1.211 - Internetverbinding
2.895 - Smart Home
14 - SmartWifi pods
445 - Thuisnetwerk
2.367 - Veilig Internet
489 - Wifi
1.504 - Wifibooster
273
Leestips van Ziggo
Alle topics
Really confused, Modem lights off but I still have internet Opgelost
Hi. I hope this makes sense because it got me really confused.I had my modem installed in the utility cabinet a few months ago and everything was going o...
Geavanceerde instellingen 2.4GHz Netwerkadapter Opgelost
Een tijdje terug heb ik de problemen met mijn Wifi opgelost (trage Wifi en vaak herstarten van de modem). Hiervoor ben ik nog dank verschuldigd aan @tobi...
ABNAMRO app op Android niet via Wifi Ziggo Onopgelost
Al weer hebben wij in de avonduren problemen met de bereikbaarheid van ABNAMRO met de telebankierenapp. Deze is geïnstalleerd op diverse Android-telefoon...
Glasvezel laten installeren? Onopgelost
Ik heb alles van Ziggo en Vodafone Nu wil KPN bij mij glasvezel install. wat moet ik doen? hoe zit het bij Ziggo, is er iets op komst? Ik hoorde iets ove...
Partial bonding DS en haperende internetverbinding na aansluiten nieuwe Ziggo Connect Box Opgelost
Met mijn oude Thomson modem had ik een goede verbinding en een betere signaal-ruisverhouding dan de nieuwe Ziggo Connect Box. De nieuwe Ziggo box heeft v...
Inloggen RING-account met Ziggo-netwerk NOK, 4G wél. Opgelost
Schiet mij maar lek; onbegrijpelijk! Inloggen op Ring-account met WiFi (5 of 2.4 GHz) of bekabeld met Chrome (laatste versie) deed 't gisteren nog, vanda...
Games: Teleporteren in het spel gaat te traag Opgelost
Hallo allemaal, Ik heb een lastig probleem zo op het eeerst gezicht is mijn Internet perfect. Maar ongeveer een jaar geleden begon de elende. Het gaat om...
Modem vervangen Opgelost
Hallo, Ik heb een UBEE EVW320B modem, dit is een verouderd model, want heb ik al een héél lang.Is het mogelijk een nieuw modem te ontvangen? Aangezien de...
Ziggo F sescure houdt ermee op Opgelost
Fsecure hield er plotseling mee op ?? Probeerde opnieuw te installeren maar lukt niet Krijg melding accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te m...
Ipv6 Bridge mode met ubiquiti edgerouter werkt 'nog niet' Onopgelost
Ik heb een connectbox in bridge mode staan. Ik woon in oud ziggo gebied en heb net zoals veel andere een brief gekregen dat op 1 december ipv6 beschikbaa...
SmartWifi modem Giga IPv4 Port Forwarding Opgelost
Greetings, Recently I got the SmartWifi modem Giga and it seems only IPv6 is supported and the firewall can't be configured to only allow certain IPs or ...
Veranderen van 5 poorten in mijn router. Opgelost
Hallo mijn zonnepanelen en mijn router werken volgens de fabrikant niet goed samen.Ik moet ziggo vragen om 5 poorten open te zetten en veranderen met and...
Nieuw AOP nodig voor ConnectBox Giga? Opgelost
Vraagje voor mijn buurman. Deze heeft, net als ik, gisteren een nieuwe ConnectBox Giga gekregen (vernieuwing netwerk in omgeving Tilburg). Hij heeft echt...
leasetijd permanent in ziggo router (pihole) Opgelost
Hoe kan ik apparaat met leasetijd permanent verwijderen uit de lijst van gereserveerde IP-adressen in mn router?Het apparaat is offline maar blijft ertus...
Verouderde modem Opgelost
Hi, Ik heb al denk ik meer dan 8 jaar + een ouder modem (Technicolor TC7200). Is er een mogelijkheid om een nieuwe te krijgen? Internetverbinding is al j...
Traag internet (partial bonding DS) Opgelost
Beste lezer, Sinds dat ZIGGO UPC heeft overgenomen zitten wij thuis (internet en TV) al bij ZIGGO, echter nooit problemen gehad en zeer tevreden over de ...
Wifi pods retourneren en huur opzeggen Opgelost
Beste Ziggo, Graag wil ik de wifi pods retourneren en de huur opzeggen. Ik gebruik momenteel de TP-Link. Die werken prima. Mvg. Marco
Port forwarding Onopgelost
Hello! I need to port forward on my modem, but it's not possible. I saw on the community forum that only a Ziggo moderator can adjust the modem for that....
Connectbox en vpn Opgelost
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Connectbox-en-vpn/td-p/848241 @Cecilia of andere ziggo medewerker. In dit topic staat dat je je modem kan laten om...