Ziggo smart wifi: iPhone 8 kan niet inloggen Alleen-lezen Opgelost
Ik heb pas wifi pods ontvangen,masr kan met mijn iphone 8 niet ingelogd komen op ziggo smart wifi geeft steeds aan geen verbinding met internet,terwijl i...
Ik heb pas wifi pods ontvangen,masr kan met mijn iphone 8 niet ingelogd komen op ziggo smart wifi geeft steeds aan geen verbinding met internet,terwijl i...
Kunt u mij vertellen hoe ik SmartWiFi configureer als ik reeds gebruik maak van 3 stuks TP-Link Deco X60 Multiroom wifi 6? Dus eerste vraag kan deze comb...
Op 16-11-2021 ontving ik een mail van Ziggo waarin stond dat ipv6 over twee weken geactiveerd zou worden bij mij (ik heb een modem in Bridge modus). Nu h...
Iemand enig idee hoe ik deze optie naar voren kan halen om poorten op mijn connectbox open te zetten.Deze optie zie ik nergens in de connectbox?
Goedemiddag, Graag zou ik de firmware-downgrade op mijn UBC1318ZG ongedaan laten maken en een upgrade ontvangen naar 12.5.8008.S15.ZIGGO of nieuwer. Er s...
Goededag, Ik woonde voorheen in een appartement waar me pc direct met cat5 kabel verbonden was met de connectbox. 300/30 abbonement. 100% snelheid en sta...
Ongeacht welk device ik gebruik (laptop (2 stuks), smartphone), ongeacht op WiFi of vaste verbinding, ongeacht welke DNS ik gebruik, ongeacht welke brows...
Hallo, Ik heb vorige week de UniFi USG-Pro-4 aangeschaft, nu werkt het netwerk wel op 192.168.1.x maar ik kan mijn eigen publieke IP wat ik toegewezen kr...
Hallo,Gisteren heeft een Atag monteur mijn Atag zone thermostaat vervangen. Het lukt hem gisteren niet om hem te koppelen met internet. Nu had hij het er...
Besten, is het mogelijk om vanuit de Connect Box een internetkabet te splitsen om daarmee zowel de Next Box als de smart tv aan te sluiten? Zo ja, levert...
Hoi, Wij hebben een abonnement van Ziggo voor 250mb upload en 25m download. Wij hebben ons modem (de connectbox) in de bridge modus staan en een Netgear ...
Hallo, ik wil mijn wifi ww veranderen. Volgens jullie telefonist is het een fluitje van een cent zelfs een oude bejaarde kan het (met andere woorden je b...
Sinds drie dagen is de booster die we hadden veranderd in de nieuwe pods. Sinds dien is het internet veel en veel onstabieler geworden. Bij vlagen is hij...
Goedemorgen, Gisteren was ik Disney+ aan het kijken via de wifi. Normaal geen problemen mee, maar ineens viel de verbinding soms weg. Ik heb de Deco M4 w...
Hi allen,Het stappenplan van ziggo om veilige imap e.d. instellingen van je ziggo webmail te regelen bevat geen stappenplan voor wijziging m.b.t. Ms Outl...
Wij hebben een smartwifi app voor onze smartwifi inclusief pods. Laatst heb ik de telefoon van mijn zoon via de app gepauzeerd daarna weer opgeheven. Sin...
Dacht met een splitter een internetverbinding te maken met smart-tv en next-kastje. TV deed het maar de NEXT gaf een rood lampje en maakte geen verbindin...
Probleempje wat al een tijdje speelt. Al flink lopen speuren hier maar niet opgelost. Meterkast met daar een connectbox en daar een kabel naar een ziggo ...
Beste allen, Ik heb al jaar en dag een pfSense router staan achter DMZ modus achter mijn router-mode ziggo connectbox. Ik heb de WiFi al jaren niet meer ...
Beste, Ik zou graag de ipv6 uitgeschakeld willen hebben i.v.m. thuiswerk. Hoe kan ik dit doen? Mvg
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.