Straatkast open Scheveningen Opgelost
Hoi, Er hangt een straatkast compleet open in Dordtsestraat, 2587 Den Haag (Scheveningen). Het regent naar binnen en ziet er best onveilig uit. Geen idee...
Hoi, Er hangt een straatkast compleet open in Dordtsestraat, 2587 Den Haag (Scheveningen). Het regent naar binnen en ziet er best onveilig uit. Geen idee...
Ik wil een extra netwerk aanleggen, maar mijn modem heeft slechts 1 internet poort. Graag zou ik daarom mijn huidige modem willen laten vervangen door ee...
Ik heb mijn ConnectBox in de 192.168.68. range gezet. Hij heeft het ip 192.168.68.1 en hierna heb ik DHCP weer uitgezet zodat mijn eigen dhcp server dat ...
Plotseling vorige week mail historie verdwenen .. op iPhone en iPad alles is goed ingesteld van hack en spam is geen sprake.. mail werkt wel gewoon maar ...
Hallo! Snelle vraag over dit product: https://www.ziggo.nl/internet/smartwifi/pods/bestel-pods?tabId=buy&preselect=7087 - excuus voor de technische aard....
Na de meest recente verhoging van de internet snelheid van 250/25 naar 300/30 blijft mijn upload snelheid conseqent rond de 24,9 (25mb). Ik heb de modem ...
Ik heb gisteren mijn twee wifipods aangesloten. Via de app werd op een gegeven moment gemeld dat pod 1 niet goed functioneerde, oid. Ik heb deze toen ver...
Hallo,Ik heb niet heel veel kennis van IT, maar heb volgende vraag: Ik heb een ZIGGO next box. Hierop heb ik met een kabel een DECO M5 punt aangelosten. ...
Bij mijn Pa steken sinds een paar weken wifi pods overal in huis in. Nu heb ik daar verleden jaar een printer op wifi gezet, nu moet deze om naar het wif...
Afgelopen week hebben wij de firmware van de DecoM4 ge-update. Echter hebben we sindsdien problemen met het verbinden. Regelmatig wordt het Wifi netwerk ...
Hoi Ik heb gisteren een nieuwe modem geïnstalleerd met 3 TVP-link boosters. Alles deed het prima totdat ik via een formulier via de ziggo site de bridge ...
Hi. I hope this makes sense because it got me really confused.I had my modem installed in the utility cabinet a few months ago and everything was going o...
Een tijdje terug heb ik de problemen met mijn Wifi opgelost (trage Wifi en vaak herstarten van de modem). Hiervoor ben ik nog dank verschuldigd aan @tobi...
Al weer hebben wij in de avonduren problemen met de bereikbaarheid van ABNAMRO met de telebankierenapp. Deze is geïnstalleerd op diverse Android-telefoon...
Ik heb alles van Ziggo en Vodafone Nu wil KPN bij mij glasvezel install. wat moet ik doen? hoe zit het bij Ziggo, is er iets op komst? Ik hoorde iets ove...
Met mijn oude Thomson modem had ik een goede verbinding en een betere signaal-ruisverhouding dan de nieuwe Ziggo Connect Box. De nieuwe Ziggo box heeft v...
Schiet mij maar lek; onbegrijpelijk! Inloggen op Ring-account met WiFi (5 of 2.4 GHz) of bekabeld met Chrome (laatste versie) deed 't gisteren nog, vanda...
Hallo allemaal, Ik heb een lastig probleem zo op het eeerst gezicht is mijn Internet perfect. Maar ongeveer een jaar geleden begon de elende. Het gaat om...
Hallo, Ik heb een UBEE EVW320B modem, dit is een verouderd model, want heb ik al een héél lang.Is het mogelijk een nieuw modem te ontvangen? Aangezien de...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.