Geen wifi na aansluiten switch TP-Link TL-SG105 Onopgelost
Omdat bekabeld internet altijd beter is heb ik een switch aangeschaft om mijn TV, PS5 en ziggo next tv box bekabeld aan te sluiten.De internetsnelheid va...
Omdat bekabeld internet altijd beter is heb ik een switch aangeschaft om mijn TV, PS5 en ziggo next tv box bekabeld aan te sluiten.De internetsnelheid va...
Onze verbinding valt geregeld weg. Als ik in de netwerk historie van het modem (connect box) kijk zie ik veel T3 time-outs. (No Ranging Response received...
SInds kort heb ik 2 wifipods en natuurlijk ook de Ziggo WIFI Smart app. Het is niet mogelijk om met de Smart app de thuisscan uit te voeren. Steeds de me...
Ik heb al enige tijd een probleem met de ziggo verbinding.Connect Box in bridge modus, ipv6 en ipv4Unifi USG pro IDS en IPS uitgeschakeld, diverse instel...
Vandaag, 31 januari 2022, een Connectbox Giga ontvangen en direct geïnstalleerd. Het is echter onmogelijk om IP reserveringen toe te voegen. Nadat ik een...
Hi I have tried to reach your customer service contact number to report my move and transfer my existing connection.Your executives have taken down my de...
Om in te kunnen loggen in een programma die ik gebruik, dien ik te beschikken over een vast IP-adres.Na de laatste Ziggo-storing is voor een zoveelste ke...
Compliment voor Smartwifi pods! 6 Weken geleden 2 pods zonder problemen geïnstalleerd in mijn huis van 1250 m3. Geweldig bereik overal in huis, de device...
De modem valt de laatste tijd regelmatig uit,start wel weer op,maar gebeurt nu steeds vaker.Wellicht moet hij vervangen worden?
Vanwege het gaan samenwonen wil ik mijn ZIGGO e-mailadres overzetten van het ene ZIGGO-abonnement (in het oude huis) naar een ander al bestaand ZIGGO-abo...
My devices are only connecting to the new wifi pods and not the main router anymore. If I remove the pods, nothing connects. On my phone it started stati...
Sinds enkele weken valt mijn Wifi voor alle apparaten weg, als ik mijn laptop opstart.De laptop had ik helemaal geupdate, nadat ik de connectbox een hard...
Beste, Had laatst een oproep geplaatst omtrend de webmail. Dit is allemaal super opgelost. Alleen hij haald tot een bepaalde tijd de mails terug maar daa...
Hai allemaal, Van Homeylux heb ik een smartlampen gekocht en deze wil ik allemaal op de wifi van Ziggo aansluiten.Voor Homeylux MOET je op 2.4Ghz verbind...
Op 28 januari is het zover, dan mogen we onze eigen modem of modem/router aansluiten op de Ziggo coax kabel. Ziggo zal op die dag de vereisten kenbaar ma...
Ik wil graag mijn modem in de meterkast. Aansluiting is nu in de woonkamer maar die wil ik graag in de meterkast.Ik zie onder de meterkast dat de groene ...
Sinds 22 jan 2022 een Bose Soundbar 700 gekocht en aangesloten op mn Ziggo router via Wifi en met UTP kabel, maar krijg geen communicatie met Bose Music ...
Vorige eigenaar heeft een Ziggo Connect Box achtergelaten in mijn nieuwe huis. Is er nog een bestemming te bedenken voor een ongebruikt modem of kan ie n...
Heb een regel toegevoegd in het connect portaal, maar als ik met met yougetsignal open port check probeer, blijkt de poort niet open te staan.Waar kan di...
Hopende dat er iemand van Ziggo mee leest,Ik heb een ipv6 only aansluiting, voor mijn werk moet ik op een whitelist komen voor een aantal applicaties. Ec...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.