Wifi wel maar bekabeld niet Opgelost
BesteHeel vreemd. Als ik onderstaande filmje afspeel met een UTP-bekabelde PC dan kan ik niet op de timeline van die video zappen, het beeld bevriest dan zodra ik vooruit spring. Ik kan die video wel ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
BesteHeel vreemd. Als ik onderstaande filmje afspeel met een UTP-bekabelde PC dan kan ik niet op de timeline van die video zappen, het beeld bevriest dan zodra ik vooruit spring. Ik kan die video wel ...
Wie weet wat het probleem is: na een update van de Deco app hebben wij internet problemen.Een paar apparaten kunnen niet meer verbinding maken met internet en/of de connectbox; o.a. de PS4, Samsung Ho...
Hi All, Ik heb mijn ziggo connectbox van bridge mode af laten halen om deze nu als modem/router te gaan gebruiken. Ik wil nu een aantal zeken die ik voorheen in mijn router had ingesteld aanpassen in ...
Hi All,Ik heb mijn ziggo connectbox van bridge mode af laten halen om deze nu als modem/router te gaan gebruiken. Eenmaal aangesloten heb ik al snel ruim 20 (voor mij) onbekende apparaten connected. D...
Heb sinds vorige week giganet laten installeren door een monteur. Snelheid welke hij gemeten had was ca 920.OP mijn desktop kom ik tussen de 850 en 920 uit.Wanneer ik met de laptop meet kom ik niet ve...
Beste moderator team. Kan mijn modem omgezet worden naar ipv 4 only? Mijn profiel heeft postcode en huisnummer. Bedankt!
Ik heb op de USB poort van mijn Cisco EPC3928 router een harde schijf aangesloten.Nu is deze sinds enkele weken niet meer benaderbaar. Hoe los ik dit op?Is de USB poort soms afgesloten op deze router?...
Hallo, recentelijk zijn wij van adres veranderd.wij hebben de gehele ziggo setup meegenomen zoals hij was aangesloten op het vorige adres. Nu lukt het ons niet Om de router aan de praat te krijgen. Er...
@Ziggo ik zou graag mijn modem willen omruilen voor een Ubc1318. (geen connectbox!) ik heb hem al jaren in bridge modem staan. ik heb al langere tijd problemen met mijn modem, wordt erg warm, moet gek...
Ik heb een IPv4 WAN-adres op mijn router, dat al jaren hetzelfde is. Nu heb ik een nieuwe router en is het IPv4 adres gewijzigd. Daar kan ik inkomen. Met de nieuwe router krijg ik ook IPv6 adressen op...
Hoi allemaal,ik heb een Connect Box en sinds kort een Mediabox Next. Deze heb ik via de bijgeleverde Ethernet kabel verbonden met elkaar.Zo te zien werkt het ook allemaal prima. De Connect Box levert ...
Hallo community, vanavond hebben wij een stroomstoring ervaren waarbij we zo'n 4 uur geen stroom hebben gehad in de wijk. Dat is voor nu weer verholpen, maar sindsdien hebben wij geen wifi meer op onz...
Internet via Wifi (op Laptop) geen problemen. Internet via kabel (PC) instabiel. bv You Tube start wel op. Ziggowebmail geeft melding niet beschikbaar. Sommige sites geen probleem, sommige site wel ee...
Wifi van Ziggo blokkeert de link van het RIVM om een testafspraak of boosterprik afspraak te maken. Hij geeft de melding server fout. Ik heb dit 2 dagen gehad tot ik doorbreek dat het aan mijn wifi la...
Ik heb een connectbox van ziggo en een tp link deco.Ik heb regelmatig dat mijn laptop wel wifi verbinding maakt met de deco alleen heeft hij dan een ander ip adres, het ip adres van de connectbox en d...
Even een vraagje.Wij hebben op de beneden verdieping met de speedtest 300mbps, witte modem. We hebben die pods boven. Als ik nou boven ben waar die pods zijn kom ik op ongeveer 65 mbps.Als ik dan weer...
Ik heb een deco M4R booster aangesloten. Ik wil de internet in de keuken versterken. Mijn probleem is als volgt: er zit een stroom kabel bij, geen probleem. Er zit ook een kabel om de deco aan de mode...
Wil account communisy verwijderen !, Had het vandaag aangemaakt . Dacht misschien via deze weg uitleg te krijgen van Ziggo( kan dus niet bellen met hen),over dat ik met heel lang gebruikt e-mail adres...
Hallo! vraagje, ik heb zojuist de tp link deco binnen gekregen en wil deze gaan installeren. Nu lees ik alleen dat ik de WiFi op mijn modem uit moet zetten, zowel de 5ghz en de 2,4ghz. Alleen. U is he...
oude computer en oud e-mailadres; hoe maak ik backup, zodat mails bewaard worden als er andere SMTP-poort nodig is
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Update: 18 april 16:30 uur ZiggoIn de eerste plaats willen we iedereen ontzettend bedanken voor alle feedback van de test, dit is voor ons erg waardevol geweest. En zoals opgemerkt is vandaag de hoger...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
39 | |
23 | |
16 | |
16 | |
6 |