Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.7KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Downloadsnelheid niet boven de 100 MB/s Opgelost

Goedemiddag, Ik kwam erachter dat ik thuis op mijn desktop maar tot 100 MB/s kan halen, met een pakket van 250/20 MB/s down- en upload. Ik heb mijn desktop verbonden met een Cat5e kabel, de optie “sne...

Pixeal door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Arris connectbox crashed bij gameservers portforwarding Onopgelost

Zo’n 4 maand geleden heb ik een nieuwe modem gekregen, omdat ik een probleem had met het portforwarden. Elke keer als ik de server wou joinen, dan crashed me hele internet voor een moment. Nadat ik di...

Mail via Eurora werk niet Opgelost

Ik kan sinds een week regelmatig geen ziggomails meer versturen via Eudora. Via mijn telefoon en webmail gaat nog wel.

TheoLl door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Asus RT-N66U achter Ziggo Connectbox traag en onstabiel. Opgelost

Hoi, Ik wil de RT-N66U graag weer gebruiken ivm de flinke bereikbaarheid maar ook vanwege de goede snelheidsspecificaties. Alleen die snelheid komt niet in de buurt van de Connectbox. De downloadsnelh...

Neet door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Verwijderen van gegevens webmail. Opgelost

Als ik mijn webmail activeer, moet ik uiteraard inloggen. Het wachtwoord gaat ok, maar het veld waar de naam ingevuld kan worden, krijgt een popup met oude namen. Hoe kan ik die oude verwijderen en mi...

BasGroot door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wegvallende wifiverbinding via Ubee EVW320B Opgelost

WiFi blijft actief , maar geen internet verbinding meer. Na opnieuw opstarten werkt alles weer een poosje. zeker 3x per week zelfde verhaal. Tijd voor een nieuw modem?

Fred3543 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Connectbox Giga en IPv6 en bridge modus Onopgelost

Ik krijg bericht dat in Den Haag binnenkort GigaNet leverbaar wordt. Gaat dat iets veranderen mbt IPv6? Ik heb nu een IPv4 only verbinding in bridge modus, waarover ik zelf IPv6 tunnel via Wireguard. ...

pimzand door Gedreven Raadgever
  • 139 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 40 Likes

Access Point aansluiten op switch Opgelost

Ik heb een TP link accespoint EAP225 aangeschaft voor een goed wifi signaal op zolder. Wil deze op een switch aansluiten, maar heb geen flauw idee hoe te doen. Wie kan mij helpen?

HanssieV door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Unturned server port forwarden in Connect Box. Opgelost

Hoi hoi ik heb een vraag ik heb moeite met forwarden ik weet de poorten wel maar er staat iedere keer poorten zijn dubbel maar ik snap niet hoe ik dat moet oplossen weet iemand dat?

Ip camera gooit internet eruit Opgelost

Sinds enige tijd heb ik het volgende probleem, ik maak gebruik van diverse ip camera's Als ik nu een tijdje het beeld opvraag (stream) ca. 1 min. op een mobiel device , welke op hetzelfde lokale netwe...

wier500 door Stamgast
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Back-up Outlook Opgelost

Kan ik een back-up van mijn Outlook mailbestanden importeren in mijn Ziggo mail?

RLV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Niet alle sites kunnen worden geladen Opgelost

Sinds een paar dagen problemen met het laden van sites via wi-fi. Bij de ene smartphone totaal geen probleem, bij de andere smartphone en bij een pc worden niet alle pagina's geladen. Zo doet nu.nl he...

peetvano door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen draadloze netwerkverbinding tv Opgelost

Hoi allemaal, Nadat een monteur van Ziggo ons een nieuwe router (Connectbox) heeft gegeven ziet onze televisie (Samsung UE46ES8090) geen draadloze netwerken meer. Als ik naar netwerkinstellingen ga ka...

Upload halve snelheid Opgelost

Het valt me op dat mijn upload de helft van zijn snelheid haalt. Ik heb een 250/20 abonnement. Download haalt volgens speedtest 249-252 mb/s. Dat is top. Upload komt niet hoger dan 10 mb/s. Waar kan d...

DannyK85 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wifi werkt niet ondanks dat er verbinding is. Opgelost

Ik heb een Ubee evw3200 die al langere tijd geen Wifi verbinding meer maakt. Er is wel verbinding, alle lampjes die moeten branden doen het maar via laptop of mobiel is er geen verbinding te krijgen.....

jwmbouten door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen IPv6 Prefix Delegation toewijzing mogelijk Opgelost

Ik heb een tijdje al DSLite bij Ziggo (fUPC). Mijn setup is connectbox - opnsense - meerdere eigen subnets.Op IPv4 basis werkt alles (behalve dan dat er CG-NAT gebruikt wordt). Op IPv6 basis werkte al...

Draggeta door Stamgast
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Geen verbinding externe host DNS Opgelost

Er kan geen verbinding worden gemaakt met de externe host Primaire DNS server (192.168.192.1). Dit is de melding die ik krijg op mijn laptop. Nu heb ik geen internet meer. Hoe kan ik dit oplossen?

Ann76 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aanschaf fritzbox om Sonos problemen op te lossen Onopgelost

heb vaak problemen met Sonos. lijkt wel of de router niet goed communiceert met Sonos. Overweeg om een fritzbox aan te schaffen en mijn ziggorouter in bridgemode te zetten. Heeft iemand hier ervaring ...

a.rijk9 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen