Epson printer niet zichtbaar bij verbonden apparaten Onopgelost
Ik heb 'n Epson L355 printer/scanner die via Wifi met de Connect Box verbonden is. Deze is NIET zichtbaar bij de verbonden apparaten. Laptop en smartphon...
Ik heb 'n Epson L355 printer/scanner die via Wifi met de Connect Box verbonden is. Deze is NIET zichtbaar bij de verbonden apparaten. Laptop en smartphon...
Niet zo zeer een vraag, maar meer om te helpen als iemand tegen hetzelfde probleem loopt: Ik had het modem in router mode staan met port forwarding van p...
Beste, Boven in ons huis hebben we wat mindere wifi aangezien dit een huis van beton is.. mijn vraag is hoe effectief/snel de pods in repeater mode gaan ...
Goedemiddag,Ik had een media box, en via de mediabox had ik een zeer goede verbinding naar mijn lokale Synology DS118. Deze is ingesteld als VPN server z...
Wat kan oorzaak zijn dat ik nu weer, via ethernet en wifi, geen verbinding met een L2tp VPN verbinding krijg en wel via wifispot van Ziggo of mijn hotspo...
Ik gebruik eM Client tot tevredenheid.Gisteren heb ik door omstandigheden eM CLient opnieuw geinstalleerd, en ben eens gaan kijken naar de instellingen v...
e mail quota 3 gb van de 5 gb gebruikt en ik krijg bericht van ZIGGO "uw mailbox is bijna (85%) vol. wat te doen?
Onze (wItte) Arris-modem staat los in de woonkamer en ik begrijp dat er voor dit modem ook een bevestigingsbeugel beschikbaar is. Graag zou ik zo'n muurb...
Dag, Ik heb een modem van ziggo, de UbeeEVW320B en al een tijdje hebben wij problemen met het internet en de WiFi. Wij moeten dan ook vaak dit modem rese...
Regelmatig merk ik dat de downloadsnelheid terugvalt tot een teleurstellende 7 tot 9 Mbps. Als ik dan het modem (Cisco 3928 AD) reset (via de webinterfac...
hallo ziggo gebruikers! ik vroeg mij af, bij een backup worden mijn vaste IP adressen dan mee opgeslagen? Of moet ik dan alles weer handmatig 1 voor 1 to...
Beste, Sinds een week, misschien 2 weken, ervaar ik iedere 10 tot 30 seconde een hickup. Op alle devices in huis met alle services. Verbinding zelf is be...
Ik heb vandaag een nieuw modem ontvangen en wil deze in bridge modus zetten voordat ik deze aansluit op het netwerk. Ik maak namelijk gebruik van de Deco...
Heeft iemand een oplossing g voor mijn probleem probeer WiFi hotspots in te stellen op Huawei P30 pro heb certificaat gedownload en gebruikersnaam en wac...
Beste, Mijn modem wachtwoord ben ik kwijt (die onder op de sticker is t in ieder geval niet) Nu wil ik mijn modem hard resetten, maar staat het modem dan...
Beste forumleden; Ik ben al een mand regelmatig bezig om te proberen de hotspots in te stellen ! Ik heb al tig keer dat certificaat gedownload en alles g...
Graag wil ik mijn net nieuwe abonnement met een connect box laten omzetten van ipv6 naar ipv4, dit vanwege een aantal externe toegangen tot mijn netwerk....
Vanmorgen klachten dat op onze iPad geen mail verzonden kan worden I.v.m. Smtp. Van alles gedaan om het werkend te krijgen, maar niets helpt. Terwijl de ...
Ik heb op mijn Connectbox Giga DMZ aanstaan naar mijn eigen router. Echter moet ik toch poorten forwarden om bij mijn eigen server te komen vanaf mijn LA...
Ik miste al langere tijd een aantal mails. Die bleken in de spam folder op de Ziggo server te zitten en omdat er een aantal al langere tijd inzaten zijn ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.