Email. Folder aanmaken: Opgelost
Als ik een folder aanmaak in mijn email folders en dit doet via mijn mobiele telefoon in de Ziggo email app zie ik deze folder niet terug op mijn PC in d...
Als ik een folder aanmaak in mijn email folders en dit doet via mijn mobiele telefoon in de Ziggo email app zie ik deze folder niet terug op mijn PC in d...
Hallo,Ik heb heden een brief van Ziggo gekregen dat mijn modem vervangen wordt door een connectbox, ik heb nu een Cisco modem, echter die vervanging van ...
Trouwe klant wil graag Connectbox vervangen voor een Ubee 1318. Internet verbinding is niet stabiel, vooral in de avond merk ik vertragingen. Smokeping l...
Hallo, Ik heb net de connectbox ontvangen en aangesloten. Meerdere zaken werken nu niet (meer):- kan het ip adres van de connectbox niet wijzigen- kan mi...
Als ik naar de website van Ziggo ga en het adres intik, krijg ik al dagenlang te zien '400 Bad Request' ... En als ik met Ziggo bel, weten ze het ook nie...
Hallo beste forum lezers, Setup:Ziggo connectbox in bridge > Netgear r7000 router modus > 2x huawei ax3 pro access point. Situatie:Wij zitten al een tijd...
Hallo naar aanleiding van het IPv6 topic en het verzoek voor nieuwe vragen over de (un)correctables hier maar de vraag Ik heb sinds kort de Ubee 1318 o...
Sinds dinsdag 1 februari weigert mijn oppo handy om e mail van ziggo te verzenden.Inkomende mail geen probleem. Mijn partner heeft op zijn oppo handy van...
Ik heb wat problemen in mijn huis met wifi bereik en overweeg de oplossing die Ziggo aanbiedt met wifi boosters of pods. Ik heb een wit Ziggo modem (Conn...
Goedendag, Ik had een vraag misschien wel een aparte vraag. Ik heb een internet stream dit werkt sinds vanacht niet meer. Ik dacht eerst dat het in een e...
Hi Er is wat mis gegaan met een vorige betaling.heb deze netjes betaald en moest 6 uurtjes wachten inmiddels wacht ik al meer dna 8 uur en heb ik geen in...
Dear All, Appologies for not writing you in Dutch.I have configured my Connectbox Giga to have two separate (custom) names for the 2.4 Ghz og 5 Ghz wifi ...
Zojuist een nieuw modem geinstalleerd. Na het updaten van mijn DNS records kan ik vanuit buiten mijn servers weer bereiken, maar vanuit direct aangeslote...
Hello all, I am using Ziggo at my new address in Amsterdam since last December. I was using Ziggo as well in Eindhoven for 3 years, without any issues. T...
Op de oranje site van ziggo safe online staan de div apparaten die beveiligd zijn. In totaal 5 apparaten. 3 er van zijn Desktops met elk hun eigen nummer...
Ik heb sinds een paar weken heel erge trage internet verbinding.Lastig als je in een teams vergadering zit, en je collega's steeds in de freece-stand sta...
Hallo daar, Ik heb zojuist NordVPN aangeschaft, alleen ik merk dat SmartDNS(om het buitenlandse Netflix aanbod op de LG smart tv te kijken) het niet wil ...
In Outlook android (IMAP) krijg ik de melding; "onvoeldoende machtigingen" als ik een mail wil verwijderen. Op zowel mijn PC al Android (10) telefoon geb...
Hi, First of all, I am not a skilled network engineer! Is there a way to connect an additional router to the Connect Box to use that for Wifi? I would p...
Ik moet de beveiligingsgegevens invoerenvan mijn printer, een Brother DCP-J132WDe SSID is al ingevuld dat is die van de modem van Ziggo.Achter de modem s...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.