Russische Censuur? Alleen-lezen Opgelost
Dat Poetin een zekere censuur toepast is wel duidelijk en al jaren vrij 'gewoon', maar dat Ziggo/Vodafone in een vrij land dit nu ook doet vind ik schaam...
Dat Poetin een zekere censuur toepast is wel duidelijk en al jaren vrij 'gewoon', maar dat Ziggo/Vodafone in een vrij land dit nu ook doet vind ik schaam...
Ik heb jaren een account bij ziggo, destijds een casema email adres aangemaakt: xxx@casema.nlVorig jaar of zo heb ik voor mijn man een account bij aangem...
De afgelopen tijd is het mij opgevallen dat de internet verbinding gedurende de dag een aantal keren weg valt.Inmiddels heb ik een 24 uurs test uitgevoer...
Ik ben/was een fervent kijker naar darts op RTL7. Meestal keek ik daarnaar tijdens andere computerwerkzaamheden via Ziggo Go TV.Nu is Darts alleen nog ma...
Ik gebruik de webmailpagina voor mijn mail Ik krijg weleens mail in mijn spamfolder die geen spam is. Bij Gmail kan ik dan met de drie streepjes/stipjes ...
Ik kan met mailadres en wachtwoord inloggen bij Ziggo. Ik ben nu ook ingelogd om dit bericht te tikken. Maar het verzenden van mail lukt niet. IK heb bij...
Goeie dag, Graag wil ik mijn latency verbeteren om een betere game ervaring te krijgen. Als ik me internet snelheid test geeft ie 615mb downloadsnelheid ...
Wij willen een asus router rapture gt ax 11000 installeren achter de connectbox. We hebben zojuist aangevraagd om het modem in bridgemodus te zetten, maa...
sinds deze week komen sommige e-mails naar G-mailadressen retour soms zijn ze dan toch bij de ontvanger binnengekomen en soms ook nieten als ik het een 2...
Ontvang wel de mail.Maar een nieuw bericht opstellen in mijn Webmail gaat niet. Zodra ik de optie aanklik dan wordt het bestaande beeld even licht van kl...
Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Vandaag is Volkert Wessel Telecom voor mijn deur voor de 2e kee...
Zouden jullie mijn modem in IPv4 Only kunnen zetten?
Beste Ziggo, Ik krijg de laatste 1,5 maand steeds vaker mails van mijn krant, NRC, in de spam. Dit is geen reclame, maar inhoud. Soms komt er ook eentje ...
Dag, vroeger zat onder de rechtermuisknop de optie om bestanden met Ziggo Safe Online te scannen. Die optie is verdwenen. Hoe krijg ik 'm weer terug?
Hi,Ik tracht met mijn Linux systeem op Ziggo WifiSpots in te loggen met mijn account detail van Ziggo. (Degene die bedoelt zijn voor de WifiSpots uiteraa...
Goedendag,ik heb een Ubee EVW3210 modem/router maar ik heb daar steeds meer problemen mee. Internet is erg traag en valt steeds uit. Stroom eraf werkt ev...
Hey allemaal, Ik heb een probleem met port forwarding. Ik krijg met geen mogelijkheid een poort open gezet. Volgende dingen heb ik al allemaal geprobeerd...
Hoihoi, mijn wifibooster tp link m4 nr 2 blijft blauw knipperen. Ik heb al in de app de update gedaan. Stekker er helemaal uit en 1 minuut laten rusten(r...
Hoi allemaal, Ik ben sinds eergister verhuist en was bezig mijn PC op te zetten. Ziggo heb ik overgenomen naar mijn nieuwe huis. Alles tot nu toe goed, t...
Beste Mede Community Leden, Ik heb (bij zomerweer) een TV met ChromeCast in ons zitje in de tuin. F1 kijken bv! Ik streamde altijd vanaf mijn Samsung mob...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.