Router herstart zichzelf meerere malen per dag Alleen-lezen Opgelost
Beste, Ik ben sinds 2 maanden woonzaam op dit adres en klant bij Ziggo. Sinds een maand ervaar ik tussen de 0 en 5x per dag problemen: de modem herstart ...
Beste, Ik ben sinds 2 maanden woonzaam op dit adres en klant bij Ziggo. Sinds een maand ervaar ik tussen de 0 en 5x per dag problemen: de modem herstart ...
Ik heb een erg oude mailserver op mijn eigen domein en die kan niet geupdate worden en door overbelasting van mezelf en aankomende drukte is het ook niet...
Mijn aardlek is er een paar keer uitgevallen en telkens na het opnieuw opstarten van zowel de Ziggo Connectbox als de Deco's werken de Deco's niet meer (...
Beste L.S. wie heeft de oplossing voor mij, Nas is niet meer bereikbaar van buiten. de geforwarde poorten staan open 80 500/5001 etc. intern is de nas ge...
Wat is het energieverbruik van de wifibooster (pod)
Wat gebeurt er als je modem in bridge modus laat zetten? Kan je dan hele andere dingen dan als je modem in normale modus staat? Ik hoor het graag van jul...
Ik heb de bestaande Ziggo wifi booster A met adapter B op verzoek van Ziggo vervangen door de nieuwe. Ik had nog een andere adapter B voor in de garage. ...
Beste forumleden, Ik heb gister Ziggo Safe Online geïnstalleerd op mijn MacBook Pro met Catalina (10.15.7). Installatie is goed verlopen. Safe Online gee...
Goede dag, Ik zou voor mezelf de situatie met mijn geolocatie willen verduidelijken. Ondanks het feit dat ik naar verluidt een statisch IP-adres heb (ik ...
I would like to disable ipv6 on my connectbox giga so that I can set up the ipv4 port forwarding. Could you help me with this?
Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via xxx@ziggo.nl... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via xx...
Hallo, Zouden jullie mijn modem asap in bridge modus willen plaatsen?Dit was al eerder aangevraagd (Incident: 21**15-****02) op 15-12, maar nog niet uitg...
Goedemiddag, Vandaag heb ik een set van 3 TP-link deco M4’s geïnstalleerd. Voor de setup heb ik de standaard installatie handleiding gevolgd. Ik heb deco...
Helaas te vergeefs diverse pogingen ondernomen om IPv6 werkend te krijgen.Met onderstaande instellingen krijg ik bij o.a. bij https://ipv6-test.com/ de m...
Halloafgelopen week 3 wifipods geïnstalleerd en sindsdien valt de verbinding met diverse apparaten steeds weg. Erg irritant bij het kijken van tv op mijn...
Er is een tijdje terug kennelijk een update uitgevoerd door Ziggo zonder de gebruikers in te lichten.De balk met e-mail, agenda, adresboek, taken en inst...
Ik heb onlangs succesvol TP-Link Deco M4 geïnstalleerd. Het nieuwe wifi-netwerk functioneert prima. Ook heb ik, zoals door Ziggo in de handleiding gesugg...
Om het mailaccount van mijn vader weer te kunnen herstellen heb ik zijn inloggegevens nodig van mijn ziggo account nodig . Echter het ww weten we niet en...
Ik heb een google next , wanneer ik hierop de radio laat afspelen dan start deze,na een paar minuten gaat de radio weer uit , deze zet ik dan weer aan ( ...
Bij het recent afsluiten van ons Ziggo contract was ons meerderen malen belooft dat de modem in de meterkast geplaatst kon worden om te voorkomen dat er ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.