Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Blokkering e-mail vanuit het buitenland Opgelost

Ik ben op vakantie in oostenrijk en beantwoord een aantal mailtjes. Na een mailtje naar 3 zakelijke contacten bij heineken wordt opeens mijn account geblokkeerd omdat het gehacked zou zijn. Na aanpass...

tonio58 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Links cookie pop-up op Mijn Ziggo inlogpagina werken niet Opgelost

Als je zonder geïnstalleerde cookies naar de mijn ziggo inlogpagina ( https://account.ziggo.nl/account/inloggen ) gaat, zie je de volgende pop-up:Als je echter in de pop-up op de link "cookies-pagina"...

Shilka door Raadgever
  • 200 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 47 Likes

FTP (Cyberduck) perikelen Opgelost

Hallo iedereen,Sinds deze week ben ik aangesloten op Ziggo met een Connectbox. Internet (WiFi) werkt goed alleen heb ik problemen met het uploaden en downloaden via FTP.Ik upload en download (back-up)...

de-lete door Meedenker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Instellingen van Ziggo account zijn verouderd? Opgelost

Ik krijg de laatste tijd regelmatig een popup melding rechts onder in mijn beeldscherm:"instellingen van Ziggo account zijn verouderd"Wat kan dit betekenen???

regel door Liefhebber
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen email verzenden - blokkade Opgelost

Kan geen e-mails verzenden, geblokkeerd. Heb VPN uitgeschakeld en nieuwe ww aangemaakt op mijn ziggo en webmail. Krijg iedere keer e-mails geblokkeerd. Maakt mij helemaal gek. AUB HELP MIJ. DANK

Colwich59 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Email van Ziggo - Is er een Ziggo mail app? Opgelost

Op,mijn Samsung J5 smartphone werkt ik met de email app van Samsung. Ik zou graag willen weten of er een email app van Ziggo bestaat die je ook op deze smartphone kan gebruiken i.p.v. de Samsung app. ...

behar door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spam adressen blokkeren - te veel adressen Opgelost

Ala ik een spam adres wil blokkeren geeft hij aan dat er te veel adressen in staan hoe kan ik deze legen dus het gaat niet over mijn spam box want deze kan ik gewoon legen

Lauenada door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Philips Hue bridge werkt niet met Ubiquity Unify Opgelost

Hallo medegebruikers,Ik zal mijn probleem zo goed mogelijk uitleggen.Ik heb de witte ziggo modem, daaraan zitten diverse apparaten aangekoppeld.De tv, playstation, de denon versterker.1 poortje gaat n...

Raymond73 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

WAN instellingen Asus RT-AC88U achter ConnectBox in Bridge Mode Opgelost

Ik heb een nieuwe Asus RT-AC88U aangeschaft ter vervanging van mijn Apple Timecapsule voor gebruik als wireless router achter een Ziggo ConnectBox die in bridgemode staat. Met de Apple heeft dit altij...

Partomo door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Connectbox - IPcamera binnen wifi werkt niet Opgelost

Waarde helpers,Onlangs heb ik een nieuwe Connectbox (CB) van Ziggo ontvangen.Alles werkt prima, op een ding na.Ik heb een ipcamera hangen en de beelden hiervan kan ik op telefoon bekijken.Port forward...

Ziggo Safe Online op vakantiepark Opgelost

Op mijn Laptop heb ik Ziggo safe online geinstalleerd werkt prima.Nu wil ik de laptop meenemen naar een vakantiepark waar ook Ziggo is als Internet provider.Mijn vraag werkt nu Ziggo Safe online ook n...

Gerrit2809 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Haperend beeld Netflix op een Android TV box Onopgelost

hallo allemaal ,ik heb een oude Samsung SmartTV die geen YouTube meer ondersteunt. Heb een Android box gekocht voor de YouTube app. Hier kijk ik ook Netflix op.het probleem kort samengevat:het moment ...

Synology NAS van buitenaf niet bereikbaar Opgelost

Hallo,Onlangs heb ik een Synology DS218+ aageschaft en deze aangesloten. alles werkt prima naar behoren en thuis in het netwerk kan ik prima alles streamen. echter wil ik nu op afstand via het interne...

Fubzor door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Algehele signaalstoring Opgelost

Sinds enige tijd treedt er een signaalstoring op. De verbinding met internet wordt verbroken. De lampjes op de Ziggo Connect Box beginnen vervolgens groen te knipperen. Gedurende ca. 10 minuten blijft...

poppes74 door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Verzoek om applicatieblokkades op te heffen Opgelost

Beste Ziggo community,Volgens het beleid van Ziggo worden op de abonnementen van consumenten een aantal applicaties geblokkeerd. Poort 25 (TCP) is geblokkeerd om spam te voorkomen en poorten 135/139 e...

Floort door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

TC7200 stopt soms met transmitten Onopgelost

Beste allemaal,Ik heb een TC7200 modem (nog met UPC logo) in bridge modus.Sinds enkele weken stopt dit modem regelmatig met zijn verbinding. Vreemde is dat op dat moment er niets aan de LED's te zien ...

pvkan door Gedreven Meedenker
  • 39 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen internet verbinding - PC kabel/wifi Opgelost

Helemal geen verbinding meer met het netwerk werk via mijn pc (bekabeld) en wifi heb de router ook al herstart. Krijg als melding op mijn computer en telefoon een uitroepteken(gele driehoek)

Rubelski door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen