Trage download via wifibooster Opgelost
Mijn wifi booster staat op zolder en is met een internet kabel aangesloten op mijn modem. Ik heb een download snelheid qua abonnement van 300 MB. Zowel b...
Mijn wifi booster staat op zolder en is met een internet kabel aangesloten op mijn modem. Ik heb een download snelheid qua abonnement van 300 MB. Zowel b...
Zou een moderator mijn modem kunnen aanpassen naar ipv4 ipv ipv6 ?Dit ivm port forwarding uiteraardAlvast hartelijk dank !!
** Bericht aangevuld door moderator ** Kom jij ook niet in je modem omdat het wachtwoord niet lijkt te kloppen? Zoek niet verder en klik hier om de juist...
Ik heb al sinds jaar en dag eigen routers en mijn Ziggo modem staat daarom in Bridge-mode (door Ziggo ingesteld). Een tijdje terug kreeg ik ineens onverw...
Beste mod(s), Graag zou ik het modem omgezet willen naar IPv4. B.v.dkl8
Beste, Ik lijk wel een SMS ddos te ontvangen van jullie. Na de eerste keer snapte ik het al hoor
Ik weet niet precies welk forum ik moet selecteren. Naar aanleiding van wat mij overkomen is zoals ik schetste een paar weken geleden onder “Cisco modem ...
Hallo Sinds gisteren kan ik geen emails meer verzenden vanuit mijn ziggo account. Melding; 554 5.2.0 SMTP 602..message contains spam content. Na 3 chatse...
hallo allen, Het valt me op dat ziggo o.a. voor zijn mail alleen met onveilige wachtwoorden wil werken.Een password zoals hun voorstellen is minder safe....
Zijn er haakse coaxkabels van coax-aansluiting naar mijn modem?Mijn coax aansluiting zit namelijk achter mijn bank en momenteel is er een groot gat achte...
Graag zou ik mijn huidige modem om willen ruilen voor een Ubee UBC1318ZG.Is dat te regelen? Wat moet ik daar voor doen?Groet,Juri
Op mijn MacBook macOS Big Sur krijg ik bij het verplaatsen van mail in inbox naar een spambox (ongewenste email of ongewenste reclame) steeds de melding ...
Ik ben vorige week verhuisd en vandaag eens toegekomen aan een speedtest.Internet werkt wel naar behoren tot zover.Via de speedtest van Ookla kom ik tot ...
Hallo allemaal, Sinds we zijn overgestapt naar het ziggo zakelijk "giga" pakket en een nieuw modem hebben gekregen, de connectbox Giga, hebben we problem...
Hallo,Ik heb 3 AC1200 (Deco M4).Ziggo Router -> 1GB Switch -> AC1200 (100Mbs/s): In de woonkamer -> 1GB Switch -> AC1200 (>400Mb/s): Studeerkamer -> AC12...
Deco m4 aangesloten bedraad poort 1 naar connectbox poort 2 naar de volgende Deco M4 . Wifi uitgezet op de connectbox. Maar kan ik nu mijn allarm op 1 po...
Hallo, Als sluitstuk van een grondige renovatie van het netwerk heb ik een verzoek om de Connectbox (Arris) om te ruilen voor een Ubee1318ZG. Ik ben niet...
Ik bespeur een vreemd gedrag bij 2,4GhZ wifi van de Connectbox. Als ik deze met de Android APP "wifi analyzer" monitor dan valt deze meer weg dan dat dez...
Beste, Ik heb voor het signaal te versterken een deco m4 aangeschaftWoonkamer: deco bekabeld aangesloten op de connectbox1e verdieping: 2 deco’s op slaap...
Ik krijg bovenstaande melding als ik safe online wil installeren op mijn nieuwe laptop. Dan moet ik s-mode uitschakelen en verwijst ie naar de app store....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.