Tratec FDU-44 signaal versterker Opgelost
Ik heb momenteel al enige tijd de Tratec FDU-44 signaal versterker in gebruik. Echter op een tv doen zich regelmatig storingen voor (beeld hapert/is erg blokkerig), op deze tv zit aangesloten de digit...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb momenteel al enige tijd de Tratec FDU-44 signaal versterker in gebruik. Echter op een tv doen zich regelmatig storingen voor (beeld hapert/is erg blokkerig), op deze tv zit aangesloten de digit...
Vannacht is mijn publiek Ziggo IP adres gewijzigd, sindsdien lijkt al mijn OpenVPN verkeer geknepen.Waar ik tot gisteren nog 150 tot 160 Mbit haalde van mijn 500 Mbit is die nu bedroevend terug gezakt...
Beste Ziggo community, Ik wil effectiever downloaden met qBittorrent (op dit moment wil hij nauwelijks downloaden) en wil hiervoor poorten openzetten. Maar wanneer ik in de Ziggo Router Connect Box bi...
Ik kan het nog niet heel helder ergens lezen. Beschermt safe online ook te Ransomware? Ik zie heel veel overeenkomsten met FSecure Safe pakket. Is dit hetzelfde pakket, alleen in ziggo vorm?
Ik heb mijn vraag vanavond gesteld aan het webcare team maar die verwezen mij door naar dit community. We krijgen geregeld een e-mail vanuit netflix dat er ingelogd is van een vreemde locatie. We hadd...
Beste Ziggo, Mijn werkgever doet alles via IPv6 en aangezien ik regelmatig thuis werk en een server van het werk daar heb staan, kan ik deze niet meer bereiken zonder ipv6. VPN verbinding van ipv4 naa...
Op mijn Apple MacBook pro (2019) is een dual boot (bootcamp) geinstalleerd en kan onder zowel Sierra als Windows 10 draaien. Contact met internet gaat via een TP-link Deco 5 home (mesh) systeem, dat a...
Op twee laptops valt de internetverbinding regelmatig weg. Op andere apparaten komt dit niet voor. Al veel naar een oplossing gezocht, maar nog niet gevonden. Zie de beantwoording van de vragen over m...
Een verborgen probleem?We hebben binnen onze Community wat lastig te onderzoeken problemen opgemerkt. Het gaat dan om Android apparaten die veel issues ervaren met het laden van websites en andere die...
Er lijkt weer wat instabiliteit in mijn netwerk te zitten wat terug te vinden is als packet loss. Alles opnieuw opgestart inclusief router maar probleem is er nog steeds. Dit is vorig jaar al eerder v...
Binnenkort wordt win live mail niet meer ondersteund. Ik wil overstappen op win mail voor win 10. Dat heb ik al geïnstalleerd. Nu heb ik in win live mail een heel verfijnd mailarchiefsysteem/mailadmin...
Dagelijks valt de internetverbinding een heel aantal keren weg (ca. 3 tot 8 keer). De WiFi verbinding blijft wel in orde. Na ca. 5 a 10 minuten, soms langer, herstelt het zichzelf weer. Iemand die daa...
Goedemiddag allen! Vanuit Twitter kom ik hier terecht, na wat zoek werk kan ik nog niet helemaal een oplossing / zelfde soort situatie vinden. Waar ik dus mee zit is dat ik mijn Connect Box in bridge-...
Ik wil de router instellingen veranderen. Voor ps4. Nat type 3 omzetten naar type 2. Bij het invoeren van Ip adres in de adresbalk. Vervolgens vraagt hij om Gebruikersnaam en wachtwoord. Dat zou moete...
Ervaar vaak problemen uitvallend netwerk. Ik heb het dan niet alleen over Wifi maar juist ook over de LAN verbinding. Heb een nieuw Ziggo los Connectmodem met sterk Wifi signaal begane grond. In woonk...
hoi allemaal, Ongeveer 2 maanden geleden is er een nieuwe ziggo modem geplaatst omdat internet snelheid vaak laag is. Sindsdien hebben we continu problemen met de Connector Box die om de 1-2 dagen uit...
Ik heb al zo’n 15 jaar denk ik Ziggo en IP adres veranderd nooit. Wel als ik modem/router reset o.i.d. maar nooit als ik nergens aankom. Zit ik net beetje te internetten valt heel ff de verbinding weg...
Verschillende apps op de mobile telefoons van onze gezinsleden werken slecht via de wifi. Via 4g werken ze prima. Het gekke is dat gewoon internet prima werkt op onze wifi
Hallo, Wanneer gaat Ziggo IPv6 aanbieden aan de “bridge mode” klanten?
Hoi, Ik heb sinds enkele weken een mooie nieuwe wifi-6 router. Echter valt zomaar de internet verbinding eruit na enkele uren. Een herstart van de router hersteld deze problemen dan weer. Het betreft ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
50 | |
40 | |
12 | |
6 | |
6 |