Ziggo Wifihotspots instellen lukt niet Onopgelost
Beste forumleden; Ik ben al een mand regelmatig bezig om te proberen de hotspots in te stellen ! Ik heb al tig keer dat certificaat gedownload en alles g...
Beste forumleden; Ik ben al een mand regelmatig bezig om te proberen de hotspots in te stellen ! Ik heb al tig keer dat certificaat gedownload en alles g...
Graag wil ik mijn net nieuwe abonnement met een connect box laten omzetten van ipv6 naar ipv4, dit vanwege een aantal externe toegangen tot mijn netwerk....
Vanmorgen klachten dat op onze iPad geen mail verzonden kan worden I.v.m. Smtp. Van alles gedaan om het werkend te krijgen, maar niets helpt. Terwijl de ...
Ik heb op mijn Connectbox Giga DMZ aanstaan naar mijn eigen router. Echter moet ik toch poorten forwarden om bij mijn eigen server te komen vanaf mijn LA...
Ik miste al langere tijd een aantal mails. Die bleken in de spam folder op de Ziggo server te zitten en omdat er een aantal al langere tijd inzaten zijn ...
@Ziggo @moderators Ik stel de vraag nogmaals, want het blijft angstvallig stil Ik heb 3 wifi pods en alle drie zijn ze al geregistreerd op een ander mode...
Hallo ik heb sinds gisteren dat mijn email er raar uitziet. Ik kan ook geen mails beantwoorden of nieuwe mails opstellen Hier onder een foto hoe de boven...
Beste community wij hebben sinds 2 weken van ziggo 3 tp link deco boosters laten installeren door een monteur van ziggo. Alles netjes over laten zetten n...
mijn internet val regelmatig weg en is onstabiel ... denk dat hij aan vervanging toe is
Sinds kort heb ik een Connect Box. Jammer genoeg ervaar ik sindsdien meer problemen qua internetverbinding en wifi dan met de media box die ik hiervoor h...
Februari 2023: Op dit moment is er een storing bij Bosch waardoor de thermostaat mogelijk geen verbinding heeft, controleer deze pagina voor de laatste s...
Ik heb IMAP ingesteld. Maar ik zie via de email alleen maar e-mails van de afgelopen ca twee weken en niet van daarvoor. Op mijn andere account bij xs4al...
Ik heb een Ziggo Mediabox XL direct op de binnenkomende (Coax) kabel zonder andere aparaten (dus geen apart modem of aparte router). Op zich werkt het re...
Why is it when I goto some normal websites it always advises that the website is unsafe and you have to click in advance and continue anyway, sometimes t...
Na jarenlang uitstekend dienst te hebben gedaan begint m'n modem (Cisco EPC3925) wat kuren te krijgen. Als ik gebeld wordt horen, na het opnemen, de bell...
Wifi valt regelmatig weg bij dit bijna 8 jaar oude modem en dient regelmatig gereset te worden. Het is niet mogelijk beide frequenties tegelijkertijd aan...
Thuis heb ik mijn wifi (mesh) netwerk op de connectbox. Nu ben ik mijn domotica aan het installeren en ben benieuwd of er nog een maximum aantal aangeslo...
Op mobiele telefoon overal wifi behalve thuis na overstap naar nieuwe provider mobiel. Mijn gezinsleden hebben wel wifi. Alles werkt behalve de wifi op m...
Hallo allen, Recentelijk, 1 á 2 maand geleden heb ik mijn internetsnelheid van 300mbps naar 600mbps verhoogd. De behaalde downloadsnelheden vóór de verho...
Hoi mensen, 2 weken terug ongeveer hebben wij de wifiboosters geinstalleerd (TP-Link Deco M4) allemaal prima gegaan, de WiFi is goed, nu Internet kabel b...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.