Installeren mifirouter Opgelost
Ik heb een mifirouter gekocht. Een tp-link. Bij het installeren loop ik tegen een probleem op. Er zit een vodafone simkaart in. Bij het installeren vraag...
Ik heb een mifirouter gekocht. Een tp-link. Bij het installeren loop ik tegen een probleem op. Er zit een vodafone simkaart in. Bij het installeren vraag...
Ik heb nu T-mobile internet thuis en ik wil Ziggo zakelijk internet nemen. Nu lees ik dat Ziggo internet via een kabel is. Hoe kan ik erachter komen of i...
Geachte heer, mevrouw, Afgelopen Vrijdag (11-03-2022) heb ik mijn abonnement gewijzigd van Complete naar Giga en deze is gisteren (15-03-2022) ingegaan. ...
Hoi Allemaal Geruimde tijd hebben we last dat het Ziggo modem kort de verbinding verliest. In het begin gebeurde het af en toe. Nu regelmatig waardoor ...
Nadat mijn connectbox spanningsloos is geweest werkt portforwarding niet meer. Heb de instellingen opnieuw gedaan maar de poorten blijven allemaal dicht
Sinds vorige week is er na een jaar lang volkomen probleemloos internetgebruik sprake van een geregeld sterk inzakken van de downloadsnelheid, die zoëven...
Ik heb de mesh m9 al, kan ik de gratis wifi pods van ziggo erbij pakken, werken deze samen?
Dag allen, Ik ben behoorlijk nieuw in de thuisnetwerken, en ik dacht dat een Access Point vrij gemakkelijk was op te zetten. Ik heb gezocht in dit forum ...
Bij mijn nieuwe Auping bed is een Auping connect module geleverd, echter die werkt alleen op 2.4GHz en niet op 5GHz. Is het mogelijk om alleen voor de Au...
Hallo,ik wil de wifi in mijn woning verbeteren door ziggo pods te gaan plaatsen.De connectbox zit hier in de meterkast (achter dikke muren) en ik heb in ...
Ik moet een poort open zetten, maar hoe doe ik dat zonder MAC adres
Ik kan sinds enige tijd geen mail meer versturen via outlook of live mail. Wel met Gmail en webmail. Wachtwoord opnieuw gedaan en div instellingen geprob...
Vandaag de pods in de bus gekregen en ik dacht: snel en eenvoudig installeren... Not... Helpdesk gechat, modem van stroom, app opnieuw geinstalleerd. Opn...
Ook ik heb helaas de brief ontvangen dat mijn trouwe Cisco EPC3212 vervangen gaat worden door een Connectbox. Het liefst zou ik alles zo laten, aangezien...
Interverbinding valt weg Vorig jaar heb ik hier ook een bericht gepost, maar daar kon ik helaas niet meer reageren.Mijn internetverbinding (vast/wi-fi) v...
Ik heb mijn nieuwe modem geinstaleerd wat het ook gelijk goed deed. Alleen toen ik mijn smart wifi pods in de app wou installeren lukte het me niet om he...
Beste Ziggo community, Sinds minimaal een maand heb ik thuis internetproblemen. 2 weken geleden ging het verbinding helemaal weg 2-3 keer per dag. Toen b...
Beste, sinds deze week kan ik geen e-mails versturen vanaf mijn Android (zakelijk) en Iphone (privé) telefoon. Inkomende e-mails komen wel binnen , heb a...
Beste forumlezers, van de week zijn er bij mij werkzaamheden geweest in de wijk. Omdat ik regelmatig de waarden van mijn Compal Connectbox bijhoudt valt ...
I have a connectbox rotuer and currently it is in ipv4 only mode, want it to be upgraded to ipv6 mode
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.