Ubee EVW320B modem verouderd Opgelost
Goedendag, Ik heb al sinds maanden een slechte wifi verbinding (Ubee EVW320B) , en zie in andere topics dat dit al een verouderd model is en mensen een andere modem krijgen toegestuurd.Ik heb deze mod...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag, Ik heb al sinds maanden een slechte wifi verbinding (Ubee EVW320B) , en zie in andere topics dat dit al een verouderd model is en mensen een andere modem krijgen toegestuurd.Ik heb deze mod...
Beste Ziggomedewerker, Na ontvangen van ons nieuwe smartwifi modem en deze geinstalleerd te hebben was er helaas geen verbinding. Ondertussen al een aantal dagen, wat met thuis werken etc zeker niet w...
Gaan we weeeer.. Het internet is zo lekker dat mijn vorige post opeens weg is Ons internet is al instabiel sind we verhuisd zijn een half jaar geleden. We hebben het modem meegenomen uit ons oude ap...
Ik gebruik een combinatie van een wit modem in de woonkamer en een bedraad Ziggo access point op de 1e verdieping (ook van Ziggo). Welke Smartwifi pods kan ik dan het beste gebruiken en hoe werkt eea ...
Beste community, Recent heb ik een nieuwe woning gekocht (bestaande bouw). Het AOP zit op een heel onhandige locatie in de kelder, ver weg van de meterkast waar ik mijn modem en router wil plaatsen. G...
Wil graag mijn R7800 router als access point gebruiken. Hoe werkt dit en welke veranderingen moet ik aanbrengen? Vrgr. Stacey98
Vandaag een mail van jullie ontvangen: Servicebericht: Houd je e-mail veilig.Ik heb mijn Thunderbird opnieuw ingesteld. Helaas werkt deze niet meer! Wat moet ik doen?Graag hulp!Dank.
Ik heb een brief gekregen van ziggo met die info over bridge modus en IPv6. Maar hoe kan ik controleren of mijn modem goed staat. Hij staat nu in bridge modes en op mijn modem hen ik wat deco's aanges...
Ik probeer een poort open te zetten en heb zover ik weet alles goed gedaan. Als ik echter de poort controleer, geeft hij aan dat ik een ander public adres heb dan het ip adres in mijn pc. Kan iemand m...
Hi, Ik heb een pihole server waar ik graag unbound als lookup op wil laten draaien. Nu krijg ik alleen maar forwarded answers terug, maar geen authoritative answers. Kan het zijn dat ziggo deze recurs...
Graag mijn IPv6 omzetten naar IPv4, omdat mijn VPN verbinding met mijn werk steeds wegvalt.
Goedenavond, Ik heb momenteel een Chinese camera die verbinding maakt met verschillende servers op de hele wereld. Ik kan hem met een iphoneapp buiten mijn lokale netwerk ook zien en en bedienen, terw...
Heb een brief ontvangen mbt IPv6 ondersteuning die voor modems in bridge mode over 2 weken geactiveerd wordt. Zou graag even willen checken of mijn router juist is ingesteld - temeer ik niet zeker wee...
Goedemiddag, Sinds augustes hebben wij ons aangesloten bij Ziggo omdat we verhuisd zijn. Bij ons ziggo abbo kregen wij 3 smart wifiboosters bij het pakket (Tp-Link Deco M4). Daarmee heb ik de eerste b...
Ik heb 3 deco m4 boosters aangesloten op de ziggo connectbox.De eerste is met de bijbehorende korte kabel aangesloten en de andere 2 draadloos.Als ik de wifi van de connectbox uit schakel, dan werken ...
beste mensen,in het verleden kon je via members.casema.nl naar je eigen gemaakte websitenu heb ik dit een tijd niet meer gedaan omdat ik een eigen domeinnaam had. nu wil ik toch weer naar mijn destijd...
Sinds kort is mijn ip-adres van IPv4 naar IPv6 gegaan (bijvoorbeeld 2001:1c00:416:cb00:45f0:dbc9:95c8:4b03). Prima, maar dit adres wijzigt om het uur of vaker. Ik gebruik mijn ip-adres als webontwikke...
Ik heb 2 gratis Ziggo pods ontvangen, maar het lukt mij niet om ze te installeren. Hoe kan ik een nieuwe account aanmaken voor de pods, want daar gaat het na mijn mening mis.
Welk connection type moet ik bij mijnIPv6 settings van mijn router invullen?Ik heb een Ziggo modem in bridge mode met daarachter een RT-AX88U van Asus. Ik kan IPv6 activeren op mijn router maar dan we...
Beste, Ik heb een nwe laptop en daarop mijn ziggo account met een snelkoppeling op mijn buroblad gezet, maar telkens als ik mijn email wil openen vragen ze mijn emailadres en wachtwoord, zeer frustrer...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
63 | |
52 | |
8 | |
8 | |
6 |