Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.8KOplossingen
  • 48.3KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Signaalwaardes Cisco 3212 doen vreemd Opgelost

Sinds kort heb ik slecht beeld met de mediabox Xl en extra mediabox op ziggo sport en SBS 9. Dit heb ik gemeld bij de de helpdesk van Ziggo en ze hebben mij 2 nieuwe aansluitkabels opgestuurd. Vanaf h...

Nat type 3 PS4 Onopgelost

Er zijn al wat topics over geschreven maar toch begin ik er weer 1.Ik heb een ps4 die is bekabeld aangesloten op het Ziggo modem ubee evw321b. Er zijn met het online gamen wat problemen. Dit komt omda...

Chevy93 door Gedreven Liefhebber
  • 58 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Tijdelijk blokkeren internetgebruik Onopgelost

ik word een beetje moedeloos van het internetgedrag van mijn dochter en wil haar in bepaalde tijdslots de toegang tot de wifi ontzeggen. kan dat?

Kan ik zien wie is ingelogd op mijn modem? Opgelost

Kan ik zien of mensen op mijn internet proberen in te loggen? Ik maak gebruik van een Connect Box van Ziggo.Kan iemand helpen?

SO_ door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo-Nas - bestanden toevoegen (mac) Opgelost

Hallo allen,Ik heb zojuist de nas gezien op in de finder (mac). Ik zie op het modem ook dat ik mijn externe HD kan toevoegen en deze verschijnt ook keurig als ik kijk op de Ziggo Nas. Alle inhoud is o...

Eigen router gebruiken achter Connectbox; hoe? Onopgelost

Goedemorgen, Als kersverse Ziggo-klant heb ik een vraag. Ik ben een relatieve leek als het gaat om installatie van routers en dergelijke, vandaar dat ik mijn vraag hier stel. Ik heb een jaartje gelede...

Marco_W door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Netflix geheel blokkeren Onopgelost

Ik heb geen Netflix, maar zoonlief (15) regelt wel eens wat.En dat gaat ten koste van huiswerk etc.Ik wil voor het hele huis Netflix blokkeren.Kan dat in de router, in de firewall, …?En hoe dan?

JWeetje door Gedreven Meedenker
  • 60 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Spam Opgelost

Krijg laatste paar dagen veel mails in slecht engels vanuit spaanse namen.het is spam maar ze zitten ook gewoon in de inbox.hebben meer mensen hier last van?

Avalanche door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mail account toevoegen in Outlook Opgelost

Ik heb problemen met een mail account toevoegen van UPCmail. In Outlook nieuw account toevoegen gaat niet automatisch. Heb ergens een trucje gelezen dat als die om het wachtwoord vraagt jedit wel 3 x ...

wwesp door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

ConnectBox | Arris Bridge Mode Opgelost

Afgelopen weekend heb ik een nieuw modem ontvangen: ConnectBox Arris. Door de helpdesk was mij verzekerd dat ik deze zelf in bridge Mode kon plaatsen. Ik kan deze optie nergens in het menu terug vinde...

Winfried door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Connectbox Ziggo nieuw aansluiting, Help Opgelost

Klant geworden bij Ziggo en connectbox ontvangen.Ik krijg de zaken niet geïnstalleerdWifi wel te vinden Internet krijg ik geen verbinding.Telefoon krijg ik geen verbindingIk kan wel in mijn modemHuisa...

Gerrit. door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Mensen van je wifi af kicken Opgelost

ik wil graag weten of je mensen kan kicken van je wifi zodat ze je wifi niet meer kunnen gebruiken

r.kbdy68 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ongewenste mail adressen blokkeren bij webmail - lijst is te lang Opgelost

Goede middag,Als ik afzenders van e-mail wil blokkeren krijg ik de volgende melding:"De lijst van geblokkeerde afzenders is te lang om nieuwe adressen toe te voegen. Verwijder adressen en probeer het ...

Bauke63 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox bridge Opgelost

Beste,Connectbox met Bridge, iedereen zegt een kwestie van aansluiten en gaan. Ik geloof er niks van, ben ondertussen al een uurtje of 8 verder. (Bij mijn vader)Heb zelfs een nieuwe router gekocht, ma...

Mrcx door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mappen mail Ziggo in Engels en Nederlands Opgelost

In mijn mail (outlook365) heb ik naast de engelse mapnamen van ziggo ook nederlandse namen staan. Het merendeel heb ik kunnen verwijderen (nederlandse) behalve Postvak Uit. Als ik hier op klik kan ik ...

mjschuman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen