Standaard IPV6 wijzigen in IPV4 Opgelost
Mijn externe bureaubladverbinding met kantoor valt steeds uit en moet ik weer inloggen. Dat gebeurt ten minste 1 x per uur. Volgens onze automatiseerder ...
Mijn externe bureaubladverbinding met kantoor valt steeds uit en moet ik weer inloggen. Dat gebeurt ten minste 1 x per uur. Volgens onze automatiseerder ...
Hoi, Sinds enkele weken gebruik ik een apparaat waarmee ik IP tv kijk. Deze is via WiFI verbonden. Voorheen had ik gewoon een Coax-aansluiting zonder pro...
Ik gebruik het antivirus programma van Ziggo (Ziggo Safe Online). Sindsdien werkt mijn programma "KMS Auto Net" niet meer wat mijn Windows licentie autom...
Ik kan sinds een tijd geen mail versturen, wel ontvangen in de outlook app op mijn Android telefoon. Als ik mijn ziggo acount opnieuw wil instellen krijg...
Na installatie van een nieuwe Mediabox-Next (door monteur), de YouTube TV app aan mijn google account gekoppeld. Leek prima verlopen. Kreeg wat later een...
Ik heb een mesh WiFi set aangeschaft (netgear orbi) nu heb ik 3 mogelijkheden voor gebruik. 1. Connectbox Giga in bridge laten zetten en WiFi via netgear...
Beste mensen, wanneer ik op mijn vast pc op nieuw bericht druk bij ziggomail, kreeg je eerder een venster waar je het mailadres van degene waar je het na...
Is mijn netwerk beveiligd of niet? Ziggo klantenservice kan er geen antwoord op geven en verwijst mij naar jullie. Op de iPhone krijg ik een waarschuwing...
Poort-forwarding werkt niet. Kan geen nieuwe regel toevoegen.. Ik heb de modem laten aanpassen naar IPv4 Zie ik iets over het hoofd of is er iets anders ...
Deze ochtend zeer traag internet. Downloaden gaat maar tot 4mb/s en als ik dan Netflix stream gaat dat alleen als ik het downloaden uitzet. Normalieter h...
Op 17-2-2022 is door Microsoft de browser Edge geüpdatete. Vandaag communiceert de Ziggo Webmail appsuite niet meer naar behoren met Edge. Als ik op "nie...
Ik heb al jaren een Cisco EPC3212. Deze bevalt uiterst goed (omdat het een modem/bridge is gebruik ik uiteraard mijn eigen router) en haal ik de snelheid...
Hallo....Kwam er vandaag achter dat ik op mijn tablet geen mail kan maken in ox mail van ziggo....normaal doe ik het in G mail.Iemand die weet hoe dat ko...
Hallo allemaal, Ik heb een server opgezet waar ik linux iso's seed, zodra ik een linux iso download wordt mijn verbinding geknepen, maar als ik aan het s...
Thuisnetwerk met boosters werkte prima tot afgelopen zondag. 1 van de tablets kan ineens niet meer connecten (kan verbinding niet verifiëren). Alles gepr...
Ik las hier diverse topics en kom tot de conclusie dat WiFi van Ziggo icm de WiFi pods (en dus een gecombineerd 2,4 en 5ghz netwerk) niet compatibel is m...
Beste leden, Dit emailadres xxx@casema.nl kan ik niet wijzigen toevoegen etc. Diversen instellingen bedrijven familieleden etc hebben dit email adres. Vo...
L.sKan iemand mij vertellen of beide firewalls aan moeten staan bij de instellingen van mijn connect box. En zo ja, Welke zouden sowieo aangevinkt moeten...
Beste Mede community leden, Ik zit met een vraag, deze heb ik ook bij de helpdesk belegd en hun hebben mijn modem herstart/gereset. Sinds de laatste stor...
Hallo allemaal,Ik zit sinds kort met een vervelend probleem met mijn Ziggo webmail.Sinds een maand is de optie alles verwijderen verdwenen.Overal waar ik...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.