Nas achter m4 modem in bridge Opgelost
Optie 1: modem vN ziggo in bridge, via poort 1 m4 als router ingesteld. Internet een stuk sneller op smartapparatuur. Nas niet werkend te krijgen. Optie ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Optie 1: modem vN ziggo in bridge, via poort 1 m4 als router ingesteld. Internet een stuk sneller op smartapparatuur. Nas niet werkend te krijgen. Optie ...
Mijn internetverbinding hapert nogal. Zo moet ik iedere dag mijn Hue Bridge (bekabelt) opnieuw opstarten en mijn Atag thermostaat geeft regelmatig aan da...
zo, daar zijn we weer! Sinds 7 oktober valt de verbinding elke dag 2 - 5 x weg voor een periode van 4 sec. Meestal in de ochtend (vroegste 8.38, laatste ...
Hallo, Mijn zoon heeft een tablet Levono vorig jaar gekregen. Sinds gisteren kan hij ineens niet meer op internet. Vrijdag is zijn er werkzaamheden in de...
Hallo ik heb de 3 deco m4 wifiboosters geplaatst en nu krijg ik de app van mijn haier airco niet meer werkend. App wekt alleen op 2,4 ghz dus 5 ghz al ui...
Sinds plaatsing van de nieuwe octagoon wifi mesh boosters heb ik last van internet drop-outs. Tis net alsof buffers vollopen en dan opnieuw verbinding ge...
Een aantal jaren geleden heb ik 2 powerline-adapters gekocht en op mijn netgear router aangesloten. Nu wil ik iets aan de instellingen veranderen en nu b...
Goedeavond samen , Sinds gisteravond na een korte stroomuitval heb ik via mijn Netgear router geen internet meer. De Netgear heeft altijd als router gefu...
Beste; sinds een week of 4 gebruik ik nu de Connect Box Giga naar alle tevredenheid. Ik heb daar hier een topic voor aangemaakt dat ik helaas niet meer k...
Hoi, Ik werk in een restaurant. Vanaf ons wifi-netwerk is onze eigen website en e-mail niet bereikbaar, net zoals andere websites die op dezelfde server ...
Ik ben ervan overtuigd, dat menigeen het direct uitschatert bij het lezen van mijn vraag, maar dan is ook meteen duidelijk hoever mijn kennis reikt. Ik h...
Ik heb een Ziggo webmail account met de naam "@chello.nl" . Moet ik dan nog wat aan mijn mailinstelling doen. En waar kan ik de smtp en pop instelling en...
Ik zie dat meer mensen last hebben van even @uitvallen de WIFI en telefoon. Steeds korte onderbrekingen op tablet, telefoon, Sonos en TomTomGeen storing,...
I can't download the ziggo smartwifi pods app to install the pods: my iPhone is registered in a different region and I can't change the region due to ong...
Op mijn Ipad, Iphone moet ik steeds het SMTP wachtwoord ingeven. Soms gaat het een paar dagen goed en dan is het weer mis. Ik kom daar achter om dat de m...
Geachte, ik probeer een poort op mijn router open te zetten.De optie voor port forwarden is niet beschikbaar in de Connect Box.Zie screenshot. Ik heb beg...
Ik zie net dat bij mijn nieuwe huis (geen nieuwbouw) de hoofdaansluiting in de meterkast dezelfde coax ingang heeft als het Ziggo kastje, allebei een vro...
Internetsnelheid.Met de speedtest van Ziggo heb ik 82 Mbps downloadsnelheid en 29 Mbps uploadsnelheid gemeten. Volgens mijn abonnement zou ik resp. 300 M...
kan iemand mij helpen met ipv6 dhcp instellingen op mikrotik voor /56 Hi All, My dutch is not very good, so I used google translate to ask the above ques...
Ik heb laatst opnieuw een pakket bij jullie besteld maar onze router doet het niet goed meer ik heb deze al 8 jaar zins het begin dat ik samen woon. Nu z...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
32 | |
13 | |
8 | |
4 | |
2 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.