veel uncorrectables, vanaf AOP alles in orde Opgelost
Ik heb nu enkele weken een Ubee 1318ZG modem in gebruik in combinatie met een 1000/50 abonnement.Op zich ben ik daar tevreden over. Maar er waren zijn ee...
Ik heb nu enkele weken een Ubee 1318ZG modem in gebruik in combinatie met een 1000/50 abonnement.Op zich ben ik daar tevreden over. Maar er waren zijn ee...
Beste Ziggo community,Op verzoek van mijn werkgever moet mijn modem omgezet worden naar ipv4 only door werk aan huis. Omdat ik ergens anders moet inlogge...
Na het vervangenlen van de smart wifi pods door wifi boosters worden onze luidsprekers van Harman Kardon niet meer gevonden. Wat kan ik doen?Het gaat om ...
De test is afgelopen, de pods mocht ik houden, dank jullie wel! Maar de laatste tijd begint 1 van de pods lawaai te maken wanneer de fan gaat draaien. Da...
Op mijn ziggo safe online L staat links boven je gebruikers naam en een gelinked e-mail adres , dit e-mail adres probeer ik te wijzigen , hoe doe ik dat?
Ik wil een poort openen voor mijn Helium miner maar dit is niet beschikbaar op ipv6 ingestelde modem. Kunnen jullie dit omzetten naar IPv4? Alvast bedank...
Hi everyone,Sorry for english message but my dutch it is still not there yet. I've seen some people posting about their downstream/upstream values becaus...
Wat is de max afstand van de connectbox naar mijn AOP. Ik wil eventueel mijn connectbox verplaatsen. De afstand is ongeveer 5 mtr.
Hoi, ik zat het volgende topic eens te lezen: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Telenet-op-Ziggo-Hotspot/td-p/73106/page/5 Ondanks dat er wat proble...
Ik probeer de Hotspot Ziggo te koppelen met een Raspberry Zero WiFi Bluetooth. Op zich lukt dat wel maar het certificaat dat ik gedownload heb wordt afge...
Heb sinds 3 dagen Ziggo 1 GB. Ben ook bezig om mijn Ziggo e-mail te installeren op/in Eudora, Outlook, iPad 10,5 pro. Met geen mogelijkheid lukt dit. Fou...
My modem resets itself a few times a day. It seems to get worse after 9PM but it also happens during the day. The white light starts blinking and then th...
Sinds een aantal dagen kan ik mijn mails niet versturen en beantwoorden klik ik nieuw bericht aan dan gaat het gelijk naar concepten begin scherm komt ni...
Ik kan door de bomen slecht het bos zien, maar ik ga ervan uit dat ik geen IPv6 ondersteuning kan krijgen door het ergens aan te vragen, klopt dat?Proble...
Dag, sinds een paar weken heb ik een connectbox giga. Dat moest van Ziggo. Ik heb ook een Somfy Connexoon om de zonnescreens te bedienen via een app. Sin...
Hoi, Ik kreeg het advies om de instellingen van UPnP en eventuele portforwarding aan te brengen, maar ik zie deze functie niet terug als ik inlog op het ...
Het format van mijn mailbox is veranderd. Ik krijg de zwarte ziggo balk niet meer. KAN OOK GEEN NIEUW bericht sturen. Hoe kan ik die terug krijgen.?
Goedemorgen, ik heb 2 pods geinstalleerd, tussentijds even verwijderd. Nu vraagt men iedere keer om een wachtwoord om verbinding te krijgen, waar kan ik ...
Beste ziggo, ook ik heb een verouderde Ubee evw3200 modem die regelmatig uitvalt. Graag zou ik deze vervangen zien door een nieuwere versie. Hoe gaat dit...
Sinds afgelopen week werkt ons wifi netwerk niet goed meer.De verbindingen vielen weg. Eén station wilde niet meer verbinden.Daarom besloten om het hele ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.