Nieuwe WiFi modem Opgelost
Hoi Ziggo Community, Ik zou graag een nieuwe WiFi Modem willen aanvragen. Ik maak nu gebruik van een Technicolor TC7200, wat nu een aardig oud model is. Kan ik zo een nieuwe aanvragen of moet ik eerst...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi Ziggo Community, Ik zou graag een nieuwe WiFi Modem willen aanvragen. Ik maak nu gebruik van een Technicolor TC7200, wat nu een aardig oud model is. Kan ik zo een nieuwe aanvragen of moet ik eerst...
Goedenavond, Sinds kort heb ik het probleem dat de locatie die Google aangeeft niet overeenkomt met mijn werkelijke locatie. Als ik op WIFI zit geeft ie aan dat ik in Lelystad zit. Dit klopt niet. Ik ...
Hallo , ik heb sinds enkele jaren last dat mijn WiFi heel vaak weg valt en moet Cisco dan koudreset uitvoeren . Dan blijft Soms 1-2 weken geen last ( of te lui om naar de router te lopen) maar soms oo...
Hallo, Mijn internet radio's hebben regelmatig last van korte onderbrekingen.Kan dit te maken hebben met mijn Ubee EVW321b modem? Met vriendelijke groet,Cees
Mijn witte smart wifi modem staat in bridge-modus. Kan ik dan de smart wifi pods gebruiken?
Wij hebben een nieuw modem gekregen, de Connect box, werk prima, echter probeer ik de WiFi hp 3630 te koppelen dan komt ie als 2e netwerk zichtbaar. de WiFi printer hoort onder het ziggo netwerk te va...
Hoe maak ik een back up van mijn e-mail in windows live mail. Ik moet poortnummers etc veranderen en daarom moet ik een back up maken
Wij hebben sinds kort het complete pakket van ziggo en ik merk zodra iemand op ons netwerk een bestand of programma download het internet heftig vertraagd. (meestal gaat het van 300 mbps naar 70 mbps ...
Beste mede-internetters, Sinds vandaag heb ik op mijn PC en TV wel verbinding met de kabel maar bijna alle programma’s werken niet zoals: Netflix en youtube op de TV, Spotify, Steam en bepaalde websit...
Werken de Pods SmartWifi ook met de Connectbox Giga? Op de site gaat het om de witte modem, maar wij hebben nu een andere modem voor 1000 mb.
Hoi, Nu ik toch aan het vragen ben, weet iemand of de ziggo afstandsbediening met voice control ook te gebruiken is voor het oude Humax mediabox. Alvast bedankt. Gr. Tom
Beste allen, Sinds vandaag ben ik eigenaar geworden van de nieuwe Giganet Router en uiteraard de 1000mbits. Helaas behaal ik deze snelheid niet, zowel bekabeld als via de wifi. Ik kom niet verder dan ...
Sinds enkele weken valt mijn vaste LAN-verbinding regelmatig weg. Gebeurd enkele keren per dag, dan weer voor korte tijd, dan weer voor langere tijd. Resetten modem helpt soms wel, soms niet. Dus zond...
Goedenavond, Ik zou graag de huur van mijn WiFibooster willen opzeggen, en deze retourneren.Kunnen jullie dit abonnement stopzetten en mij een retourdoos sturen?Alvast bedankt,Met vriendelijke groet,M...
Goedemorgen beste leden, Ethernet en Wi-Fi hebben op de taakbalk dezelfde naam, internettoegang ZiggoCD99CA8_EXT en verbonden ZiggoCD99CA8_EXT. Voorheen was dat nooit maar sinds de installatie van Win...
is het mogelijk om de pods te installeren maar evengoed de 2.4 en 5 ghz gescheiden te houden (en aparte naam)Als ik via de app ga installeren worden de beide frequenties van zelfde naam voorzien en da...
Op vakantie heb ik al mijn home.nl E-mails op mijn tablet verwijderd. Nu blijkt dat ik die mails ook thuis op mijn stand-alone computer kwijt ben. Weet iemand hoe ik mijn mails weer terug in mijn acco...
Ik heb een oud huis war ik met pijn en moeite twee UTP kabels door oude leidingen naar de woonkamer en eerste verdieping heen heb kunnen wurmen. De vorige eigenaar heeft een rommeltje gemaakt van de m...
Ik heb vandaag mijn Connectbox Giga aangesloten en alles lijkt normaal te werken op 1 ding na. Ik kan het modem niet bereiken via 192.168.100.1 zoals ik dat bij de oude connectbox wel kon. Oude box st...
Hallo,om mijn server te kunnen benaderen van buiten mijn LAN moet ik poorten open kunnen zetten. Nu kunnen er poorten gesloten zijn door Ziggo. Om die poorten te kunnen vermijden ben ik op zoek naar e...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
41 | |
9 | |
7 | |
7 |