Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.5KOplossingen
  • 53.7KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Beveilingscamera's verbinden met Arris Connectbox Opgelost

Nu had ik 2 camera´s, een Sinji en een C704IP.2 SMARTWARES. nadat ik de connectbox van Ziggo heb gekregen werken zij niet meer. Daarop, ten einde raad, een nieuwe gekocht: foscam R2.Maar helaas, ook d...

Astimo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Modem wordt niet geactiveerd zelf na 24 uur niet Opgelost

Gisteren is er een nieuw modem geinstalleerd door monteur maar de interne activatie van het modem is nog niet afgerond, al meer dan dag geen telefoon, internet en TV. Helpdesk kan ook niet helpen is a...

eric89 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Batterij mobile devices sneller leeg na plaatsen Connectbox Opgelost

Sinds ik de (Arris) connectbox heb geplaatst zijn onze telefoons en tablets veel sneller leeg. Ik heb inmiddels een uitgebreide test gedaan met bestbatterystats en wackelock detector. FB, Whatsapp en ...

El Rolo door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi-verbinding en gebruik Whatsapp Opgelost

hallo allemaal,Sinds een tijdje krijgen wij onze appjes niet goed binnen als de wifi aanstaat op onze telefoon. Met de verbinding lijkt niets mis te zijn. Toch komen appjes pas binnen als we op Whatsa...

Zeer hete Wifibooster Opgelost

Ik heb sinds een paar dagen een wifibooster in huis, de ontvanger wordt bloedheet, hebben meer mensen dit? Heb al wat gelezen over omruilacties van bwpaalde serienummers, ik heb een hogere serienummer...

spendel door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Wifi voor een pc Opgelost

Goedenmiddag....Ik moet bij een kennis de pc verplaatsen van de woonkamer ( i.v.m. ruimte ) naar een kamer op de bovenverdieping maar dan ben ik circa 20 m of meer aan ethernetkabel kwijt, is er missc...

WvdGalien door Gedreven Raadgever
  • 88 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 10 Likes

Trager internet sinds snelheidsverhoging Opgelost

Hallo,Sinds de meest recente snelheidsverhoging (voor mij van 200 naar 250 download) haal ik lagere snelheden dan voor de verhoging.Ik zit bekabeld aan mijn eigen router (Asus RT-N66U) die aan een mod...

Gytax door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen VPN-verbinding via Cisco AnyConnect Opgelost

Normaal gesproken werkt dit prima, echter sinds gisteren kan ik geen VPN verbinding maken via Cisco AnyConnect. Ik krijg de melding "connection attempt has timed out. Please verify internet connectivi...

Karin63 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

550 - 550-Message refused by spam filter Opgelost

Beste,Graag zou ik met iemand van ziggo overleggen over onderstaand probleem.De service desk verwijst mij naar deze communicty.Ik krijg regelmatig emails binnen via Ziggo die ik vervolgens nog meet ka...

Geen internet met pihole verbonden als dhcp server aan Connectbox Opgelost

Goedemiddag ,ik ben een beetje aan het stoeien met een raspberry en pihole. De connect box is niet in te stellen qua DNS dus ik lees dat de RP pihole als DHCP server ingesteld moet worden, dat heb ik ...

Wit door Gedreven Meedenker
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mailadres KPN behouden bij overstap naar Ziggo Opgelost

Mijn vrouw is al ruim 25 jaar geabonneerd op KPN en is bang dat er te veel veranderingen moeten plaatsvinden als we overstappen van KPN naar Ziggo (ik heb zelf een Vodafone abonnement voor mijn mobiel...

Ruud_1957 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Zoeken in alle mappen in Webmail Opgelost

In mijn webmail zou ik graag willen zoeken in alle mappen. Helaas kan ik alleen 1 map selecteren. Volgens de online handleiding zou je ook 'Alle mappen' moeten kunnen selecteren, alleen heb ik die opt...

Wifi optimalisatie en een gastennetwerk, kan dat in de weg zitten? Opgelost

Hoi,Ik maak gebruik van een connectbox, volgens mij van compal. iig zo'n witte nieuwe. Ik had nogal wat problemen met de stabiliteit van de wifi-verbinding op mijn televisies. Mijn vermoeden is dat de...

RaymondF door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Signaalsterkte wifi Opgelost

Na diverse problemen te hebben gehad, heb ik een diagnose van de connectbox gedaan.Dit is het resultaat.Bij netwerk diagnose is het volgende vast gesteld. V Controle modem en internetverbinding V Cont...

fconsten door Raadgever
  • 72 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Via Ziggo wifispots certificaat op Delta wifispots inloggen Opgelost

Geacht Forum. Ik ben nieuw op dit platform en wil via deze weg proberen een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Ik heb wifi hotspots vanaf het begin aan staan, certificaat geinstaleerd en dat werk...

Arjen_1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifispot certificaat verwijderen van Windows ( VERVOLG) Onopgelost

Een week of wat geleden heb ik Ziggo Hotspot aangezetDaarbij moest er een certificaat ge-installeert wordenEchter van de week toch besloten om de hotspot uit te zettenOp zich simpel, in de modem hotsp...

E-mailaccount herstellen Opgelost

Ik heb 2 e mal adressen. De eerste (******) gebruik ik niet meer. Mijn nieuwe e mail adres ****** krijg ik sinds vanmiddag niet meer geactiveerd. Als ik het probeer komt iedere keer mijn oude e mail a...

Sjollebol door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Website niet benaderbaar Opgelost

Hallo allemaal, mischien kunnen jullie mij hiermee helpen.ik loop al tijden met het probleem dat onze website (Clubvrijgezellig.nl) niet te bereiken is.maar wel via andere netwerken zoals 4g, of de wi...

Vinylman door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik krijg geen verbinding met de Wifibooster Opgelost

Ik heb een WiFi booster voor stopcontact, maar bij eerste installatie krijg ik steeds de melding foutief wachtwoord. Ik neem het wachtwoord letterlijk over van het ziggo briefje bij de booster.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen