Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.8KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Website adres niet meer bereikbaar vanaf gisteren Opgelost

Ik heb een aantal servers draaien bij Cloudways.com. Sinds gisteren kan ik echter het platform niet meer bereiken, kennelijk is er een blokkade op gezet? Ik kan er nog wel bij met een VPN verbinding.I...

Siemed door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Port forwarding op een Ubee EVW3200 Opgelost

Ik wil porten forwarden bij de Ubee EVW3200 daarbij moet ik een external IP adress invullen. Ik weet dit adress niet en daarbij kan mijn cloud provider dit continue wijzigen. Hoe kan dit omzeilt worde...

Tonv2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifibooster op vakantie Opgelost

hoi,Wij gaan binnekort op vakantie naar amerika met een camper. Aangezien de wifi booster in het stopcontact kan en wij stroom hebben in de camper, vroegen wij ons af of de wifi booster daar zou werke...

Hue via Mediabox XL aan Toon Opgelost

Ik heb n vraag over het aansluiten van de Hue op mijn Mediabox XL met ingebouwde router. Ik heb de Hue aangesloten op achterzijde Mediabox en het werkt goed. Alleen wil ik Hue nu koppelen aan de Toon ...

Namio door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Disconnecten tijdens gamen - connectbox Opgelost

Sinds gisteren heb ik een nieuwe (witte) Connect Box en sinds dat moment heb ik tijdens het spelen van bv PoE en Swtor dat er regelmatig (1x per 15 minuten ongeveer) een disconnectie optreed. Ik heb i...

Asjemenou door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

IMAP login Ziggo - steeds opnieuw inloggen in Outlook 365 Opgelost

Best onvoorspelbaar krijg ik de Win10 Outlook 365 mail de popup dat er niet ingelogd kan worden op mn mailaccount. Dan klik ik op verbinden / opslaan met zelfde ww .. tada.. alles werkt weer een hele ...

Stubbenius door Gedreven Liefhebber
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen mail meer ontvangen op eigen mailserver Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuw modem (connect box) ontvangen van Ziggo. In dit modem blijkt een nieuwere firmware in te zitten dan mijn oude modem (ook connect box).In mijn oude modem kon ik poort 25 doo...

MarcoBr door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bekende storing? - internetverbinding langzamer dan gebruikelijk Opgelost

Zijn er momenteel storingen die al wel bekend zijn bij Ziggo maar nog niet zijn vermeld op de storingen pagina van de website?Zelf al een aantal uur last van een wat variabele downloadsnelheid (varier...

Gereserveerde DHCP leases werkt niet met Arris Connectbox? Opgelost

Wegens poging tot overstappen op IPv6 (zie andere topic voor dat debakel) ben ik overgestapt van de Compal naar de Arris. Op het oog gelijk functionerende software, maar toch niet helemaal:Ik krijg ge...

Verbinding ipad verbreken via mijn Connect Box Opgelost

Hoi allemaal! Ik gebruik al best lang een Connect Box en op zich werkt dat prima. Mijn jonge zoontje mag de laatste 10 minuutjes voor hij gaat slapen van mij wel even iets op de iPad kijken. Ik wil de...

Geen internet, modem is offline Onopgelost

Iemand enig idee wat dit betekent, en hoe ik het op kan lossen? Er is nog geen maand geleden een monteur langs geweest wegens internet problemen. We hebben hier dus een aantal weken prima internet geh...

Leander96 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra poort nodig op modem? Opgelost

Hallo,Om een laptop op een vaste (internet) verbinding te kunnen aansluiten vanaf mijn modem, mis ik een ingang cq poort tbv een utp kabel. Type modem is een CH7465LG-ZG. Is het mogelik om dat dmv een...

RB te W door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DNS Resolver voor lokale IP adressen Onopgelost

Met de toenemende berg aan lokale apparaten in je thuisnetwerk is het wel zo handig om een apparaat bij naam te kunnen gebruiken. Bijv. de webserver op een configureerbaar IOT kastje, ideaal is dan "k...

Msteltman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

De kleine wifi booster blijft in slaapstand knipperen. Onopgelost

Ik gebruik een wifi booster via het stopcontact. De grotere van de 2 booster doet het naar behoren, alleen werkt de kleine booster niet. Hiervan blijft steeds het power lampje knipperen (De adapter wo...

Nicky2109 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik een onbekend dubbel wifinetwerk SSID verwijderen? Opgelost

Wij hebben ons beveiligd WiFi netwerk Samba genoemd. Nu blijft er in de lijst beschikbare netwerken een Samba3a verschijnen. Dit netwerk is onbeveiligd maar wel “sterk”. Op de tablets hebben we bij da...

AC51 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Gateway van Itho Daalderop aansluiten op Connectbox Onopgelost

We hebben gisteren een connectbox gekregen ipv Cisco modem. Nu heb ik alles aangesloten op de internetpoorten maar de Gateway (SpiDer) van Itho Daalderop krijgt geen internet via de kabel en blijft or...

Verbinding maken met 5Ghz op Connectbox werkt niet! Opgelost

Beste mensen het lukt mij hier met geen enkel apparaat om verbinding te maken met 5Ghz op de connectbox. Ik heb verschillende opties geprobeerd zoals: De SSID's van 2.4Ghz en 5Ghz hetzelfde gemaakt. W...

tanker070 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen