Slow upload speed of my internet Opgelost
This is my internet test result I'm using 500MB package but my upload speed is extremely slow. When I upload a video file on my google drive, only 1.5 MB...
This is my internet test result I'm using 500MB package but my upload speed is extremely slow. When I upload a video file on my google drive, only 1.5 MB...
Hello, For some reason everyday since Monday i lose internet connection precisely at 8am, 2pm and 8pm for about 5min and then it reconnects again. I trie...
Er wordt een afzender consequent als ongewenst in mijn Spamfolder geplaatst terwijl ik die wel wil ontvangen (NRC!!). Ik wil weten: Hoe laat ik weten dat...
Ik merk op dat sinds gisteren avond plotseling de latency op de internet verbinding hoger uitvalt. Dit geldt voor al het verkeer, maar is onder andere me...
Internet hapert vaak de laatste dagen geen radio of valt tijdelijk weg dit geld ook voor wiffi en bedraad internet. op de next kan ik dan ook geen 4k als...
Bij installeren vindt de box het netwerk meteen, (tplink deco)na het invullen van het wachtwoord vindt de box het netwerk niet meer. wat is hier aan de h...
Beste Leden, Onlangs mijn email adressen gewijzigd van Casema.nl naar Ziggo.nl, spijt als haren op mijn hoofd. Terug kan niet meer wel blijft er 1 achter...
De snelheid op mijn smartphone is ongeveer 20 mps Op andere apparaten 300.Hoe is dat verschil te verklaren?
Hallo, Ik probeer de wifi pods te installeren, maar de smart-wifi app geeft aan dat hij mijn modem niet kan vinden. Een medewerker van Ziggo gaf aan dat ...
Hi Guys I recently switched to the Smart Wifi pods and would like to return the other boosters that I had (TP-Link Deco boosters). Definitely prefer the ...
Goedemiddag, Ik wil graag mijn modem omruilen voor en Ubee UBC1318ZG. Ik weet dat jullie dit niet vaak doen maar ik gebruik mijn huidige modem al jaren i...
vanochtend ineens geen verbinding mee. Alle stappen netjes gevolgd om te achterhalen of op te lossen wat het probleem kan zijn.
Ik heb een mifirouter gekocht. Een tp-link. Bij het installeren loop ik tegen een probleem op. Er zit een vodafone simkaart in. Bij het installeren vraag...
Ik heb nu T-mobile internet thuis en ik wil Ziggo zakelijk internet nemen. Nu lees ik dat Ziggo internet via een kabel is. Hoe kan ik erachter komen of i...
Geachte heer, mevrouw, Afgelopen Vrijdag (11-03-2022) heb ik mijn abonnement gewijzigd van Complete naar Giga en deze is gisteren (15-03-2022) ingegaan. ...
Hoi Allemaal Geruimde tijd hebben we last dat het Ziggo modem kort de verbinding verliest. In het begin gebeurde het af en toe. Nu regelmatig waardoor ...
Nadat mijn connectbox spanningsloos is geweest werkt portforwarding niet meer. Heb de instellingen opnieuw gedaan maar de poorten blijven allemaal dicht
Sinds vorige week is er na een jaar lang volkomen probleemloos internetgebruik sprake van een geregeld sterk inzakken van de downloadsnelheid, die zoëven...
Ik heb de mesh m9 al, kan ik de gratis wifi pods van ziggo erbij pakken, werken deze samen?
Dag allen, Ik ben behoorlijk nieuw in de thuisnetwerken, en ik dacht dat een Access Point vrij gemakkelijk was op te zetten. Ik heb gezocht in dit forum ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.