wifi van het modem uitzetten Opgelost
Ik probeer een TP-Link Deco M4 wifibooster te installeren. Als eerste moet ik daarvoor de wifi van het modem uitzetten. (Technicolor TC7210.Z)De Ziggo pa...
Ik probeer een TP-Link Deco M4 wifibooster te installeren. Als eerste moet ik daarvoor de wifi van het modem uitzetten. (Technicolor TC7210.Z)De Ziggo pa...
Hallo, Inkomende spam wordt door Ziggo niet goed herkend. Het blokkeren van afzenders heeft een limiet dus dat werkt niet goed. Ik heb het nu opgelost do...
Hallo Allemaal,Ik probeer, zoals anderen (ik heb diverse draadjes gelezen) een Nas, aangesloten op de Ziggo Connectbox, te benaderen via internet. Dit lu...
Dag allemaal, Binnen de vernieuwde webmailomgeving is het ineens niet meer mogelijk om via het menu mails te markeren als ongelezen. De enige 2 overgeble...
Sinds een week of 2 ervaar ik instabiel internet. Ik merk dit bijv tijdens videobellen (haperen, tijdelijk wegvallen beeld), online gaming (variatie in p...
Mijn AOP zit in de woonkamer en hier komt geen groene draad binnen. Die komt waarschijnlijk in de kelder binnen en wordt dan via 2 andere appartementen o...
Zou mijn ipv6 uitgeschakeld kunnen worden?
Goede avond kan ik de booster wf ook krijgen voor heel me huis ben al 4 jaar klant
Tussen de 10 en 20 dagen krijg ik een spontane reboot van mijn Connectbox. Dit probleem speelde ook vorig jaar, een monteur heeft tweemaal het AOP vervan...
web mail. als ik een nieuw bericht wil maken kan dat niet omdat er een concept is wat verstuurd moet worden, maar er is helemaal geen concept. het is voo...
Beste Ziggo,Kan mijn ConnectBox zsm omgezet worden naar IPv4 only?Ik heb een zakelijk abonnement bij u. Mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel...
Ik heb al maanden het probleem dat er geen zeer slechte internet verbinding is en daardoor ook geen WiFi. Nu valt meerdere keren per dag de verbinding he...
Goededag, een paar maanden geleden ben ik met wat problemen overgezet naar IPv6. Sins deze dag heb ik last van DNS problemen. Constant als ik met mijn we...
Goedendag, Ik heb sinds enige jaren het Ubee EVW321B modem.Al een geruime tijd ervaar ik slechte verbinding hiermee; vaak valt de verbinding weg of is er...
Goedemorgen Ziggo. Ik lees overal dat de modem naar ipv4 only zou kunnen worden gezet. I.v.m mijn thuiswerk en ik elders moet inloggen was dit aan te rad...
@Paul Ik heb vandaag een nieuw Ubee ubc1318zg modem mogen ontvangen ter vervanging van het standaard modem. Super snelle service, geweldig!Wat mij ten ee...
Hallo allemaal, We zijn sinds 2 maanden klant bij ziggo en kunnen helaas niet anders concluderen dat draadloos internet ontzettend instabiel is. Tot nu t...
Hallo allen, Sinds twee maanden zijn wij verhuisd naar een nieuw adres. Met deze verhuizing hebben wij de router van Ziggo meegenomen naar ons nieuwe adr...
Ik heb afgelopen week de chromebrowser een update gegeven. Het probleem doet zich voor dat ik dan op mijn Samsung T590 geen weblink meer kan plakken. Ver...
Smartwifi vindt mijn modem niet. Maar ik heb prima internet en twee pods die het goed doen. Wat is het probleem?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.