Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.8KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Extra uitbreiding Wifibooster via stopcontact valt gelijk uit Opgelost

Ik heb een ziggo uitbreidingsset via het stopcontact. Nu heb ik via Ziggo een extra uitbreiding gekocht. Deze valt na het ‘pairen’ na een minuut weer uit en is er geen verbinding meer.

Cisco EPC3925 vervangen voor Connectbox Opgelost

Hallo,Ik heb een Cisco EPC3925 en wil deze graag vervangen voor een ConnectBox ik haal op dit moment niet de volledige snelheid van 200MB als ik bekabled rechtstreeks aan het modem verbonden ben.Hoe k...

Email van Online: alle mails terug in Postvak In Opgelost

Heb email van online via Ziggo alles in een maar nu maakt online een vuilnisbak van mij pc door verandering van platform krijg alle email van de afgelopen 20 jaar in mijn inbox en dat zijn echt 20000 ...

rene 1964 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Portforwarding connectbox ziggo niet aan de praat te krijgen Opgelost

Ik weet dat er op het forum al veel over is geschreven. Maar helaas heeft voor mij het werkende antwoord er nog niet bijgezeten. Ik heb twee NAS schijven in mijn netwerk zitten. Beiden hebben een vast...

Veel beloven maar in de praktijk valt het behoorlijk tegen Opgelost

Ik heb blijkbaar nog een oude zwarte router van Ziggo. Het wifi signaal werkt alleen in de huiskamer(en dan nog zeer matig) maar niet op de 1e en zolderetage. Zojuist gebeld met de helpdesk via 1200 e...

Verplaatsen grondkabel Ziggo Opgelost

We hebben een groenstrook gekocht waar een kabel van ziggo in de grond ligt.wat zijn de kosten ongeveer voor het verleggen van deze kabel in het naast gelegen voetpad? Dit ivm plannen voor een verbouw...

USB aansluiten op de router Opgelost

Ik wou een usb aansluiten via de router, zo gezegd zo gedaan maar toen...Via het modem wou ik dingen aanpassen voor de usb omdat er bepaalde dingen niet stonden zoals het hoorde(handleiding gevolgd). ...

DennisTNL door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen Filezilla webspace homedrive.ziggo.nl Opgelost

Ik was voor mei 2015 actief, site is nog steeds in de lucht, nu wil ik iets wijzigen. Helaas kan Filezilla geen verbinding maken met homedrive.ziggo.nl (niet via poort 21 en niet via poort 14147), ook...

jawayim door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik krijg MailServer niet meer aan de gang. Opgelost

Mijn hardware configuratie bestaat uit een server (met Windows Home Server 2011), een desktop (met Windows 10Pro), een laptop (met Windows XP) en een 2e laptop (met Windows 10Home). Al jaren heb ik ee...

EVrije door Meedenker
  • 18 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 7 Likes

Beveiligingswaarschuwing certificaat Opgelost

Het wifi-wachtwoord is vandaag gereset. Volgens helpdesk van Ziggo staat aan hun kant alles goed. Ik weet niet of het door de reset komt maar mijn moeder krijgt op haar laptop bij het opstarten van ou...

Packet loss Opgelost

Sinds recent op willekeurig basis last van packet loss bij streamen/gamen etc. Het netwerk is niet stabiel. Kan een nieuwe router dit oplossen of ligt dit aan andere factoren>?

VPN: biedt het bescherming? Opgelost

Kan ik als Ziggo klant mijn PC met VPN beschermen en zo ja , hoe dan ?

pcmerkx door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Safe Online (F-Secure) blokkeert Google Drive File Stream Opgelost

Mijn Drive File Stream werkt niet als ik F-Secure actief heb. Ik kan dan niet inloggen op m´n Google-account. Zodra ik de virusscanner uitzet lukt het wel. Is er een mogelijkheid ergens toegang te ver...

janzelff door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

0x800CCC0F bij smtp.zigoo.nl (587_STARTTTL) bij WIFI verbinding Opgelost

Zodra ik mail wil verzenden via de wifi verbinding, krijg ik een foutmelding '0x800CCC0F; Verbinding met de server is onderbroken'. Zoek werk heeft opgeleverd dat dit waarschijnlijk door een firewall ...

Royalair door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Mac adressen achter repeater blokkeren Opgelost

Ik heb mijn op connect box van Ziggo een aantal apparaten geblokkeerd via mac adres. Maar als ik mijn tp-link repeater wel toegang verleen. Kunnen de geblokkeerde apparaten wel toegang krijgen tot int...

BartGuijt door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbindingsprobleem met de Ziggo Wifibooster Opgelost

hallo ik heb sinds 9-2-2019 een Ziggo wifi booster via kabel aangeschaft ik heb hem helemaal aangesloten. ik heb verbinding maar toch niet, de verbinding tekentje geeft een oranje driehoek met een uit...

VPN zorgt ervoor dat email geblokkeerd wordt Opgelost

Goedendag, Ik heb al jaren contract bij Ziggo, reis voormijn werk heel wat af binnen en buiten Europa, 2 jr geleden nieuwe labtop aangeschaft en VPN geactiveerd zodat veilig kan surfen, geen problemen...

Nieuwer door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Edgerouter Qos instellen in verband met bufferbloat Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumleden,Het volgende is er aan de hand, ik heb een cisco EPC3925 deze staat in bridge modus. Nu is er gister een nieuwe router op aangesloten namelijk de Edgerouter 6p van Ubiquiti. We ervare...

Jeffrey_ door Stamgast
  • 77 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

No internet access - Web browser redirecting always to 192.168.178.1 Opgelost

Hi everybody, Apologies for posting this here in English (i'm not there yet with my Dutch  )For a a couple of days in a row, when trying to opening any website from my Ipad, the browser re-directs me...

OAS789 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen