Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.7KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

VOIP nummer mogelijk via Tel 2 aansluiting Connectbox? Opgelost

Hallo, Ik heb thuis nog een analoge alarmcentrale, weet iemand of je deze op de tel 2 poort van de connection box kan aansluiten en dan in de box deze poort aan een voip nr koppelen. dit doe ik nu via...

jpfaber door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifibooster via stopcontact in tuinhuisje - functioneert niet goed. Opgelost

Beste leden,Mijn thuisnetwerk wilde ik uitbreiden tot achterin de tuin. De meest eenvoudige manier leek mij een extra wifibooster via stopcontact voor in ons tuinhuisje. Deze heb ik gekocht, omdat ik ...

FtS door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Azure active directory van Ziggo Work/School account Opgelost

Ik heb een trial versie genomen van Azure Microsoft. Nu blijkt dat niet helemaal naar behoren te werken, dus zit ik al 3,5 week met de helpdesk te mailen en gisteren een remote session gedaan. Wat bli...

Caste018 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Port forwarding connectbox (poort 80) Opgelost

Ik heb een Connectbox Giga waarop ik de poorten 80 en 443 heb geforwarded. Dit ivm installeren van certificaat van Letsencrypt. Dat is me al eens eerder gelukt maar wat ik nu ook probeer: poort 80 bli...

Cornout door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Brugfunctie in en uitschakelen Opgelost

Hoe schakel ik de bruffunctie in op de Connect box?  

Willem24 door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Deco mesh m4: wat doet de tweede poort? Opgelost

2e ethernet poort deco m4 mesh wat doet die ? ***Toegevoegd door moderator***Ook interessant om te kijken:

Ocrami door Gedreven Liefhebber
  • 32 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Afmetingen Connectbox Giga Opgelost

Wat zijn de afmetingen van de connectbox giga

pathenon door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Het lukt niet om mijn modem in bridge te zetten Opgelost

Ik heb een router aangesloten op mijn modem om betere Wi-Fi verbinding te hebben. Ik heb echter een redelijk oud modem. Er is geen bridge modus beschikbaar op mijn modem, enkel DMZ. Dit laatste werkt ...

thompouce door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DOCSIS 4.0 is uitgebracht Onopgelost

De norm voor DOSIS 4.0 is vastgesteld. Je kunt nu symmetrische verbindingen opbouwen, dus bijvoorbeeld 1 Gb download en upload. De maximale download snelheid is 10 Gb/s, en upload snelheid 6 Gb/s. Zig...

caesar door Expert
  • 3241 Topics
  • 63 Oplossingen
  • 640 Likes

UPC Firmware Connect Box in Ziggo gebied Opgelost

Zojuist ingelogd in de Connectbox om het kanaal van mij 5 Ghz Wifi te wijzigen echter tot mijn verbazing zie ik dat er UPC Firmware op de connectbox geinstalleerd is terwijl ik niet een een voormalig ...

Ron013 door Stamgast
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wanneer je Sonoff geen verbinding met Ziggo wilt maken - tip Onopgelost

Vandaag een hele middag bezig geweest om de Sonoff Basic schakelaar zonder succes te verbinden met het netwerk. Natuurlijk eerst de meest moeilijke oplossingen geprobeerd, waarom makkelijk doen.... ?T...

Safe Online DigiD Opgelost

Ik gebruik safe online op mijn iPad 2019. Als ik een site bezoek waar ik moet inloggen met Digid start de Digid app niet op maar moet ik een koppel code invoeren van een ander apparaat. Het lijk alsof...

Onbekend wifinetwerk zichtbaar Opgelost

Zojuist hebben wij de naam van ons Wifi-netwerk gewijzigd. Nadat wij de wijziging hadden doorgevoerd, kwam in de lijst met wifi-netwerken een nieuw, open en onbeveiligd wifi-netwerk met dezelfde naam ...

Mailbox groter maken? Opgelost

Standaard staat deze op 5GB aan gebruik, is deze ruimer te maken?

Wifi wachtwoord vereisten Onopgelost

Beste, Ik vroeg mij af wanneer de Wifi vereisten zullen veranderen naar het wel befaamde nieuwe wachtwoord beleid. Bij Tele2, waar ik hiervoor zat, en helaas ben ik gedwongen te veranderen van provide...

TP Link Deco M9 werkt niet met Ziggo Connectbox Opgelost

Ik heb het forum goed doorzocht en geprobeerd om mijn probleem zelf op te lossen. Echter is dit helaas niet gelukt. Het volgende is het geval. Ik heb een Ziggo Compal Connectbox en vanwege de slechte ...

MH88 door Liefhebber
  • 31 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Ziggo webmail schakelt over van beveiligd naar niet-beveiligd Opgelost

Via een chat met Ziggo niets wijzer geworden en werd ik verwezen naar dit forum. Mijn probleem is dat als ik de mail open met de maandelijkse Ziggo faktuur en op [afbeeldingen tonen] druk de verbindin...

Harry172 door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Geen VPN met connectbox Opgelost

Sinds enkele weken heb ik de mogelijkheid om thuis te werken en daar was ik enorm blij mee natuurlijk.Helaas kwam ik er thuis achter dat mijn werk laptop wel met de wifi kan verbinden en dan ook de br...

MarcHa door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Safe Online blijft hangen op 40% Opgelost

Installeren op pc lukt niet. Blijft hangen op 40%. Geeft aan dat F-secure niet compatibel is en verwijderd moet worden. Dan klikken op verwijderen en doorgaan, dan moet ik opnieuw opstarten en begint ...

Sasja door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen