Nieuw AOP nodig voor ConnectBox Giga? Opgelost
Vraagje voor mijn buurman. Deze heeft, net als ik, gisteren een nieuwe ConnectBox Giga gekregen (vernieuwing netwerk in omgeving Tilburg). Hij heeft echt...
Vraagje voor mijn buurman. Deze heeft, net als ik, gisteren een nieuwe ConnectBox Giga gekregen (vernieuwing netwerk in omgeving Tilburg). Hij heeft echt...
Hoe kan ik apparaat met leasetijd permanent verwijderen uit de lijst van gereserveerde IP-adressen in mn router?Het apparaat is offline maar blijft ertus...
Hi, Ik heb al denk ik meer dan 8 jaar + een ouder modem (Technicolor TC7200). Is er een mogelijkheid om een nieuwe te krijgen? Internetverbinding is al j...
Beste lezer, Sinds dat ZIGGO UPC heeft overgenomen zitten wij thuis (internet en TV) al bij ZIGGO, echter nooit problemen gehad en zeer tevreden over de ...
Beste Ziggo, Graag wil ik de wifi pods retourneren en de huur opzeggen. Ik gebruik momenteel de TP-Link. Die werken prima. Mvg. Marco
Hello! I need to port forward on my modem, but it's not possible. I saw on the community forum that only a Ziggo moderator can adjust the modem for that....
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Connectbox-en-vpn/td-p/848241 @Cecilia of andere ziggo medewerker. In dit topic staat dat je je modem kan laten om...
Ik heb nog een oude Ubee EVW3200. Ik heb een bekabelde internet aansluiting in gebruik. Er zitten nog drie aansluitingen achter een sticker met de tekst ...
Rechtstreeks van het modem naar ziggo.nl 300 packets transmitted, 294 packets received, 2% packet lossround-trip min/avg/max = 10.000/50.680/640.000 ms v...
Net de UBC1318ZG ontvangen en aangesloten. Internet werkt.Verbinding gemaakt naar het modem, ingelogd met het wachtwoord dat achterop de modem stond. Ver...
Beste allen, Ik heb de volgende vraag. Ik heb de smart wifi pods ontvangen om het netwerk te versterken. Op het moment heb ik via de connectbox 2.4 en 5 ...
In de zoektocht naar de problematiek die ik eerder heb gehad zoveel mogelijk op te lossen. De verbinding die wel eens dropt naar lage snelheden is mijn A...
Op 13-01-2022 een mailtje gekregen van Ziggo met aanbieding gratis verdubbeling internetsnelheid gedurende 12 maanden. (zie bijlage Verdubbeling snelheid...
Ik wil het wachtwoord van mijn Chello e-mail adres wijzigen in Mijn Ziggo maar dit Chello e-mail aders is daar helaas niet terug te vinden. Als ik kijk i...
Ik heb sinds korte tijd ook het Gigabox Modem en bij mij is de snelheid niet beter geworden, maar valt de verbinding ook geregeld weg of is de performanc...
Een dag of 10 geleden hebben wij een nieuw modem ontvangen via ziggo, maar sindsdien werkt het internet amper. We werken met powerline adapters (wifi pun...
Ik heb een goed download signaal met kabel 600 Mbps, echter via Wifi kom ik niet hoger dan 30Mbps en is zelfs de upload hoger 40 Mbps. Wat is er fout wan...
goedendag, Als men mij een mail stuurt ontvangen ze een mail retour dat deze niet bezorgd is. Terwijl dit wel het geval is. Nadat ik naar webmail ging, z...
Hi, Ik verblijf een tijdje bij mijn schoonouders en merk dat regelmatig de wifi onbereikbaar is, dit gebeurt meerder keren op een dag. na het opnieuw aan...
Waar kan ik de spellingcontrole vinden en kan ik de taal aanpassen naar Nederlands in de webmail?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.