Elke dag SMS updates over verstoring Opgelost
Beste, Na een lokale Internetstoring (06-04, rond 13:30) kon ik mij aanmelden voor een SMS-melding wanneer storing opgelost zou zijn. Deze verstoring is ...
Beste, Na een lokale Internetstoring (06-04, rond 13:30) kon ik mij aanmelden voor een SMS-melding wanneer storing opgelost zou zijn. Deze verstoring is ...
Hoe kan ik die aantal dagen die verwijderde email in de trash bewaard word? Volgens Ziggo klantenservice is het ingesteld op een week maar die kon mij ni...
Goedemorgen, Ik wil graag mijn 3 wifi-boosters opzeggen. Via het abonnement zelf staat er dat ik contact met de klantenservice moet opnemen. Kan het dan ...
Om de Toshiba airco aan te sluiten op het internet moeten er 3 poorten worden open gezet (80, 443 en 8883). Wie kan me hierbij helpen ? Zie bijlage.
Sinds een maand of 2 heb ik hier een UBC1318ZG modem. Aan de ene kant een verbetering van de oude Connectbox (sneller opstarten, geen wifi, lager verbrui...
Hallo, sinds enkele maanden hebben wij problemen met onze wifi. Hij valt steeds weg. Dit gebeurt op alle apparaten, meerdere keren per dag, zowel bedraad...
LS, Aangezien ik best wel veel problemen heb met de Connectbox (hij pakt standaard het 2.4MHz signaal ipv het 5.0MHz signaal waardoor zowel mijn laptop a...
Hoi, is het mogelijk dat ik ergens via de deco of de kabelmodem, kan zorgen dat er geen nieuwe apparaten meer verbinding kan maken met mijn netwerk? Mijn...
Goedenavond, Ik vernam dat er een nieuw modem onderweg is naar ons huis en dat de huidige wordt gedeactiveerd over ongeveer 2 weken. Punt is dat ik het e...
Hello, I recently started having an issue with my wifi. The download and upload speed is very slow and my app cannot connect to the router. I also have 2...
Goedemiddag, ik heb de handleiding port-forward op dit forum gevolgd en met de klantenservice vastgesteld dat ik IPv4 heb. Als ik op mijn eigen netwerk ...
I have a ziggo subscription with 300 mbit download and 30 mbit upload speed. I never see these speeds, infact I see some ridicilous internet speeds like ...
Vandaag 3 boosters geinstalleerd als wij thuiskomen is de WI-FI schakelaar op onze smartphone uit, deze moeten wij handmatig aanzetten dat hoort toch nie...
SInds afgelopen weekend is de connectbox een paar keer uitgevallen. Internet en telefoon stopt er dan ineens mee.Nadat de connectbox na een minuut of 5 w...
Geachte,Na het een en ander uitgezocht te hebben ben ik erachter gekomen dat niet alle settings correct staan van mijn modem.Ik moet vanuit huis werken 9...
Hallo, Sinds een maand heb ik last van een instabiele verbinding en constant tussen de 5 en 10% packetloss.Na het bellen met de helpdesk werd mij verteld...
Vandaag me nieuwe Connectbox modem binnengekregen ter vervangen van zeer oude UPC Technicolor T7200. Maar nu wou ik de Connectbox modem in Bridge modus z...
Beste leden, Ik heb een vraag gepost met inhoud van mij zelf stom natuurlijk zal voortaan beter opletten. Nu weet ik niet hoe ik moderators kan bereiken ...
Ik heb een TP-Link MR600 4G backup router. Die doet het.Ik heb een Ziggo connect box in bridge, die doet het ook.Maar zodra ik deze met elkaar verbind we...
Goedendag, Ik had een paar weken geleden dit topic gestart: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/DNS-outages/m-p/904754#M370598 Mij was het verzoek geda...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.