Modem veel errors Alleen-lezen Opgelost
Ik lijk over het algemeen een stabiele en snelle verbinding te hebben.In mei is er nog een monteur geweest ivm problemen met de verbinding welke na de werkzaamheden van de monteur opgelost waren. zie ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik lijk over het algemeen een stabiele en snelle verbinding te hebben.In mei is er nog een monteur geweest ivm problemen met de verbinding welke na de werkzaamheden van de monteur opgelost waren. zie ...
Ik zie op het forum dat dit probleem vaker voorkomt, maar een duidelijke oplossingsrichting zie ik niet. Speelt inmiddels al geruime tijd. Modem herstart 1-2x per dag op het moment, meestal met meldin...
Sinds enkele tijd valt de bedrade connectie van mijn modem naar mijn desktop af en toe weg. Mijn internet is dan periodes heel goed werkend, lees enkele uren, en valt daarna compleet weg voor soms enk...
Mijn connectbox is een tijd geleden op ipv4 gezet ivm port forwarding mogelijkheden. Op de 1 of andere manier is dit weer ongedaan gemaakt na een modem updaten. Ik zou graag het modem asap weer terug ...
Ziggo, Waarom is het niet mogelijk voor Ziggo om mij te kunnen vertellen wanneer de kabelreparatie wordt uitgevoerd.4 weken nadat de monteur constateert dat de kabel moet worden vervangen en 10 tal ke...
Hi, two days ago I lost my Wi-Fi connection and a green light keeps blinking. The message I got is that due to a malfunction, the connection was dissolved, but the error was resolved. It's already bee...
Ik heb een 300 Mbit internet abonnement maar krijg maar rond de 200 Mbit met speedtest van Ziggo te zien. Waar blijft de laatste 100Mb?
decom4 werkt niet meer
Hey ziggo, Zouden jullie mijn bridge modus kunnen inschakelen? Alvast bedankt!
Hallo allemaal, Ik heb een XSH videodeurbel. Succesvol geïnstalleerd via de connectbox van ziggo op het 2.4 Ghz wifi netwerk. LAN verbinding is niet mogelijk bij deze deurbel. Werkt op een 18v voeding...
Bij het reply all op een e-mail bericht met ca. 8 geadresseerden, krijg ik bij 2 e-mailadressen het bericht dat het bericht niet bezorgd kan worden omdat het zendende IP-adres (Verwijderd door moderat...
Beste community, Ik heb nu 3 pogingen gedaan om de Connectbox in bridge te krijgen, 1x via een speciaal daarvoor gemaakt formulier op ziggo.nl, daarvan kreeg ik een melding in de mail dat het "ergens ...
Fijn dat Ziggo me op de gevaren van het internet wijst, maar zo langzamerhand ken ik ze wel. En ze komen echt van Ziggo, maar een beetje spammen is het wel.
Weet niet hoe lang dit probleem al voorkomt, maar heb er sinds ongeveer een week last van. Nadat ik vorige week mijn router (Witte Ziggo Connectbox) een reset gaf (uitschakelen en weer opnieuw inschak...
hallo allemaal. ik heb gistere men router van ziggo in bridge modes laten zetten naar dat ik op men router eerst een pptpd vpn server had ge installeert. vervolgens ge test of de kant die aan men conn...
Hallo, Via de service van TP Link kom ik hier terecht, die hebben mij doorverwezen met de mededeling dat het probleem toch echt bij de smartwifi Modem Giga moet zitten. bij de Deco X60 en M4 zit de De...
Ik geef gemiddeld 2 trainingen per dag via MS Teams en het gebeurd minimaal 3 keer per training dat mijn internet kwaliteit zo slecht is dat men mij niet meer ziet en hoort. Zowel bekabeld als via WiF...
Wat is er aan de hand wie weet de oplossingen, ik kan mijn mail niet meer instellen . Al meerdere keren gewijzigd wachtenden een uur en dan weer hetzelfde probleem
Ik zou gebruik willen maken van port forwarding. Maar ik begrijp dat mijn modem dan in IPv4-modus moet staan. Kan dat gerealiseerd worden voor mij? Alvast bedankt! Arjan
Over dit onderwerp zie ik berichten tot mei dit jaar. Helaas kan ik niet reageren op die berichten. Vandaar dat ik dit topic opnieuw aanhaal. Ik heb Outlook 2019 op mijn PC met Windows geïnstalleerd e...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
50 | |
7 | |
6 | |
6 |