Wifi Booster geen verbinding Opgelost
Ik kreeg van ZIggo een nieuw ( wit) modem omdat mijn Wifi Booster ( adapter A en B ) het niet meer deed. nu heb ik na alles succesvol geinstalleerd, nog steeds geen Wifi Booster signaal.Adapter A zijn...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kreeg van ZIggo een nieuw ( wit) modem omdat mijn Wifi Booster ( adapter A en B ) het niet meer deed. nu heb ik na alles succesvol geinstalleerd, nog steeds geen Wifi Booster signaal.Adapter A zijn...
Dag,Sinds deze eerste week van oktober 2021 is internet erg traag vanaf het begin van de avond. De hele dag toteen uur of 16:00 zijn de snelheden zoals die horen te zijn. De Ookla speedtest laat downl...
Beste mensen, Ik zie dat jullie al eerder bezig zijn geweest met de Privacywaarschuwing op bv een Ipad. Mij is niet duidelijk of ik iets moet doen en wat. Is mijn net werk niet meer veilig?
Hallo, Sinds een week doet mijn internet het niet meer. Zowel bedraad als wifi geeft geen internet.De 2.4GH en 5GH wifi signalen zijn nog even sterk, maar de melding "wifi zonder internetverbinding" v...
Mijn huis uit 1972 gaat gerenoveerd & geisoleerd worden. Er komt onder meer een voorzetwand ivm isolatie waardoor deze AOP, in de woonkamer, niet meer bereikbaar is. Ik lees op dit forum dat er dan ee...
Hallo ik had een paar maanden geleden problemen met mijn tv die haperende omdat de wifi vaak uitviel of opnieuw opstarte. Dit kwam door de 5ghz die ik niet kon uitzetten, jullie hadden dit verholpen m...
Afgelopen week zijn wij verhuisd en hebben dit doorgegeven aan Ziggo.Met de verhuizing is onze oude modem meegekomen van de oude woning, deze stond hier op bridge modus.Indien ik de modem aansluit bij...
Wat is beter? Een wifipod in een vast stopkontakt opeen ongunstige plaats, of een verlengsnoer ertussen van ongeveer 1.5 meter?
Wie kan mij helpen? De wifi verbinding doet het wel maar ik kan via kabel geen internet krijgen op de computer. De mediabox is niet verbonden met een kabel.
Safe Online jaren in gebruik, nu werkt het niet meer onder OS X 10.11.6 Zijn er oudere versies beschikbaar of een work around?
Hello, I will soon receive the ziggo smart wifi pods. However, I keep running into trouble of not being able to download the smart wifi app, as my iOS devices are from another country, and my app stor...
Mijn Ubee modem heeft nog software versie 9.9.6008.Waar kan ik een nieuwere software versie installeren? Ik hoor het graag.
Kan dat in mijn bestaande account? Ik heb WLM.Vraag n.a.v. mail van Ziggo om de mail veilig te houden.Poortnummer voor uitgaande mail kon ik wijzigen, maar bij POP3 lukt dat niet.
Ik meen me te herinneren dat het mogelijk was in de openbare ruimte in te loggen op de algemene Ziggo Wifi. De details hoe dat werkt heb ik niet meer paraat. Kan iemand me vertellen of dit netwerk nog...
krijg foutmelding 0x800ccc67 kan niet connect smtp212-54-42-925, connect error 10060. Contact gehad met klantenservce. Ben 1 week overgestapt naar KPN, na 25 jaar lidmaatschap. Nu al spijt. Email adre...
Ik gebruik Office365 Op mijn laptop heb ik de emailinstelling POP3 gebruikt en daar had ik alle mailtjes tot een aantal jaren terug. Op mijn desktop heb ik IMAP instellingen gebruikt en dat ging lang ...
Ik gebruik sinds kort de standaard Mail-app in Windows wat betekent dat ik de mails niet meer download maar met IMAP werk. Hoe wordt het internetverkeer dat via die app loopt door Ziggo Safe Online be...
Hallo, ik heb problemen met mijn wifi versterker via het stroom netwerk. Ik gebruik deze al een langere tijd en af en toe wanneer het netwerk erg belast is valt hij weg echter krijg ik hem nu al een a...
Ik heb een sonos beam soundbar de Google assistent werkt er niet of nauwelijks op. Bij de sonos helpdesk heeft men doorgemeten dat het probleem ligt in de modem omdat de primaire dns omgezet moet word...
Ik heb safe online nu een aantal keer opnieuw geinstaleerd, maar hij blijft hangen in een update waarna ik de computer opnieuw moet opstarten, waarna weer hetzelfde gebeurt en als ik de scan wil start...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
38 | |
9 | |
7 | |
6 |