Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 26KOplossingen
  • 50KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wie kan mij helpen de Ziggo Connectbox in bridge modus te plaatsen? Opgelost

Gister heb ik contact gehad met de klantenservice om mijn Ziggo Connect box in Bridge modus te zetten. Dit was mogelijk en werd gelijk in werking gezet volgens de medewerker van de klantenservice. M'n...

KdeW door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Is mijn Connectbox alleen een beetje in de war? Opgelost

Sorry voor het lange verhaal, maar … Ik twijfel heel erg aan het Wifi-gedeelte van mijn Connectbox (te langzaam), dit ben ik nog aan het onderzoeken. Als mijn vermoeden waar blijkt te zijn, kom ik hie...

Teamviewer installatie Opgelost

Hello,Ik probeer te gebruik teamviewer op mijn huis computer en mijn laptop.Weet iemand de klopt 'public address' voor mijn ziggo router of weet hoe kan ik de klopt address te vinden?Bedankt

gryandc door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netgear R7000 Opgelost

Ik heb al geruime tijd dat ik om de paar dagen cq weken mijn Netgear R7000 router van de stroom af moet halen omdat wij geen Wifi thuis hebben.Het wordt nu echt irritant dus vandaar de vraag aan julli...

verwp01 door Gedreven Liefhebber
  • 236 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 25 Likes

Cyberduck download SSL problemen bij bestand van 450GB Onopgelost

Hallo allemaal,Ik probeer met Cyberduck op een Mac een bestand van ongeveer 450Gb te downloaden bij m’n cloud opslag provider Backblaze. Gaat allemaal prima tot het moment dan ik rond de 50% ben met d...

Jaye door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan geen Ziggo e-mail verzenden in Outlook 2010 Onopgelost

Outlook 2010, windows 10; kan opeens geen email meer verzenden; krijg de foutmelding 421 Cannot connect to SMTP server.Outlook account verwijderd en opnieuw ingesteld. Gechat met helpdesk en die hebbe...

Wachtwoord wijzigen instellingen Connectbox Opgelost

hallo,wij hebben thuis de connectbox TG2492LG-ZG staan, en nu wil ik de instellingen in via de url 192.168.178.1 maar ik heb ooit het wachtwoord veranderd daar van en ik kan nu dat papiertje niet meer...

Timowest door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bepaalde site niet bereikbaar via Ziggo netwerk, wel 4G netwerk Opgelost

Kan sinds kort een bepaalde site niet openen via mijn Ziggo netwerk, maar als ik diezelfde site via dezelfde apperatuur via 4G benader, kan ik het wel zien. Wie weet raad! De site die ik niet kan bena...

Macbert door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

5GHZ valt weg of is ontzettend traag Opgelost

Om de een of andere onverklaarbare reden is sinds vorige week donderdag onze 5GHZ verbinding erg traag geworden, of soms niet zichtbaar. Ook van een andere buurman in de buurt zag ik dat zijn 5GHZ ver...

Webspace wachtwoord resetten Opgelost

Kan Ziggo het paswoord van mijn webspace resetten?Kan wel inloggen op mijn webspace, maar kom niet voorbij het paswoord.Paswoord van mijn Ziggo mail werkt niet.Zo staat het wel op de support pagina va...

meer1963 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan 1 bepaalde website niet bereiken vanuit mijn Ziggo netwerk. Opgelost

Sinds afgelopen zaterdag kan ik plots een (1) bepaalde website niet meer bereiken en krijg een time-out. Ik dacht dat die voor onderhoud of problemen uit de lucht zou zijn totdat ik vandaag vanuit een...

Fredvr door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Teruglopende snelheid internet Opgelost

Ik heb 2 laptops een oudere ASUS en een nieuwere ACER welke een snelheid aankan van 433MBs. Ik heb een abonnement waarbij ik een snelheid moet bereiken van 250Mbs. Op de oude laptop haal ik deze snelh...

Pieke123 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk historie Connectbox Opgelost

Wat betekent deze melding in de netwerk historie van de connect box?MAC adres heb ik voorzien van XXNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=XX:XX:XX:XX:XX:XX;CMTS-MAC=00:01:5c:77:06:55;CM-QO...

ZJAPP door Gedreven Liefhebber
  • 37 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Wegvallen internetverbinding Opgelost

Hallo,Ik heb al geruime tijd (+/- 2 maanden) last van een wegvallende internet verbinding, probleem zowel op de wifi als bekabeld. Internet aansluiting “loopt” via een Ziggo Connectbox en een splitter...

Peter_slee door Gedreven Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

NAS benaderen via Amplifi werkt niet Opgelost

Ik heb een Synology NAS aangesloten op mijn connectbox. Als ik wifi gebruik van de connectbox kan ik de NAS benaderen om bv netwerkschijf aan te maken. Als ik wifi gebruik via mijn Amplifi die ook is ...

Edtje123 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoeveel spamadressen kun je maximaal blokkeren, Opgelost

hoeveel spamadressen kun je maximaal blokkeren? Navraag gaf aan dat dit onbeperkt zou zijn maar wanneer ik nu een adres wil blokkeren wordt er aangegeven dat de lijst vol zit. Is deze uit te breiden o...

CeWeGe door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Xbox download snelheid laag, ping prima Opgelost

Ik heb nu de xbox rechtstreeks op de modem aangesloten een technicolor 7210.Helaas is de downloadsnel maar rond de 60mbps. ik heb de 250/50 abbo.De latentie is 12ms. Iemand een idee? herstart is niet ...

Mhnl2000 door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Probleem bij Safe Online verwijderen of herinstalleren? De oplossing! Onopgelost

Goedendag, Er moet me toch iets van m'n hart: wat een gedoe om Safe Online te herinstalleren! Ik ben e dagen mee bezig geweest, zowel in de Community als met de Klantenservice van Ziggo. Ik ben ook op...

Hummel door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen