Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Bericht mailserver: 550 melding Opgelost

Weet iemand wat dit betekent en hoe op te lossen? Wij hebben Ziggo zakelijk.Reporting-MTA: dns;mail.afas.onlineX-PowerMTA-VirtualMTA: mailReceived-From-MTA: dns;XENAPPP06020 (10.20.8.68)Arrival-Date: ...

Autoreset WifiRouter Technicolor TC7210 Onopgelost

Ik ben gewend bij andere routers dat deze zodanig te configureren zijn dat deze per ingestelde tijdspanne zichzelf kunnen resetten. Bijvoorbeeld elke nacht om 03:00u automatische reset van WifiRouter....

JKX door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beveiligingscamera Smart Home verbinden met WiFi lukt niet Opgelost

Ik probeer de camera (basisstation) van een Smart Home Beveiligingssysteem (SHB) te koppelen op mijn Wifi. Hiervoor heeft SHB een app ontwikkelt die zowel contact maakt met de wifi als met de camera. ...

RiaB870 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Blokkeren websites - pokeren Opgelost

Weet iemand waarom Ziggo zoveel websites blokkeert? Ik wil gewoon potje pokeren op een site waarop ik ooit eerder heb gespeeld (everestpoker) en nu blokeert ziggo die site. Ook andere bekende sites al...

Kootje69 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De ene kabel geeft 100mMbp/s de ander 1Gbp/s Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb even een vraag. Ik heb sinds gisteren de tg2492lg Ziggo router in huis.Dit naar aanleiding van klachten oude router.Nu heb ik het volgende geconstateerd;Ik heb ongeveer een utp k...

satfrico door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Internet op de Connectbox valt ongeveer elke 5-20 minuten weg Onopgelost

Sinds afgelopen week woon ik in een nieuw appartement met een nieuwe connectbox voor internet (Ik kijk geen tv) maar al sinds dag 1 valt het internet elke 5-20 minuten uit. Waneer ik met online docume...

Konpaatre door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vast IP adres WIFIbooster Opgelost

Is het mogelijk de WIFI booster een vast IP adres te geven? Vind ik persoonlijk handiger met beheer. Kon de optie niet vinden.groet Kees

kees62 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Mail in plaats van mijn naam als afzender Opgelost

Ontvangers van mails van mij zien bij de afzender steeds staan ZIGGO Mail in plaats van mijn naam. Ik heb een en ander al aangepast in mijn mail account maar niettemin blijven mensen ZIGGO Mail als af...

Ernest46 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internetverbinding valt steeds even weg Onopgelost

De internetverbinding valt elke zoveel minuten om onverklaarbare reden uit voor een tijd varierend tussen 10 seconden en meerdere minuten.We hebben twee verschillende wifi-routers gebruikt met hetzelf...

Femenwich door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet werkt bijna niet op Connectbox: wat te doen? Opgelost

Hallo, Sinds vandaag, om 1.17uur zit ik zonder internet. Precies de tijd die vermeld staat op actuele storingen.nl heb de connect box meerdere malen opnieuw aangesloten en gereset. Alle groebe lampjes...

Joeyd07 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo webmail samenvoegen berichten Opgelost

De webmail tootn tegenwoordig de emails die elkaar opvolgen samengepakt (uitklapbaar). Helaas niet met de recentste uitgeklapt, wat het geheel erg vervelend maakt, vooral ook omdat er geen knop is die...

gdp door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nieuwe BOX geeft geen toegang meer via externe POP3 Opgelost

Enkele weken geleden hier een monteur gehad omdat het TV signaal niet goed was en internet af en toe weg viel.Bleek dat er zowel een storing zat in het modem als een kabelbreuk ergens in de straat.het...

Casperb71 door Liefhebber
  • 45 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 8 Likes

Heb je 5 Ghz wifi nodig op een smartphone? Opgelost

Er is wifi via 2.4 gHz en 5 gHz.Als je een smartphone koopt , hoe belangrijk is het dan, dat je er wifi mee kunt kunt gebruiken op 5 gHz?Ik woon op een plek, waar heel veel omwonenden wifi gebruiken, ...

Jacob2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Router: wachtwoord resetten Opgelost

Goedenavond, Ziggo communityIk heb momenteel de Ziggo Mediabox XL en de Ziggo Mediabox + . Ook heb ik nog 1 andere router aangeslotten binnen dat netwerk. Lang geleden heb ik het wachtwoord van de rou...

Frensek1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Regelmatig uitval van internet door reboots van Arris Connectbox Opgelost

Ik heb in oktober mijn oude modem vervangen met een Arris Connectbox en heb sindsdien erg veel last van uitvallend internet. De system up time van mijn Arris Connectbox is bijvoorbeeld zelden hoger da...

vtle door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbinding via wifibooster - Wifi (5Ghz) sneller dan kabel Opgelost

Hallo, allemaal! Alvast bedankt voor de reacties.Ik heb zelf de connect box die met een internet kabel is aangesloten aan de wifibooster. Draadloos loopt het perfect ik kan zowel kiezen voor de 2.4 Gh...

Jassin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Valse e-mail adressen: gehackt Opgelost

Van Ziggo kreeg ik bericht dat via mijn officiële e-mail adres mijn account gehact was:Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account gehackt is. We hebben uit voorzorg uw e-mailaccou...

merteb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

SSID Wifibooster aanpassen Opgelost

Hallo allemaal,Een ziggo starter ben ik , ik heb oa de wifibooster (bedraad) besteld, maar nu lees ik dat het een eigen SSID heeft. Kan ik deze aanpassen naar de SSID van mijn modem?

lymafoto door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Playstation 4 wél internet via wifi, maar LAN kabel werkt niet... Onopgelost

Hi!Ik heb gisteren eindelijk een PS4 Slim 1TB aangeschaft en wilde deze aansluiten op mijn netwerk. Ik had al een kabel getrokken, dus dat was handig. Toen ik de kabel aan had gesloten, kreeg ik geen ...

DiscoHobbit door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

antivirus scanner - welke moet ik gebruiken? Opgelost

je hebt bij Ziggo een gratis virusscanner lees ik net,maar ik heb er een Avast virusscanner bij omdat ik het niet wist,kan ik het zo laten of moet ik er iets aan doen,Groet,Dick

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen