IP6 router - Asus RT-AC5300 Opgelost
Hoi wie weet de juiste instelling van de ASUS router RT-AC5300. Voor IP6 met de Giga modem in bridge modus Als ik hem instel keldert mijn verbinding met ...
Hoi wie weet de juiste instelling van de ASUS router RT-AC5300. Voor IP6 met de Giga modem in bridge modus Als ik hem instel keldert mijn verbinding met ...
Geachte heer mevrouw,Een klant van ons verstuurd vaak e-mail naar particuliere klanten. Nu geven klanten met een @Ziggo.nl adres vaak aan deze e-mails ni...
Dear All, does anyone has an issue that you do not see port forward option in connect box, is that something related to ipv4 vs ipv6? Can someone help me...
het lijkt erop of dat mijn wifi pods ´s nacht een reboot doen aangezien dan het lampje 5 - 10 minuten gaat knipperen. Maar ik kan nergens iets vinden er ...
Op aanraden van @Mariska een eigen topic gestart (zie https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Eindelijk-IPv6-in-Bridge-modus/m-p/896890/highlight/true#M10...
beste, hoe kan ik mijn ziggo mail langer bewaren op mijn iphone. via outlook kan ik alles nog inzien alleen op de iphone word de mail maar 1 maand bewaar...
Hoi, Ik vroeg mij af of je met het ouderlijk toezicht van Safe Online ook kunt zien welke sites je kinderen precies bezoeken? Alvast bedankt aan degene d...
Beste allemaal,De onderstaande SPAM mail adressen heb ik toegevoegd aan de lijst geblokkeerde afzenders.Zowel in de ziggo webmail als ook in mijn outlook...
[Opgelost]Hoi, ik merk dat de internetverbinding de laatste tijd hapert. Zeker tijdens videogesprekken valt het op als de internetverbinding kort wegvalt...
Ik heb een Asustor NAS, die via het rSync protocol synchroniseert met de NAS van een vriend, voor extra backup.Om rSync te laten werken moet poort 873 op...
Hey! Nieuw topic als follow-up op deze thread.De kabel is inmiddels vervangen door een Koka 9 Eca kabel op advies van de storingsmonteur, en de US/DS waa...
Ziggo laat KPN en T-Mobile achter zich met het beste internetUit onafhankelijk onderzoek blijkt dat Ziggo het beste vaste internet in Nederland aan klant...
Ik heb al een tijdje regelmatig problemen met mijn internetverbinding, zowel bekabeld als via wifi. Het meeste hinder ervaar ik via de kabel. De verbindi...
Dag, ik heb volgende probleem: internet / het wifi signaal op zolder valt weg als daar de laptop wordt aangezet. De situatie is als volgt:-modem in de me...
Ik had een werkende port forwarding op mijn Connectbox. Die bleek zomaar verdwenen te zijn. Opnieuw instellen lukt niet. Commentaar: Router not Ready en ...
Hallo, Graag wil ik nieuwsbrieven van de vereniging, in totaal een kleine 200, versturen via de mailserver van Ziggo.Wat zijn de instellingen voor mijn b...
Ik heb een zeer merkwaardig probleem.Mijn thuisnetwerk staat ingesteld op 192.168.2.x met Connectbox op 192.168.2.1Op alle aangesloten apparaten - PC's, ...
Hello! I am trying to forward port 80 on my ConnectBox. I have a nginx web server running on my raspberry pi and can access it from within the local netw...
Sinds enige tijd wordt het netwerk na ca. 10 seconden verbroken op 1 computer.Alle andere computers, devices etc. werken zonder probleemNa het opnieuw ve...
Een tijdje geleden dit probleem al eerder hier op t forum aangesneden. Na de nodige tips heb ik een nieuwe splitter, nwe kabels (zowel van aop naar modem...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.