Traag en wegvallend internet met Ubee evw321b modem Opgelost
Hallo, Ik heb al een behoorlijke tijd last van traag internet waarbij de download snelheid niet gehaald wordt en de uploadsnelheid wel. De afgelopen maan...
Hallo, Ik heb al een behoorlijke tijd last van traag internet waarbij de download snelheid niet gehaald wordt en de uploadsnelheid wel. De afgelopen maan...
Hallo, ik zit al een tijdje te vloeken sinds ik op verschillende apps niet in kan loggen, ik heb van alles geprobeerd om het te fixen en ben uiteindelijk...
Goedemiddag, Ik zoek een manier zodat de kinderen niet de hele dag op tiktok, en andere sociale media meer kunnen, Met andere woorden wil ik het blokeren...
Hallo,ik wil inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn ziggo hotstpot maar op mijn tv verschijnt geen ruimte voor gebruikersnaam.er is alle...
Wifi werkt slecht met de ubee evw320b lees hier meer over is daar wat aan te doen gr andre
Connectbox start op onregelmatige tijden opnieuw op, gaat soms dagen goed en dan weer dagen achter elkaar niet en start dan weer automatisch opnieuw op e...
Beste Community,Ik heb nu eigenlijk sinds ik Ziggo heb al last van gedoe met mijn modem, hier valt soms de verbinding van uit (ethernet reset voor 1 seco...
Ik heb een nieuwe Ziggo wifibooster gekregen omdat mijn oude kapot was gegaan binnen de garantieperiode. Nu krijg ik deze niet aan de praat. Ik druk 2-5 ...
Afgelopen december heb ik hier een topic geplaatst nav mijn overgang naar Giga en wat aanpassingen die in de aansluitingen gedaan zijn. Wat me opvalt is ...
Hallo allen, De laatste tijd ondervind ik aardige hinder bij het gebruik van bluetooth apparatuur.Ik ben e.e.a. gaan controleren, waarbij ik bijvoorbeeld...
Goedenavond, Al enige tijd heb ik last van een instabiele verbinding. Dit merk je vooral in online games waarin de verbinding happert. De bekende oranje ...
Hi, Ik heb al tijden last dat ik soms een haperende verbinding lijkt te hebben in Teams meetings (dit is in ieder geval waar het het meeste in op valt). ...
Hallo, Weet iemand of er toevallig een nieuwere firmware beschikbaar is voor de UBW321B dan de 9.12.8008. Dit vraag ik omdat ik steeds vaker (dagelijks) ...
Hallo, Vorige week kregen wij een mail voor de gratis WiFi-boosters. We hebben deze toen besteld om te testen maar merkten geen verbetering (wifi is al r...
De website Pesthuyspodium.nl waar ik het webbeheer op doe om voorstellingen te publiceren, is niet toegankelijk op geen van mijn digitale media. Bij ande...
Op 4 februari ontving ik het volgende mailtje:Let opAls je mee doet ****** en je hebt een oud modem, dan krijg je van ons een nieuw modem toegestuurd om ...
Sinds afgelopen vrijdag hebben wij een connectbox giga alleen zie ik bij fouten voor rs een 1 staan op 4 regels is dit normaal of betekend dit zoals ik h...
Al enige tijd heb ik er last van, dat mail van veilige afzenders niet bij mij aankomen. Volgens ziggo is er niets aan de hand, maar volgens de afzenders ...
Beste leden,Ziggo: internet complete-modem Connectbox Compal, type CH7465LGTP-Link zie onderwerpIn de woonkamer is aanwezig het modem met Wi-Fi, de verbi...
Beste allen!Allereerst een hele goede Zondagmiddag! Ik heb nu sinds enkele maanden en Giganet Router en daarachter hangt een Deco M4, vervolgens zijn mij...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.