Vervangen modem EVW321B Alleen-lezen Opgelost
Hallo,Sinds 2013 hebben wij het Ubee EVW321B modem. Het komt steeds vaker voor dat er storingen zijn en we het modem moeten resetten. Het modem lijkt aan...
Hallo,Sinds 2013 hebben wij het Ubee EVW321B modem. Het komt steeds vaker voor dat er storingen zijn en we het modem moeten resetten. Het modem lijkt aan...
Goedemorgen en de beste wensen voor 2022.. Ik ben recent verhuisd en heb een nieuw modem. Hierbij lijkt het om een IPv6 only verbinding te gaan.. Prima, ...
Hoe ontkoppel ik een wifi pod die ik heb aangemeld bij een modem op een ander adres (om uit te proberen)? Ik wil hem nu namelijk thuis gebruiken. De app ...
Sinds kort heeft Ziggo de software/firmware op de ConnectBox aangepast. Hierdoor is Smartwifi actief geworden op uw ConnectBox, ook al maakt u verder gee...
Hoi allemaal,Sinds Donderdag ochtend (ca 1:00) valt de verbinding met het internet weg, geen tv en terug kijken werkte niet meer, na 10 min kwam het sign...
Ik heb een paar week terug een lijst met gegevens ontvangen van Ziggo. Heb heel wat zitten rondkijken op het forum hier en daar maar ik krijg het niet vo...
Dag Support crew, Ik ervaar de laatste tijd steeds vaker dat streaming video 5-10 sec hapert. Heel soms heeft het modem een herstart nodig. Kunnen jullie...
Ik heb in mijn atelier vanwege de afstand slecht bereik met de standaard Modem. Daarom heb ik een Linksys modem geplaatst welke via een ethernet kabel is...
Goedemorgen,Ik huur een wifibooster voor € 2,00 per maand en dat wil ik stopzetten.Hoe moet ik de booster retourneren?
Bestaat er een vervangend (beter) product voor de POA.Dit omdat ik om de X maanden problemen heb met het Internet. (de TV en telefoon werken zonder probl...
Goedemorgen, Heb al een tijdje probelemen met mijn Ubee 320B modem dat de WiFi steeds wegvalt. Moet dan het modem restarten om mijn apparatuur weer te ku...
Ik heb de Deco Tp link M4 geïnstalleerd en nu moest ik de WiFi van mijn modem (de Cisco epc 3928) uitzetten. Ik heb geprobeerd in te loggen in het modem,...
Ik heb gisteren een Ps5 aangesloten, mijn smartwifipods heb ik hierop aangesloten, Ps5 met kabel. Mijn Ps4 haalde meer dan 300mb maar mijn Ps5 soms 80mb ...
Ik merkte toen ik bij Origin en Steam spellen probeerde te downloaden dat ik maar 12 MB/s kreeg. Na een test op speedtest.net en de Ziggo speed test, mer...
Vandaag zag ik dat ineens een groot deel van mijn bestanden op mijn computer verdwenen zijn waarvan ik de oorzaak nog niet weet. Echter een paar dagen ge...
Ik wil m’n nieuwe netgear orbi mesh systeem in gebruik nemen. Ik heb een Ziggo connect box welke nu als modem/router geconfigureerd is. Ik wil de connect...
k wil de TP-Link Deco 4 M4 installeren. Daarvoor moet ik wifi van de modem uitzetten. Op de inlogpagina om dit te doen werkt het wachtwoord niet. Ook nie...
Ik gebruik een bekabelde internetverbinding en ik ben een fanatieke gamer/streamer, ik gebruik ZIGGO gigabox en heb enorm veel last van hoge ping sinds n...
Voor het werk van mijn kind moet ik ipv6 uitschakelen, of in ieder geval moet het terug worden gezet naar ipv4.
Welke modem/router is stabieler (en beter)?En kan de Giga-box ook in bridge modus ingesteld worden? (momenteel heb ik de ConnectBox, en zit te denken naa...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.