Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 13.2KOplossingen
  • 18.3KDiscussies
  • 174KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Can't Connect Ziggobox Alleen-lezen Opgelost

Hi all I'm looking to connect my Ziggo internet. When I go to the Meterkast, I don't have a connection that looks the same as the Instructions. See picture attached. Should I connect the Ziggo Connect...

Just Ice door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Frequent uitvallen internet Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Al enige tijd ervaar ik dagelijks problemen met de ziggo internetverbinding. Onwijs lastig met het thuiswerken. Mijn internetverbinding valt gemiddeld tussen de 1 en 3x per dag uit. Na he...

Svenstra door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Only Onopgelost

Wat voor technische reden heeft VodafoneZiggo om bij internet only TV kanalen toe te voegen?Zou het niet logischer zijn 0 tv kanalen en wel Ziggo Go zonder tv kanalen met de optie Movies&Series of Mov...

Template door Expert
  • 1696 Topics
  • 41 Oplossingen
  • 420 Likes

Ubee 320b geen wifi Alleen-lezen Opgelost

Hallo, mijn probleem is dat mijn netwerk het wachtwoord niet herkend.Mijn PC heeft wel verbinding(kabel), maar inloggen met mijn telefoon of tablet gaat niet.Het signaal is sterk genoeg en ze zien het...

Ernie67 door Stamgast
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

WiFi Opgelost

Op nieuwe laptop weinig download snelheid Op iPad 245 download laptop geeft 2.4 aan maar moet toch ook 5ghz vanzelf kunnen pakken ?moet er iets anders I gesteld worden ?

DINI door Gedreven Raadgever
  • 67 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen