Want to activate ipv6 on my connection Opgelost
I have a connectbox rotuer and currently it is in ipv4 only mode, want it to be upgraded to ipv6 mode
I have a connectbox rotuer and currently it is in ipv4 only mode, want it to be upgraded to ipv6 mode
Beste Ziggo medewerker.De help desk verwijst naar dit forum om mijn vraag op te lossen. De helpdesk kan dit niet (?)Ik heb graag een IP only instelling I...
Thuis heb ik wisselende internet. Hij gaat regelmatig (maar geen duidelijk patroon) uit, soms 10-15 keren per dag. Ook als via kabel is (stroom). Hierben...
hallo ik gebruik sinds kort vpn om een buitenlands tv programma te kijken nou wou ik dat eigen ook graag installeren op mijn tv maar dan zegt de vpn prov...
Ik heb een probleem met m'n (draadloze) WIFI-printer, welke ik graag vanuit diverse computers of mobiels wil benaderen. Heel vaak gebeurt het, dat ik iet...
Sinds deze week hebben we thuis last van traag internet en valt de modem regelmatig uit. Wat mij opviel is dat het de afgelopen week telkens rond 21:00 w...
Goedemiddag, Ik heb zojuist Ziggo safe online geïnstalleerd op mijn mobiel (android) en ik krijg telkens de melding dat er 1 infectie is gevonden. Dit be...
Ik heb onder mijn account van Ziggo vier e-mailadressen aangemaakt: A, B, C en D. Nu wil ik e-mailadres D automatisch laten doorsturen naar een ander e-m...
ik gebruik sinds kort een bluesound node Streamer. installeren gaat alleen via wifi, terwijl dit ook via ethernet moet lukken. bluesound forum bekeken. d...
Hoe kan ik de omvormer verbinden met wiffi
Goedemiddag, Enige tijd geleden 2 wifipods ontvangen en geprobeerd e.e.a. te installeren; download en install van smartwifi app op mobiele telefoon lukt,...
Ik kreeg een tijd geleden het aanbod een jaar lang gratis gebruik te maken van de Wifibooster Pods. Daar ben ik op ingegaan en ik heb dus de Pods ontvang...
Hallo,Ik heb vanaf 19 maart een nieuw abonnement bij Ziggo (dit is de datum dat er internet moet komen). Het abonnement is voor TV en Internet. Ik heb al...
Goedenavond, Een vriend van mij had een minecraft server aangemaakt maar nu kan ik niet joinen.Ik wou even mijn upnp instellingen bekijken, maar nu kom i...
Good day everyone, I have recently joined Ziggo and I have an internet only package for 300mb/s. We have been having issues with inconsistent internet co...
Beste Ziggo, Wekelijks wordt mijn internet verbinding gedurende 10-20 minuten verbroken.Dit gebeurt op het moment dat de DHCP leasetijd verloopt. Conform...
Sinds enige tijd ontvang ik geen e-mails meer van Bol.com, hoewel verder mijn mail perfect werkt. Kan het zijn dat Ziggo een filter heeft geplaatst zodat...
Als ik mijn account met ....@hotmail.com open en klik ik mappen aan, dan verschijnt er een kolom met daarin de namen van de bestaande mappen plus een plu...
Hallo allemaal, vrijdag nieuw abonnement gekregen en nieuw modem (giganet modem) maar krijg deze niet toegevoegd/herkent in de smart WiFi app… monteur di...
Mijn vriendin kan sinds lange tijd geen mails meer versturen.Nu blijkt na wat onderzoek dat deze is geblokkeerd i.v.m. spamming. Haar Facebook account is...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.