Wifi nog steeds regelmatig traag Opgelost
Een maandje terug heb ik deze post gemaakt, waarin ik aangaf dat onze wifi vaak traag is en regelmatig wegvalt. Om dit op te lossen is een monteur bij on...
Een maandje terug heb ik deze post gemaakt, waarin ik aangaf dat onze wifi vaak traag is en regelmatig wegvalt. Om dit op te lossen is een monteur bij on...
Mijn Smart wifi app werkt niet meer, ik wil een pod in de huiskamer aanmelden maar dat gaat dus niet
Hi, Ik heb de WifiPods recentelijk geinstalleerd. Nu heb ik 2 problemen: 1) Speedtests wijzen uit dat mijn Wifi zonder Wifi Pods sneller is dan met. Zond...
Van de week mails verplaatst naar een email-map onder Postvak In.O.a. mails mbt vakanties en andere reserveringen.Deze map nog een paar maal bekeken nade...
Hallo, Ik wil graag vanuit de meterkast een bekabeld netwerk aanleggen voor het internet. Wat ik niet graag doe is het klusje na een paar maanden nog een...
Ik ben even kwijt waar ik moet gaan zoeken Een half jaar geleden of zo heb ik via mijn abonnement twee van die smart wifi pods (de "honingraatvormige")...
na dat we de router hebben riset doet moijn pin aparaat het niet meer
Naar aanleiding van dit topic Opgelost: Smart WiFi pods met eigen router - Pagina 4 - Ziggo Community vraag ik mij af of het nog mogelijk is om mijn aanb...
Sinds ongeveer een week blijft het internet 1-2 maal per dag volledig uitvallen. De WiFi netwerken doen het nog prima, maar voorzien geen internet verbin...
Ik heb soms dat de verbinding willekeurig tijdelijk wegvalt voor een paar seconden. Op smokeping zie ik dit ook terug met packet loss. Het gebeurt niet h...
Hallo,Sindskort maak ik gebruik van wifi pods (deco4) via ziggo. Installatie gedaan volgens het boekje en liep allemaal probleemloss. Probeer vanmorgen m...
Goedemorgen allen, Kan je de Deco app zonder problemen verwijderen en opnieuw installeren? Reden een instelling die ik heb aangevinkt geeft een probleem,...
In het verleden heeft mijn oude werkgever gevraagd om mijn prive laptop voor werk te gebruiken. Op een avond zijn er toen op afstand dingen op gezet. Lat...
Beste, Na een lokale Internetstoring (06-04, rond 13:30) kon ik mij aanmelden voor een SMS-melding wanneer storing opgelost zou zijn. Deze verstoring is ...
Hoe kan ik die aantal dagen die verwijderde email in de trash bewaard word? Volgens Ziggo klantenservice is het ingesteld op een week maar die kon mij ni...
Goedemorgen, Ik wil graag mijn 3 wifi-boosters opzeggen. Via het abonnement zelf staat er dat ik contact met de klantenservice moet opnemen. Kan het dan ...
Om de Toshiba airco aan te sluiten op het internet moeten er 3 poorten worden open gezet (80, 443 en 8883). Wie kan me hierbij helpen ? Zie bijlage.
Sinds een maand of 2 heb ik hier een UBC1318ZG modem. Aan de ene kant een verbetering van de oude Connectbox (sneller opstarten, geen wifi, lager verbrui...
Hallo, sinds enkele maanden hebben wij problemen met onze wifi. Hij valt steeds weg. Dit gebeurt op alle apparaten, meerdere keren per dag, zowel bedraad...
LS, Aangezien ik best wel veel problemen heb met de Connectbox (hij pakt standaard het 2.4MHz signaal ipv het 5.0MHz signaal waardoor zowel mijn laptop a...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.