Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.9KOplossingen
  • 15.6KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Waarom zijn locatiegegevens van IP-adressen publiekelijk beschikbaar? Opgelost

Ik ben benieuwd waarom de locatiegegevens van IP-adressen openbaar worden gesteld. Je kunt namelijk vrij gemakkelijk achterhalen waar een IP-adres is uitgegeven. Je hebt dan weliswaar niet gelijk een ...

vanben door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord wijzigen van Casema e-mailadres Onopgelost

Hallo, Toen het nog Casema was, is er bij mijn schoonouders een mail adres aangemaakt op een windows 7 pc! Nu wil mijn schoonmoeder een laptop gebruiken met windows 10, ik heb geprobeerd om het mail a...

Fred B door Gedreven Raadgever
  • 37 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 6 Likes

Nieuwe SSID van 5Ghz netwerk niet zichtbaar Onopgelost

Standaard gebruikt het 2.4Ghz en 5Ghz netwerk van mijn ziggo router dezelfde SSID en wachtwoord. In de advanced settings heb ik de SSID van het 5Ghz netwerk gewijzigd. Echter is deze niet zichtbaar op...

Elke avond korte onderbreking in de internet verbinding. Opgelost

Goedemiddag, Elke avond tussen 21.00 en 21.30 ervaar ik een korte onderbreking van waarschijnlijk mijn internetverbinding. Dit was in eerste instantie goed te merken in een spel wat ik speel door een ...

vinnyhigh door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Extern verbinding met router achter Connectbox Opgelost

Met behulp van de post “How to: router achter modem” van ca. 2 jaar geleden is het me gelukt om mijn Linksys E4200 router te kunnen gebruiken achter de Connectbox. Nu zit ik echter met nog een problee...

g.kragting door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel wifi, geen internet Onopgelost

Ik loop al jaren te tobben met de wifi. Dit is mijn laatste strohalm voordat ik Ziggo opzeg (geen dreigement). Het probleem doet zich dagelijks voor een wifi teken met een uitroepteken ernaast. Wel wi...

Port forwarden Opgelost

Ik probeerde op mijn router te port forwarden blijkbaar met de poort scanner zitten ze nog closed. Mijn router is al op ipv4 en mijn computer heeft een statische ip. Dit is een project voor school ik ...

Tratec FDU-44 signaal versterker Opgelost

Ik heb momenteel al enige tijd de Tratec FDU-44 signaal versterker in gebruik. Echter op een tv doen zich regelmatig storingen voor (beeld hapert/is erg blokkerig), op deze tv zit aangesloten de digit...

mgroen door Stamgast
  • 37 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Na wijziging publiek IP OpenVPN verkeer geknepen Onopgelost

Vannacht is mijn publiek Ziggo IP adres gewijzigd, sindsdien lijkt al mijn OpenVPN verkeer geknepen.Waar ik tot gisteren nog 150 tot 160 Mbit haalde van mijn 500 Mbit is die nu bedroevend terug gezakt...

Nexema door Stamgast
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Portforwarding instellen voor downloaden via qBittorent Opgelost

Beste Ziggo community, Ik wil effectiever downloaden met qBittorrent (op dit moment wil hij nauwelijks downloaden) en wil hiervoor poorten openzetten. Maar wanneer ik in de Ziggo Router Connect Box bi...

Beschermt Ziggo Safe Online ook tegen Ransomware? Opgelost

Ik kan het nog niet heel helder ergens lezen. Beschermt safe online ook te Ransomware? Ik zie heel veel overeenkomsten met FSecure Safe pakket. Is dit hetzelfde pakket, alleen in ziggo vorm?

JAC00088 door Gedreven Raadgever
  • 29 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 18 Likes

Geo-locatie ip-adres Opgelost

Ik heb mijn vraag vanavond gesteld aan het webcare team maar die verwezen mij door naar dit community. We krijgen geregeld een e-mail vanuit netflix dat er ingelogd is van een vreemde locatie. We hadd...

BeauFrits door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Ipv6 bridge modus connectbox Opgelost

Beste Ziggo, Mijn werkgever doet alles via IPv6 en aangezien ik regelmatig thuis werk en een server van het werk daar heb staan, kan ik deze niet meer bereiken zonder ipv6. VPN verbinding van ipv4 naa...

Aruiter door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Wel wifi, regelmatig geen internet Opgelost

Op twee laptops valt de internetverbinding regelmatig weg. Op andere apparaten komt dit niet voor. Al veel naar een oplossing gezocht, maar nog niet gevonden. Zie de beantwoording van de vragen over m...

Ptr door Raadgever
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Packet loss Onopgelost

Er lijkt weer wat instabiliteit in mijn netwerk te zitten wat terug te vinden is als packet loss. Alles opnieuw opgestart inclusief router maar probleem is er nog steeds. Dit is vorig jaar al eerder v...

JariI door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen