Port-Forwarding niet in connectbox opties Opgelost
Hallo,Ik probeer voor een server te port-forwarden, echter deze optie staat niet in de instellingen lijst. Ik zie helaas alleen “IP en Portfiltering” sta...
Hallo,Ik probeer voor een server te port-forwarden, echter deze optie staat niet in de instellingen lijst. Ik zie helaas alleen “IP en Portfiltering” sta...
Hallo geachte community, ik probeer safe online opnieuw te installeren nadat ik het verwijdert hebt hebt met de tool van ziggo unistall. de reden dat ik ...
Volgens mij is er vannacht een update van Firefox voor iMac geweest. Sinds die update kan ik in Firefox niet meer online, volgens mij omdat er een f-secu...
Een SmartWifi mogen en twee SmartWifi pods. Werkt een tijdje (ca 1 mnd) prima. Sinds vanmiddag beide pods geen signaal. Na veel gehannes een van de twee ...
Sinds ik Smart WiFi pods van Ziggo heb, ervaar ik problemen met enkele apparaten op het netwerk.Zo is bijvoorbeeld mijn draadloos Raspberry Pi Zero waaro...
Hallo,Ik wil graag port 4444 en 1935 forwarden.De optie om dit te doen is niet aanwezig, ik las dat het mogelijk was om IPv4 te pushen naar mijn modem.Di...
Paar maanden geleden hebben wij onze bundel geupgrade naar 1000 mbps en kregen daarvoor de grotere Giga modem. Omdat onze oude router niet snel genoeg wa...
Als ik de netwerkkabel van de PlayStation in de TP link stop springt die op rood en heb ik geen netwerk. netwerkkabel al vervangen door een nieuwe maar p...
Beste Ziggomijn router een UBee EVW 3200 laat het afweten met zoom, als ik muziek maak valt bij de ontvanger tijdens het spelen het geluid weg. Spraak bl...
Hoi! Mijn internet en tv werkt naar mijn idee prima, maar ik zit wel met een vraag over mijn aansluiting. Via de volgende link is het mogelijk om de stap...
Hallo, Wie kan mij helpen. Ik heb van Ziggo de Deco M4 ontvangen om mijn wifi netwerk te vergroten en te verbeteren.Nu is de situatie.Ik heb een smart wi...
Goedemorgen,Ik heb sinds kort de Deco M4 units van de Ziggo gekregen.Nu heb ik met 1 apparaat problemen deze weer aangemeld te krijgen op het draadloos n...
Kan vandaag (geruime tijd niet ingelogd) wel inloggen op mijn Connectbox. Krijg echterzodra ik mijn ip adres heb ingetoetst de melding niet beveiligd (ht...
Ik heb een Mitsubishi airco met een WiFi module laten installeren. Deze WiFi module werkt met de airconwithme app. Ik heb enige tijd geleden de KPN route...
Hallo, onlangs heb ik mijn WiFi booster uit mijn stopcontacten verwijderd en weg gegeven. Dus niet meer thuis aanwezig. Alleen kan ik zie niet digitaal v...
Hallo,Sinds 2013 hebben wij het Ubee EVW321B modem. Het komt steeds vaker voor dat er storingen zijn en we het modem moeten resetten. Het modem lijkt aan...
Goedemorgen en de beste wensen voor 2022.. Ik ben recent verhuisd en heb een nieuw modem. Hierbij lijkt het om een IPv6 only verbinding te gaan.. Prima, ...
Hoe ontkoppel ik een wifi pod die ik heb aangemeld bij een modem op een ander adres (om uit te proberen)? Ik wil hem nu namelijk thuis gebruiken. De app ...
Sinds kort heeft Ziggo de software/firmware op de ConnectBox aangepast. Hierdoor is Smartwifi actief geworden op uw ConnectBox, ook al maakt u verder gee...
Hoi allemaal,Sinds Donderdag ochtend (ca 1:00) valt de verbinding met het internet weg, geen tv en terug kijken werkte niet meer, na 10 min kwam het sign...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.