Connect box wifi problemen met Youtube Alleen-lezen Opgelost
Sinds kort heb ik een Connect Box. Jammer genoeg ervaar ik sindsdien meer problemen qua internetverbinding en wifi dan met de media box die ik hiervoor h...
Sinds kort heb ik een Connect Box. Jammer genoeg ervaar ik sindsdien meer problemen qua internetverbinding en wifi dan met de media box die ik hiervoor h...
Februari 2023: Op dit moment is er een storing bij Bosch waardoor de thermostaat mogelijk geen verbinding heeft, controleer deze pagina voor de laatste s...
Ik heb IMAP ingesteld. Maar ik zie via de email alleen maar e-mails van de afgelopen ca twee weken en niet van daarvoor. Op mijn andere account bij xs4al...
Ik heb een Ziggo Mediabox XL direct op de binnenkomende (Coax) kabel zonder andere aparaten (dus geen apart modem of aparte router). Op zich werkt het re...
Why is it when I goto some normal websites it always advises that the website is unsafe and you have to click in advance and continue anyway, sometimes t...
Na jarenlang uitstekend dienst te hebben gedaan begint m'n modem (Cisco EPC3925) wat kuren te krijgen. Als ik gebeld wordt horen, na het opnemen, de bell...
Wifi valt regelmatig weg bij dit bijna 8 jaar oude modem en dient regelmatig gereset te worden. Het is niet mogelijk beide frequenties tegelijkertijd aan...
Thuis heb ik mijn wifi (mesh) netwerk op de connectbox. Nu ben ik mijn domotica aan het installeren en ben benieuwd of er nog een maximum aantal aangeslo...
Op mobiele telefoon overal wifi behalve thuis na overstap naar nieuwe provider mobiel. Mijn gezinsleden hebben wel wifi. Alles werkt behalve de wifi op m...
Hallo allen, Recentelijk, 1 á 2 maand geleden heb ik mijn internetsnelheid van 300mbps naar 600mbps verhoogd. De behaalde downloadsnelheden vóór de verho...
Hoi mensen, 2 weken terug ongeveer hebben wij de wifiboosters geinstalleerd (TP-Link Deco M4) allemaal prima gegaan, de WiFi is goed, nu Internet kabel b...
als je wifibooster via het stopcontact had en je wilt overstappen op de pods, hoe moet je dan de wifibooster via stopcontact afmelden? of is dat niet nod...
Goedemiddag,Ik had vannochtend ingelogt op mijn Modem en ik had wat aanpassingen gedaan wat betreft de wifi soorten bij de 2.4 Ghz en 5 Ghz. Deze stonden...
Hierbij deel ik o.a. mijn Upstream/downstream waardes.Ik ben in mijn modem gaan kijken nadat ik 2x mijn modem moest resetten na aanleiding van ineens blo...
Ik ben (recent) overgestapt naar Ziggo en heb een Connect Box. Via internet verbinding van mijn vorige provider werkte de Ezvzi DB1 deurbel en Ezviz Chim...
Als ik een mail stuur is de afzender Ziggo i.p.v. mijn naam . Hoe kan ik dit corrigeren?
Hallo allemaal, Het grootste gedeelte van de tijd werkt de internet verbinding goed, maar zo nu en dan treden er problemen op. Het modem start meerdere k...
Hi, I am having some problems in my home network, which can only be solved by disabling IPv6 on my ConnectBox. Since there's no "ipv6 enable/disable" set...
Op de website zie ik dat je vanaf de hoofdaansluiting een poa moet plaatsen, waarvan 1 coax naar de televisie gaat en 1 naar de modem, Mocht je meerdere ...
Ik heb Deco Tp-link M4 wifi. In eerste instantie kon ik via die wifiboxen ook 3 wifispotjes van mijn buitenverlichting bedienen via de app. Omdat ik een ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.