Internet ligt er regelmatig uit voor bepaalde domeinen Opgelost
Wij hebben sinds 2 weken terug een zakelijke verbinding van Ziggo, maar sinds dat punt merken we dat af en toe bepaalde web-domeinen er even uit liggen, ...
Wij hebben sinds 2 weken terug een zakelijke verbinding van Ziggo, maar sinds dat punt merken we dat af en toe bepaalde web-domeinen er even uit liggen, ...
Om storingen van het WIFI signaal te verminderen lees ik dat het kan helpen om een vast kanaal (ander kanaal dan de buren) te gebruiken. Bij het verander...
Mijn domein bnba.nl wordt door Ziggo blijkbaar als spam gemarkeerd en komt in de spambox van de ziggo klanten.Zaken als DMARC, SPF, DKIM, fixed IP, black...
Op mijn ziggo safe online is waarschijnlijk ingebroken. Tijdens het werken kwam het beginscherm knipperend op en daarna een eveneens knipperende pop-up. ...
zouden jullie dit ook voor mij kunnen doen ziggoik zag dit in een oudere post [Allereerst, je doet niets fout! Je hebt momenteen IPv6 DS Lite waardoor je...
Voor de mensen die ook de telefonie van de Fritz!box willen gebruiken, hier nog wat weetjes. Je kunt naast / in plaats van Ziggo telefonie ook nog vele a...
Goedeavond, Inmiddels ongeveer 2 weken een abonnement lopen bij Ziggo voor Internet/TV van 75mbps. Gedurende deze periode merk ik wisselvallig internet d...
Goedemiddag, Na ruim 2 uur speuren op dit forum en elders op Internet, de conclusie getrokken dat ik de vraag toch moet gaan stellen. Sinds enkele weken ...
Hallo ik probeer mijn wachtwoord te wijzigen voor mijn @chello mail account. Maar deze staat niet in "Mijn Ziggo" om het aan te passen? Hoe kan ik dit op...
Ik will ook graag port forwarding gebruiken (connectbox, alleen IPv6 menu, geen "port forwarding" menu).Kunnen jullie dit omzetten? Dank alvast,Dick
Hallo, Ik heb al een behoorlijke tijd last van traag internet waarbij de download snelheid niet gehaald wordt en de uploadsnelheid wel. De afgelopen maan...
Hallo, ik zit al een tijdje te vloeken sinds ik op verschillende apps niet in kan loggen, ik heb van alles geprobeerd om het te fixen en ben uiteindelijk...
Goedemiddag, Ik zoek een manier zodat de kinderen niet de hele dag op tiktok, en andere sociale media meer kunnen, Met andere woorden wil ik het blokeren...
Hallo,ik wil inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn ziggo hotstpot maar op mijn tv verschijnt geen ruimte voor gebruikersnaam.er is alle...
Wifi werkt slecht met de ubee evw320b lees hier meer over is daar wat aan te doen gr andre
Connectbox start op onregelmatige tijden opnieuw op, gaat soms dagen goed en dan weer dagen achter elkaar niet en start dan weer automatisch opnieuw op e...
Beste Community,Ik heb nu eigenlijk sinds ik Ziggo heb al last van gedoe met mijn modem, hier valt soms de verbinding van uit (ethernet reset voor 1 seco...
Ik heb een nieuwe Ziggo wifibooster gekregen omdat mijn oude kapot was gegaan binnen de garantieperiode. Nu krijg ik deze niet aan de praat. Ik druk 2-5 ...
Afgelopen december heb ik hier een topic geplaatst nav mijn overgang naar Giga en wat aanpassingen die in de aansluitingen gedaan zijn. Wat me opvalt is ...
Hallo allen, De laatste tijd ondervind ik aardige hinder bij het gebruik van bluetooth apparatuur.Ik ben e.e.a. gaan controleren, waarbij ik bijvoorbeeld...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.