsparautomotive.com/api/public. Dit heeft al jaren...
Hi! sinds kort heb ik een apparaat in mijn netwerk waarvoor een poort open gezet moet worden. Mijn netwerk bestaat uit een ziggo connect box waarop een N...
Goedemiddag,Ik heb een mail gekregen dat ik nu ook IPV6 ondersteuning hebt.Echter ik krijg het niet werkend en ondertussen heb ik wat op het web gezocht ...
ik word helemaal gek van spammail waarbij het mailadres eindigt op @chocolate.com. Dit mailadres veranderd continu. Is het mogelijk om alle mail eindigen...
Ik gebruik ESET internet security. Laatst is mn modem gereset en nu werkt de optie van Live grid server niet meer. Krijg een foutmelding ,et het verzoek ...
goedemorgen, de wifi pods werkten niet meer lampje bleef knipperen, de pods verwijderd in de app, kan ze nu niet meer opnieuw toevoegen in de app, geeft ...
Hallo ik heb een vraag mijn vanguard nat type staat op Moderate ik zou deze op open willen alleen ik krijg het niet voor elkaar ik voer bij het ip het ze...
Hallo, Ik heb een abo voor 300mbs. Mijn modem is een Copal Connectbox (de witte) van Ziggo; Met een kabel haalt mijn laptop (5 jaar oud) ca 250mbs. Mijn ...
Beste Wij hebben al enige tijd problemen met de Technicolor TC7210 modem.De wifi verbinding valt steeds vaker weg en de modem moet regelmatig gereset wor...
Ik heb sinds een week internet van ziggo in mijn nieuwbouwhuis. Lekker snel maar ik loop tegen allemaal problemen aan met het thuiswerken door ipv6. Kan ...
Goedendag,Graag zou ik het gebruik van IPv6 op mijn netwerk hebben uitgezet.Alvast bedankt,Merijn
Sinds vanmorgen krijg ik met 1 e-mailadres een andere layout als ik in webmail zit. Met andere e-mailadressen krijg ik geen veranderingen. Maakt niet uit...
Goedemorgen Beste Leden, Na voor de tweede keer geprobeerd is het mij niet gelukt om de 3 boosters werkend te krijgen. Gebeld met Ziggo alleen een monteu...
Ik merk ineens vandaag dat ik geen IPv6 meer beschikbaar heb en alleen IPv4. Ik heb zelfs niks veranderd aan het modem dus weet niet precies wat er aan d...
Ik kan mijn nat type niet open krijgen op Call of Duty Vanguard enig idee hoe dit kan ? De rest van de spellen zijn wel open. Ik heb alles al geprobeerd ...
Waarom staat erbij ziggo community dat een ubee modem verouderd is en wordt vervangen als iemand in mijn straat problemen heeft met Whatsapp berichten la...
Wat zijn de instellingen voor de netgear orbi 752 in verband met ipv6 van ziggo. De router van ziggo staat in bridge modus. De orbi staat nu via automati...
“Ik heb het probleem dat de draadloze verbinding op Apple apparaten via (Ziggo) acces point en powerline adapters na enige tijd wegvalt. Hoe los ik dit o...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.