Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.6KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Connectbox Arris TG2492LG-ZG probleem Opgelost

Sinds enkele weken heb ik een nieuwe connectbox geïnstalleerd (zie titel). In principe werkt alles naar behoren. Met mijn Samsung tv als enige uitzondering. Hier kreeg ik vanaf het begin de verbinding...

Nielzsche door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Buitencamera installatie Opgelost

ik probeer mijn buiten camera installatie te doen maar ik krijg hem niet verbonden

Geen geldig ip adress op pc Opgelost

Ik heb een pc en hij krijgt geen geldige ip configuratie iemand die me kan helpen?

ItzzAlex007 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox herstart regelmatig Opgelost

Connectbox herstart regelmatig gedurende enkele dagen, functioneert vervolgens enkele dagen stabiel waarna weer een herstartperiode van enkele dagen volgt.AOP is in 2018 in nieuwbouwwoning geplaatst.A...

Geen wifi meer Opgelost

Een aantal dagen geleden mijn nieuwe next box ontvangen en WiFi router. Alles geïnstalleerd en werkte prima, vanavond viel ineens mijn WiFi verbinding weg. Stroom uit alles getrokken (next box en conn...

Miesrush door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Supertrage verbinding Samsung J3 (2016) Opgelost

Zeer vreemd verschijnsel. Op mijn Samsung J3 (2016) heb ik in de woonkamer een snelheid van 30-40 Mb via 2.4 netwerk, dit toestel heeft geen 5.0 mogelijkheid. Ik heb 250/25Mb maar OK, er valt mee te l...

luvene door Stamgast
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Je verbinding is niet privé Opgelost

Als ik via een webbrouwser naar ziggo wil krijg ik de melding : je verbinding is niet prive:Ik heb mijn pc teruggezet met de One Key Recovery naar de eerste instelling.Op mijn nieuwste pc werkt het we...

TAZBOS door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Is tweede wifibooster (via netwerkkabel) een optie? Opgelost

Het nieuwbouwhuis waarin ik woon heeft 3 lagen van elk 10 x 5 meter.Op de onderste laag staat in de meterkast aan de voorgevel het modem van Ziggo. Het gaat om de witte Connectbox. Daarin staat WiFi i...

Mangrove door Stamgast
  • 50 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 27 Likes

Arris Connectbox TG2492LG-ZG ZG + Router TP-LINK Archer C9 Opgelost

Voorgeschiedenis:De monteur van Ziggo heeft mijn ARRIS-modem geïnstalleerd en op mijn verzoek in bridgemodus gezet. Ik had (via bovengenoemde router dus) geen internetverbinding. Klantenservice gebeld...

Gerddd door Raadgever
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Verbinding met mijn Xbox valt weg, en na paar seconden weer terug. Onopgelost

Weet iemand hoe ik het volgende probleem oplos.Bij mijn Xbox valt de verbinding met kabel steeds weg en na een paar seconden weer terug hoe los ik dit op.Volgende zaken al gedaan.Modem van het stroom....

Semh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Safe Online en macOS Opgelost

Is Ziggo Safe Online al klaar voor macOS Catalina ?

pj.scholten door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beveilingscamera's verbinden met Arris Connectbox Opgelost

Nu had ik 2 camera´s, een Sinji en een C704IP.2 SMARTWARES. nadat ik de connectbox van Ziggo heb gekregen werken zij niet meer. Daarop, ten einde raad, een nieuwe gekocht: foscam R2.Maar helaas, ook d...

Astimo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Modem wordt niet geactiveerd zelf na 24 uur niet Opgelost

Gisteren is er een nieuw modem geinstalleerd door monteur maar de interne activatie van het modem is nog niet afgerond, al meer dan dag geen telefoon, internet en TV. Helpdesk kan ook niet helpen is a...

eric89 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Batterij mobile devices sneller leeg na plaatsen Connectbox Opgelost

Sinds ik de (Arris) connectbox heb geplaatst zijn onze telefoons en tablets veel sneller leeg. Ik heb inmiddels een uitgebreide test gedaan met bestbatterystats en wackelock detector. FB, Whatsapp en ...

El Rolo door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi-verbinding en gebruik Whatsapp Opgelost

hallo allemaal,Sinds een tijdje krijgen wij onze appjes niet goed binnen als de wifi aanstaat op onze telefoon. Met de verbinding lijkt niets mis te zijn. Toch komen appjes pas binnen als we op Whatsa...

Zeer hete Wifibooster Opgelost

Ik heb sinds een paar dagen een wifibooster in huis, de ontvanger wordt bloedheet, hebben meer mensen dit? Heb al wat gelezen over omruilacties van bwpaalde serienummers, ik heb een hogere serienummer...

spendel door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Wifi voor een pc Opgelost

Goedenmiddag....Ik moet bij een kennis de pc verplaatsen van de woonkamer ( i.v.m. ruimte ) naar een kamer op de bovenverdieping maar dan ben ik circa 20 m of meer aan ethernetkabel kwijt, is er missc...

WvdGalien door Gedreven Raadgever
  • 88 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 10 Likes

Trager internet sinds snelheidsverhoging Opgelost

Hallo,Sinds de meest recente snelheidsverhoging (voor mij van 200 naar 250 download) haal ik lagere snelheden dan voor de verhoging.Ik zit bekabeld aan mijn eigen router (Asus RT-N66U) die aan een mod...

Gytax door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen VPN-verbinding via Cisco AnyConnect Opgelost

Normaal gesproken werkt dit prima, echter sinds gisteren kan ik geen VPN verbinding maken via Cisco AnyConnect. Ik krijg de melding "connection attempt has timed out. Please verify internet connectivi...

Karin63 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen