IPv4 toevoegen Opgelost
Goedendag, Afgelopen weekend met uw collega's een aantal maal (3x) geprobeerd IPv4 te activeren/installeren ivm port forwarding, helaas niet gelukt. Mijn...
Goedendag, Afgelopen weekend met uw collega's een aantal maal (3x) geprobeerd IPv4 te activeren/installeren ivm port forwarding, helaas niet gelukt. Mijn...
Hallo, sinds 2 weken kan ik geen verbinding meer maken met mijn thuisnetwerk. Voorheen had ik hier geen problemen mee. De ICT afdeling van mijn werk is h...
Mijn verbinding word elke 2 uur verbroken, vermoedelijk door de DHCP leasetijd van de ip-adressen. Ik heb de ip-adres van mijn werk laptop toegevoegd aan...
Beste, ik wil graag mijn tplink router ertussen uit hebben, deze heeft de ip range 192.168.2.1wanneer ik op mijn modem in log op 192.168.178.1 en de ip r...
even een vraagjekan iemand zien of er vreemde dingen te zien zijn in deze gegevens van de ziggo connectboxdit zijn de gegevens van de ziggo connectboxdit...
Mijn modem is vannacht spontaan gereset en ik heb nu software CH7465LG-NCIP-6.15.31p1-NOSH. Maar omdat ik ook de zwarte wifiboosters van Ziggo heb (rebra...
Sinds half maart 2022 herstart ons Arris modem automatisch meerdere keren per week. Volgens de logging van onze router is de oorzaak foutmelding "No rang...
Als ik op mijn tablet (Samsung S2) inlog in de SmartWifiApp krijg als foutmelding: handshake failed. Probeer het opnieuw. Doe ik dat, dan blijf ik dezelf...
Hi Every1, Blijkbaar ben ik niet de enige......via outlook ontvang ik sinds gisteren (01 april) geen inkomende e-mail meer. uitgaande mail werkt wel. Via...
Hallo ik ben nieuw hier, heb eigenlijk nooit problemen die ik niet zelf op kan lossen.Nu heb ik een probleem waar ik niet uitkom, dus bij deze mijn eerst...
Goedendag allen, ik heb sinds vanochtend geen internet meer op mijn PC.mijn PC is bedraad naar mijn modem, mijn overige electronica doe ik via WIFI.met e...
Opeens komen mijn mails niet meer binnen.Blijkt dat pop3.upcmail. nl gewijzigd moet worden in imap.ziggo.nlDit gedaan op Macbook en Iphone,op Macbook kom...
Sinds afgelopen vrijdag haalt outlook 2013 de mails die op pop3 account staan niet meer binnen. (Fout: 0x80040900 )Mails komen wel op ipad en iphone.Outl...
mails via Ziggo verdwijnen spontaan na een half uur ???
Sinds een paar dagen krijg ik melding van Thunderbird bij ophalen emails ;'Verbinden met server pop3.upcmail.nl is mislukt' . Verzenden lukt wel. Webmail...
klantnr *** Klantnummer verwijderd door moderator** . Ik ben november 21 ingegaan op het aanbod van extra boosters (1 jaar gratis). Ik kreeg ze echter ni...
Sinds vandaag (geen 1 april grap) krijg ik op mijn desktop (Windows 7) op mijn Chello mailadres in Outlook 2010 geen inkomende mail meer. Ik kan nog wel ...
Hallo, Heb al een tijdje een uitdaging dat ik via mijn extern IP adres vanaf buiten niet mij thuis kan.Het lijkt erop dat dit een gedeeld adres is of iet...
Hallo, Wij hebben sinds kort een Ubee UBC1318ZG gekregen van jullie. Maar ik merk nu dat het blauwe lampje brandt van de DS (DownloadSpeed). Dit klopt oo...
sinds gisteren 1 april ontvang ik geen mails meer op mijn Iphone en Ipad. Op mijn desktop gebruik ik outlook 365 en geeft ook problemen hij kan de mappen...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.