Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Spamfilter is vol. Alleen-lezen Opgelost

Waarom is het zo ontzettend lastig om een simpel antwoord te krijgen op een simpele vraag? Ik wil weten hoe ik m'n spamfilter kan leegmaken want ziggomail geeft aan dat ie vol zit. Ik wil dus alleen m...

ronben door
Level 2
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wegvallende wifi Opgelost

Goede vrienden van ons, wonende in Everdingen, hebben enorm last van uitvallende wifi.Herstarten hun oude Ubee modem regelmatig op mijn advies.Omdat ik niet bij hun in de buurt woon heb ik hun nu gead...

Always on VPN - error 809 Alleen-lezen Opgelost

sinds kort deze melding en mijn alwaysonVPN met werk werkt niet meer, ik krijg een 809 error. FW aan maar alle andere vinkjes uit ports UDP 500 + 4500 TCP 1723 opengezet het aparte is dat met mijn Vod...

hbronk door
Level 3
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Webmail instellen op Android Alleen-lezen Opgelost

Kan ik Webmail ter vervanging van WLM toevoegen aan mijn Android apparatuur, tablet en smartphone?Op de PC heb ik een snelkoppeling geplaatst op mijn bureaublad, dat werkt.En ook op het startscherm va...

Jan24 door
Level 4
  • 40 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 17 Likes

ziggo wifi uitzetten Alleen-lezen Opgelost

ik heb de deco m4 geinstalleerd maar advies is om de ziggo wifi uit te zetten. Echter, als ik op mijn connectbox wil inloggen wordt aangegeven dat mijn wachtwoord niet juist is. Hen het modem gereset ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen