Positief nieuws is ook nieuws. Onopgelost
Ziggo laat KPN en T-Mobile achter zich met het beste internetUit onafhankelijk onderzoek blijkt dat Ziggo het beste vaste internet in Nederland aan klant...
Ziggo laat KPN en T-Mobile achter zich met het beste internetUit onafhankelijk onderzoek blijkt dat Ziggo het beste vaste internet in Nederland aan klant...
Ik heb al een tijdje regelmatig problemen met mijn internetverbinding, zowel bekabeld als via wifi. Het meeste hinder ervaar ik via de kabel. De verbindi...
Dag, ik heb volgende probleem: internet / het wifi signaal op zolder valt weg als daar de laptop wordt aangezet. De situatie is als volgt:-modem in de me...
Ik had een werkende port forwarding op mijn Connectbox. Die bleek zomaar verdwenen te zijn. Opnieuw instellen lukt niet. Commentaar: Router not Ready en ...
Hallo, Graag wil ik nieuwsbrieven van de vereniging, in totaal een kleine 200, versturen via de mailserver van Ziggo.Wat zijn de instellingen voor mijn b...
Ik heb een zeer merkwaardig probleem.Mijn thuisnetwerk staat ingesteld op 192.168.2.x met Connectbox op 192.168.2.1Op alle aangesloten apparaten - PC's, ...
Hello! I am trying to forward port 80 on my ConnectBox. I have a nginx web server running on my raspberry pi and can access it from within the local netw...
Sinds enige tijd wordt het netwerk na ca. 10 seconden verbroken op 1 computer.Alle andere computers, devices etc. werken zonder probleemNa het opnieuw ve...
Een tijdje geleden dit probleem al eerder hier op t forum aangesneden. Na de nodige tips heb ik een nieuwe splitter, nwe kabels (zowel van aop naar modem...
ik zie niet de optie port forwarding, las op het forum dat dit komt vanwege oude firmware, graag zou ik dan een firmware update willen zodat port forward...
Hoi, Ik ga via deze weg proberen een oplossing te vinden vanwege een aanhoudend probleem met internet/wifi gezien ik er zelf niet uit kom wat het problee...
Beste leden, Kan ik Ziggo Webmail toevoegen aan Microsoft Mail? Ik maak gebruik van Windows 11 en Microsoft 365. Microsoft Mail, versie-16005-14326-20544...
Ik krijg bij het openen van Safe online op mijn iPad de melding dat veilig browsen tijdelijk niet beschikbaar is. Dit duurt al een week. Hoe weet ik zeke...
hoi ik heb bij fivem op een roleplay server van een vriend vrij wel een hoge ms/ping in game waardoor bij mijn fivem en mijn discord blijft hangen verder...
Op het moment dat Ziggo een nieuwe modem uitbracht is er binnenshuis een nieuw netwerk aangemaakt. Dit heeft er toe geleid dat we op het moment 4 netwerk...
Het schijnt, volgens Ziggo, dat ik vanuit mijn IP allerlei heb zitten versturen. Dit zonder mijn weten uiteraard.Ik zou de NAS functie in de modem moeten...
Ik heb een aantal apparaten in huis die niet werken met ipv6, heb hiervoor wel port forwarding nodig. Kan de modem ook in ipv4 modus worden gezet?
Kan ik een 5e draad aansluiten aan de router met eenvsplitter of usb hub? De router heeft 4 poorten. Deze zijn nu al in gebruik en ik wil een HUE hub er ...
Dag, ik probeer in een connectbox Giga de IP range te veranderen van 192.168.178.X naar 192.168.0.X maar krijg de melding: Het start IP-adres dat je hebt...
Sinds vrijdag voortdurend last van wegvallende connectbox.Wat tips gevonden in het forum (controleer aansluiting, druk aop-unit goed aan...) maar dat lei...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.