Brief van ziggo over IPv6 Opgelost
Ook ik heb de brief van Ziggo ontvangen dat ze IPv6 gaan aanzetten op mijn Ziggo modem die nu in bridge mode staat. Maar ik heb in het verleden mijn Ziggo modem (die toen nog niet in bridge stond) doo...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ook ik heb de brief van Ziggo ontvangen dat ze IPv6 gaan aanzetten op mijn Ziggo modem die nu in bridge mode staat. Maar ik heb in het verleden mijn Ziggo modem (die toen nog niet in bridge stond) doo...
De helpdesk heeft mij naar de community verwezen vandaar onderstaande vraag. Ziggo maakt in commercials bekend met Gigabit internet “iets” te kunnen downloaden in 24 sec. Heb je een 75 m/bits connecti...
Als ik via chrome websites (via links, bv vanaf facebook) open krijg ik vrijwel altijd de melding err_connection_refused. Dit is alleen het geval als ik op het mesh netwerk (via Deco TP4) de sites pro...
Beste Support, Ik mis een aantal opties in mijn model/router (Connectbox Giga). Op basis van wat ik op internet vind heb ik nu DS-lite en heb ik Full DS firmware nodig. Bij deze graag Full-DS activere...
Is het mogelijk dat jullie kijken voor of jullie de modem kunnen reprovisioneren? Ik zie op dit forum dat dit voor meerdere mensen de oplossing is geweest. momenteel heel slecht tot geen internet.
Een vriend heeft Ziggo webmail op een Windows 10 PC, maar gebruikt altijd een POP3 instellingen in Windows Live, hij heeft daar veel mailmappen staan en wil niet over naar Ziggo webmail.Een nieuw IMAP...
Goedendag, Ik heb al sinds maanden een slechte wifi verbinding (Ubee EVW320B) , en zie in andere topics dat dit al een verouderd model is en mensen een andere modem krijgen toegestuurd.Ik heb deze mod...
Beste Ziggomedewerker, Na ontvangen van ons nieuwe smartwifi modem en deze geinstalleerd te hebben was er helaas geen verbinding. Ondertussen al een aantal dagen, wat met thuis werken etc zeker niet w...
Gaan we weeeer.. Het internet is zo lekker dat mijn vorige post opeens weg is Ons internet is al instabiel sind we verhuisd zijn een half jaar geleden. We hebben het modem meegenomen uit ons oude ap...
Ik gebruik een combinatie van een wit modem in de woonkamer en een bedraad Ziggo access point op de 1e verdieping (ook van Ziggo). Welke Smartwifi pods kan ik dan het beste gebruiken en hoe werkt eea ...
Beste community, Recent heb ik een nieuwe woning gekocht (bestaande bouw). Het AOP zit op een heel onhandige locatie in de kelder, ver weg van de meterkast waar ik mijn modem en router wil plaatsen. G...
Wil graag mijn R7800 router als access point gebruiken. Hoe werkt dit en welke veranderingen moet ik aanbrengen? Vrgr. Stacey98
Vandaag een mail van jullie ontvangen: Servicebericht: Houd je e-mail veilig.Ik heb mijn Thunderbird opnieuw ingesteld. Helaas werkt deze niet meer! Wat moet ik doen?Graag hulp!Dank.
Ik heb een brief gekregen van ziggo met die info over bridge modus en IPv6. Maar hoe kan ik controleren of mijn modem goed staat. Hij staat nu in bridge modes en op mijn modem hen ik wat deco's aanges...
Ik probeer een poort open te zetten en heb zover ik weet alles goed gedaan. Als ik echter de poort controleer, geeft hij aan dat ik een ander public adres heb dan het ip adres in mijn pc. Kan iemand m...
Hi, Ik heb een pihole server waar ik graag unbound als lookup op wil laten draaien. Nu krijg ik alleen maar forwarded answers terug, maar geen authoritative answers. Kan het zijn dat ziggo deze recurs...
Graag mijn IPv6 omzetten naar IPv4, omdat mijn VPN verbinding met mijn werk steeds wegvalt.
Goedenavond, Ik heb momenteel een Chinese camera die verbinding maakt met verschillende servers op de hele wereld. Ik kan hem met een iphoneapp buiten mijn lokale netwerk ook zien en en bedienen, terw...
Heb een brief ontvangen mbt IPv6 ondersteuning die voor modems in bridge mode over 2 weken geactiveerd wordt. Zou graag even willen checken of mijn router juist is ingesteld - temeer ik niet zeker wee...
Goedemiddag, Sinds augustes hebben wij ons aangesloten bij Ziggo omdat we verhuisd zijn. Bij ons ziggo abbo kregen wij 3 smart wifiboosters bij het pakket (Tp-Link Deco M4). Daarmee heb ik de eerste b...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 18 april 16:30 uur ZiggoIn de eerste plaats willen we iedereen ontzettend bedanken voor alle feedback van de test, dit is voor ons erg waardevol geweest. En zoals opgemerkt is vandaag de hoger...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
41 | |
20 | |
17 | |
16 | |
6 |