Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.5KOplossingen
  • 47.9KDiscussies
  • 155KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

WiFi hotspot op Nokia 7plus werkt niet - authentiatie probleem Opgelost

Sedert augustus met nr 1200 in gesprek over het installeren van WiFi hotspot op Nokia 7 plus. Geeft nog steeds. Authenticatie probleem (bij inloggen buiten de deur). Alle opties met helpdeskmedewerker...

jan.dev door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Outlook problemen Opgelost

Als ik In Outlook mijn Upcmail via imap wil configureren krijg ik telkens problemen met login userid password klopt niet beweert het systeem, maar al ik via webmail inlog klopt dit welDit op mijn smar...

sneld092 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Benieuwd naar jullie snelheden van verschillende speedtesten Onopgelost

Hoi Allemaal, Ik vroeg mij af hoe bij jullie de resultaten zijn van verschillende speedtesten.Hoe?: BekabeldType: DownloadsnelheidDe volgende speedtesten heb ik gebruikt:Speedtest.net : 195MbpsFast.co...

AP/client isolation uitzetten Opgelost

Geachte,Bestaat er een manier om in MediaBox XL de AP/client isolation uit te schakelen? En Internet Group Management Protocol (IGMP) in te schakelen?Ik wil dit doen omdat Google Home mini niet goed f...

Port Forwarden op Techicolor TC7120Z Opgelost

Hallo,Ik wil graag een poort open zetten op mijn modem (poort 11753 TCP).Ik heb deze handleiding gevolgd en stap voor stap uitgevoerd. Ik heb ook geprobeerd met een statisch IP adres een poort open te...

wachtwoord wijzigen wifi modem Opgelost

Probeer in te loggen in mijn modem maar gebruikersnaam en wachtwoord reageert ie niet op. heb al geprobeerd instellingen terug te zetten via reset knop. maar reageert nog niet. wat doe ik fout en wat ...

pjotr030 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ARRIS modem: houdt gereserveerde ip-adressen niet vast Onopgelost

Onlangs van Ziggo een nieuw modem gekregen voor de oudere Technicolour. Echter ik maak gebruik van gereserveerde (fixed) ip-adressen via DHCP. Alle bekende apparaten krijgen een fixed ip-adres via DHC...

Henk59 door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi valt telkens weg Opgelost

IK heb problemen met mijn wifi. Om de 15 minuten valt de wifi een paar seconden weg. Nou vind ik dat niet zo vervelend als ik op mijn telefoon zit, maar als ik op de ps4 zit is dit wel heel irritant. ...

Handtekening met afbeelding onder e-mail instellen Opgelost

Goedemorgen,Vraag zal vast eerder gesteld zijn maar ik kan hem niet vinden.Ik wil graag onder elke mail mijn handtekening incl. logo toevoegen. Bij handtekeningen beheren lukt het mij om de tekst te w...

Jeannet1 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Instellen van categorien in outlook (MS Office 2016) werkt niet Opgelost

Het kiezen van categorien in outlook met mijn Ziggo account werkt niet, kun je niet kiezen.Hetzelfde geld voor een bericht markeren wat ook niet werkt.Daarentegen zit in diezelfde outlook-app ook een ...

Verballi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorstel voor Connectbox: Gast Wifi Opgelost

Zal wel ergens te vinden zijn zoja heb ik niet goed gezocht en sorry.Wens op Connectbox dat bijv Wifi maar vooral Gast Wifi een kalender en tijd functie heeft of krijgt.Dus kan kiezen dat deze alleen ...

Zpiep door Raadgever
  • 725 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 65 Likes

Bedraad internet werkt niet op pc - valt regelmatig uit Opgelost

In het verleden heb ik vaak problemen gehad met de zowel bedraad als draadloos internet, waarbij ik wil ontvangst had, maar geen verbinding. Dit lijkt steeds minder vaak voor te komen, maar er is een ...

Sintanna door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Port Forwarding werkt niet via Archer C1200 aangesloten op mijn modem Onopgelost

Hi all,Ik heb een tp link router archer c1200 aan mijn ziggo modem connect (ziggo connection box) Maar heb vervolgens als ik wil poort forwarding wil doen (poort 55553) wil open zetten werkt het niet....

Jasonpeer door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wegvallende internetverbinding Opgelost

Graag zou ik in aanmerking komen voor een nieuwe modem. wifi valt geregeld weg op mobiel en als ik iets zit te bekijken op tablet valt programma uit en zegt hij geen internet verbinding.

Internet download snelheid zeer laag via Mediabox XL Onopgelost

Hallo,Ik ben pas geleden van Tele2 naar Ziggo veranderd omdat ik een snellere downloads snelheid wou hebben.Ziggo Mediabox XL gister geinstalleerd en alle stappen gevolgd volgens de handleiding alles ...

Weika door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mails verdwijnen automatisch naar Prullenbak Opgelost

Ik gebruik webmail en sinds enkele dagen gaan enkele e-mails spontaan naar de Prullenbak. Ze vallen daar gelukkig wel op, omdat ze daar als ongeopend (dus vet afgedrukt) zijn opgeslagen. Is er zomaar ...

johndc door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

DHCP levert geen ipadres meer uit Onopgelost

Ik krijg regelmatig een melding dat mijn apparaat geen ip adres heeft gekregen van de Ziggo router.Status report:InformationStandard Specification Compliant DOCSIS 3.0Hardware Version 1.0Software Vers...

Draadloos Internet op mijn smart TV doet het vaak niet Onopgelost

Waneer ik bijvoorbeeld wil netflixen is het internet eraf op mijn tv. Er staan dan wel verbinding met draadloos netwerk maar niet met internet. Heb de tv al eens opnieuw gedaan en de modum ik heb een ...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen