Modem overnemen/kopen via Marktplaats? Opgelost
Hoi. Kun je als bestaande klant. een modem overnemen/kopen via marktplaats? En dan gaan gebruiken. ik heb oudere modem.wil deze nieuwere overnemen en gaan gebruiken. Is dat legaal??? Groetjes jan
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi. Kun je als bestaande klant. een modem overnemen/kopen via marktplaats? En dan gaan gebruiken. ik heb oudere modem.wil deze nieuwere overnemen en gaan gebruiken. Is dat legaal??? Groetjes jan
Goedendag Alle, Sinds 2016 heb ik geregeld last van latency problemen, hoge ping, wegvallende verbinding. Elke keer werd het opgelost met een nieuw modem maar het bleef terug komen. Bleek dat er een k...
Beste Leden Ik heb een Cisco Modem Model EPC3925 nu wil ik die gebruiken ivm met extra wifi punt maar ik kan niet in loggen op internet met het modem kan iemand mij uit leggen hoe ik dat moet doen . J...
Sinds ik de tp-link wifiboosters geïnstalleerd heb, heb ik geen 5G meer.
Ik was een beetje aan het rondneuzen in de HTTP requests van mijn router en ik zag dat naast het admin account er nog een account aanwezig zou zijn: upccsr. Weet iemand waar deze voor is?
Ik sinds vorig week Giga internet met bijbehorend modem. Ik haal hiermee 940 mbps vast en rond de 400 mbps via 5Ghz WiFi, echt heerlijk snel. Nu heb ik dit gisteren uitgebreid met een Smart Wifi Pod, ...
Hoi, Sinds lange tijd heb ik thuis een Ziggo Connectbox modem in bridge mode staan (IPv4 dus) met daarachter een FritzBox 7360 Wifi router. Op de FritzBox draaien zowel een VoIP client als een VPN ser...
hi ziggo community, ik heb zojuist mn giga aansluiting verhuist naar mn nieuwe woning...200 meter verder op :-). Merkwaardig dingetje, in mn. oude huis kwam ik redelijk dicht tegen de snelheden aan di...
Ik stap binnenkort over van de UVM2300 Ubee naar de Connectbox van Ziggo. Het abonnement bestaat uit Internet, Telefoon, en TV/Radio. Zijn er nog specifieke problemen te verwachten met de installatie ...
Ik heb een nieuwe smartphone gekocht waarmee ik wel op internet kom maar nog geen wikispots kan gebruiken. In de praktijk wil dat zeggen dat ik buitenshuis geen verbinding krijg. Nu heb ik geprobeerd ...
Wil graag gebruik maken van port-forwarding, zou mijn modem naar ipv4 gezet kunnen worden?
ziggo mail: ik wil naast een outlook account op de pc via mijn mobiel mijn mails binnen halen mbv ziggo mail. Ik zie echter dat ik maximaal de mails van 8 september zie (het is nu 22 september), dus m...
Ik huur de wifiboosters (Deco M4), moet ik de doos betalen voor als ik ze (over een lange tijd) terug stuur?
Beste Ziggo, Via de klantenservice werd ik naar dit forum doorverwezen. Ik moet vanwege mijn werk mijn IPv6 verbinding uitschakelen zodat ik bijvoorbeeld met een IPv4 verbinding kan werken, kan iemand...
In navolging van een vorig topic, dat nu helaas gesloten is, https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Ziggo-WiFi-en-bekabelen/m-p/769654/emcs_t/S2h8ZW1haWx8bWVudGlvbl9zdWJzY3JpcHRpb258S09CM0I1TDFNNEdNRlJ...
Sinds een maand of 2-3 gebeurt het eigenlijk iedere dag wel dat het internet hier tijdelijk wegvalt en dat gebeurt dan soms zelfs meerdere keren op een dag. Het internet valt dan 5 minuten tot wel een...
Ik heb Ziggo Safe Online, hoe kan ik mijn telefoon op afstand opzoek of vergrendelen.
Voor mijn zoon heb ik een paar jaar geleden een eigen profiel gemaakt voor safe online, daarmee kan ik specifiek zijn internet gebruik bekijken en beheren, inclusief online-tijd. Ik wil nu voor mijn d...
Hallo, daar ben ik weer. Vorig jaar had ik https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Packet-loss-op-internetverbinding/m-p/389632 geplaatst. Naar aanleiding daarvan kregen wij eerst een nieuwe kabel voor ...
Hallo allemaal,Ik ben spam gewend en zet het normaal gewoon in de spamlijst, waardoor het klaar is. In dat kader ook al het een en ander gezien, van traditionele spam tot google groups ongein. Nu heb ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
41 | |
9 | |
7 | |
7 |