Problemen met Port forwarding Opgelost
Hallo, Ik ben bezig om een server op te zetten op poort 25565, zowel de portfowarding rules in de Connectbox aangezet als de firewall aangepast op de ubu...
Hallo, Ik ben bezig om een server op te zetten op poort 25565, zowel de portfowarding rules in de Connectbox aangezet als de firewall aangepast op de ubu...
Hallo allemaal, Even wat hulp nodig Ik heb de volgende setup staan. connectbox in bridgemodus daarachter een Linksys 6900 router. Het lukt mij niet om de...
Beste forumleden, ik heb sinds kort een raar fenomeen met de internetverbinding op de Playstation 5. Hij kan vaak na een minuut of 5 geen online content ...
Op de offerte van Ziggo staat downloadsnelheid 500. Een eenheid staat er niet achter, maar ik dacht aan Mbit/s en dat is best veel. Maar ik meet minder d...
Ik heb een Synology Nas en moet daarvoor poort 80 openen in mijn Connectbox maar die optie heb ik niet bij IPv6 en die staat wel in IPv4. Iemand een idee...
Goedenavond, Ik heb jarenlang een UPC email account gehad, maar deze is van de ene op de andere dag niet meer zichtbaar in mijn Ziggo. Ook wordt er een f...
Goedemiddag, Wij hebben sinds enige tijd problemen met instabiliteit van ons Ziggo internet. Sinds ongeveer een jaar hadden we regelmatig uitval - die ko...
Nu al heel het jaar in etappes problemen met het internet. Wij heb 300mb internet dit kan ook wel eens gehaald worden. Afgelopen weken is het probleem ec...
Zijn hier mensen dat een Gramofon in bezit hebben?Voor degene die het niet weten is het een apparaat om muziek door de sturen via WIFI of kabel naar een ...
Hallo , na een internet storing kan ik mijn omvormer van de zonnepanelen niet meer verbinden met wifi . Alles al geprobeerd . Reload , reset , stroom era...
Beste Ziggo, ik wil graag port forwarden maar ik krijg de optie niet in mijn modem overzicht onder het security menu. nu kwam ik het volgende tegen elder...
Als ik vanuit mijn gmailapp een mail verstuur (vanaf alias xxxxx@ziggo.nl) n komt de volgende melding terug: 550 5.7.26 Unauthenticated email from ziggo....
Tja, ik krijg al vanaf 12 augustus bijna elke dag een smsje dat er gewerkt word aan een storing en daarin word dan ook een datum vermeld wanneer hij waar...
Beste ziggo zou ik mijn oude ubee uvw3200 nu in bridge mode ook kunnen omruilen voor een Ubee UBC1318ZG in bridge mode?
Hallo, Ik heb hier al meerdere topics en meerdere monteurs gehad. Alles werkt op zich goed, alleen viel mij in de log van het modem op dat de uncorrectab...
Ik ben sinds kort begonnen minen van crypto.Nu dien ik een port open te zetten maar dit is niet mogelijk.Ik kom tot het punt ''voeg nieuwe regel toe'' ma...
Ik krijg van Ziggo meldingen dat mijn mailbox bijna vol is. Outlook gebruikt voor een lokale kopie slechts 1,1 GB (.ost file). Maar Ziggo mail claimt dat...
Zou mijn ipv6 uitgeschakeld kunnen worden? Mvg,awa01
Verbinding val af en toe weg , valt het meest op als spotify word afgespeeld op slimme speaker , tevens heb ik gemerkt dat op dat moment ook de telefoon ...
Ik heb de wifipods ontvangen maar bij de installatie kom ik niet verder dan netwerk optimalisatie. De knop “van start gaan” kan ik zo vaak indrukken als ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.