Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.9KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

.arnhem.chello.nl bij ConnectBox in Bridge naar Linksys Velop Opgelost

Hoi,Connectbox in Bridge.Linksys Velop in DHCP. Vast IP in Velop werkt niet. Lease verloopt vanuit Ziggo om de paar dagen.Gevolg: Bijna alle apparaten krijgen: .arnhem.chollo.nl als achtevoegsel.Dit l...

Mattbett door Stamgast
  • 43 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

PS4 internet komt bedraad niet boven 10mbps, op een laptop wel! Onopgelost

Mijn ps4 komt in een test niet boven de 10 mbps op een bekabeld netwerk met Ziggo. Andere apparaten halen wel de normale 40 mbps.. als ik bij anderen game of via de mobiele hotspot doet hij het wel ge...

Windows 10 October 2018 Update 1809 is nu beschikbaar. Onopgelost

Windows 10 October 2018 Update 1809 is nu beschikbaar. De update wordt in fases uitgerold via automatische updates, dus dat kan nog dagen/weken duren, hij wordt op de achtergrond geïnstalleerd, dan ku...

Bert door Super Expert
  • 47893 Topics
  • 2901 Oplossingen
  • 10578 Likes

Sinds vorige week trager internet Opgelost

Heb sinds begin mei 2018 inter net bij Ziggo. 200/20 mbps. Dat heeft 5 maanden lang tot 4 oktober feilloos gewerkt. Continue download speed van 200 mbps ook via 5 Ghz wifi. Kortom, op een enkele compl...

Sneaky door Gedreven Liefhebber
  • 26 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Sinds VPN trager internet....oplossing? Onopgelost

* trage verbinding (constant als je een site bezoekt...host vaststellen.)* CyberGhost 6 pro* OpenVPN* Bij internet zonder VPN goede snelheid 220/19

Bobxx door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Stapt Ziggo ooit in de glasvezel markt? Onopgelost

Is het voor Ziggo mogelijk om op glasvezel te gaan? Lijkt me de enigste mogelijkheid om in de toekomst hogere bandbreedtes te realiseren? vooral ook voor uploads... Ik vind dat we daar in NL toch wel ...

Twan79 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

SafeOnline Browsing-protection niet langer door Mac ondersteund Opgelost

Onlangs kreeg ik de volgende melding: "Safari ondersteunt onveilige extensies niet meer. 'Browsing-protection' wordt niet meer ondersteund. Je kunt nieuwere extensies vinden in de App Store of de Safa...

DoReMi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox met Philips Hue Bridge zorgt voor netwerkproblemen Onopgelost

Hallo allemaal,Sinds mijn aanschaf van mijn Philips hue Bridge heb ik netwerk problemen ( de wifi & bekabelde verbinding wordt slecht). Vervolgens heb ik de webpagina van het ziggo modem geopend en de...

Snelheidsprobleem: modem bridged met Amplifi router Opgelost

Heeft iemand ook problemen met de internet snelheid met de Connect box icm een Amplifi router? Heb vorige maand een nieuw modem gekregen omdat de oude steeds uit viel. Dat probleem werd zeer snel opge...

NAT type veranderen Playstation 4 Opgelost

Mijn zoon speelt Call of Duty en klaagt dat hij niet kan joinen bij vrienden. Met PS4 gebeld maar die ondersteunen dat niet. Vervolgens weer naar Ziggo gebeld en daar een doorverwijzing gekregen naar ...

Apegape door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Van Mediabox XL naar Connectbox - coax aansluiting Opgelost

Ik ben nu bezig met installeren van de connectbox. Alleen ik kom er niet uit welke kabel ik moet aansluiten. De mediabox xl heeft een gewone coaxkabel aansluiting. In principe is het geen vervangende ...

MarZe door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Steeds verlies van wifi verbinding... Opgelost

Ik heb vorige week een nieuwe Mediabox gekregen. Ik had al een paar dagen wegvallende verbinding, oude kast werd ook erg heet en wilde soms na uitschakelen niet meer aan. Iom met de helpdesk dus een n...

fasemc door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vertraging tijdens gamen (Path of Exile) Opgelost

Beste ziggo community,Ik speel een game en ervaar redelijk wat lag laatste tijd. Nu heb ik Pingplotter een paar minuten aangezet en kom op onderstaand resultaat.Begrijp ik goed dat de lag al begint va...

Brinkie door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi problemen- internet valt steeds weg, maar verbinding blijft Opgelost

Hallo allemaal,Wij hebben sindskort wifi van Ziggo. Onze situatie:De router, met UTP aangesloten naar de Wifi Booster en via Coaxkabel naar de Mediabox XL. Op zowel de router als op de Wifibooster heb...

Cliff017 door Gedreven Liefhebber
  • 65 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Mijn VPN connectie is niet stabiel! Opgelost

Ik log in naar het netwerk van mijn werk via een VPN en Citrix connectie. Dit heeft altijd goed gewerkt.Echter, nu al een week of 3, heb ik de volgende problemen;Na een minuut of 4 tot 6 blijft het sc...

Wifi slaapkamer - ervaringen? Opgelost

Goedendag,Op 1 slaapkamer hebben wij totaal geen Wifi, verder in huis wel. Er is geen mogelijkheid om extra kabels aan te leggen...Wat is aan te raden? Zo'n dubbel stopcontact?

woulie door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Safe online opzeggen Opgelost

Ik wil safe online stoppen,nergens online kan ik dat dus vinden om te regelen.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen