Reparatie Grondkabel Ziggo Onopgelost
Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Vandaag is Volkert Wessel Telecom voor mijn deur voor de 2e kee...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Vandaag is Volkert Wessel Telecom voor mijn deur voor de 2e kee...
Zouden jullie mijn modem in IPv4 Only kunnen zetten?
Beste Ziggo, Ik krijg de laatste 1,5 maand steeds vaker mails van mijn krant, NRC, in de spam. Dit is geen reclame, maar inhoud. Soms komt er ook eentje ...
Dag, vroeger zat onder de rechtermuisknop de optie om bestanden met Ziggo Safe Online te scannen. Die optie is verdwenen. Hoe krijg ik 'm weer terug?
Hi,Ik tracht met mijn Linux systeem op Ziggo WifiSpots in te loggen met mijn account detail van Ziggo. (Degene die bedoelt zijn voor de WifiSpots uiteraa...
Goedendag,ik heb een Ubee EVW3210 modem/router maar ik heb daar steeds meer problemen mee. Internet is erg traag en valt steeds uit. Stroom eraf werkt ev...
Hey allemaal, Ik heb een probleem met port forwarding. Ik krijg met geen mogelijkheid een poort open gezet. Volgende dingen heb ik al allemaal geprobeerd...
Hoihoi, mijn wifibooster tp link m4 nr 2 blijft blauw knipperen. Ik heb al in de app de update gedaan. Stekker er helemaal uit en 1 minuut laten rusten(r...
Hoi allemaal, Ik ben sinds eergister verhuist en was bezig mijn PC op te zetten. Ziggo heb ik overgenomen naar mijn nieuwe huis. Alles tot nu toe goed, t...
Beste Mede Community Leden, Ik heb (bij zomerweer) een TV met ChromeCast in ons zitje in de tuin. F1 kijken bv! Ik streamde altijd vanaf mijn Samsung mob...
Hallo iedereen, dit is mijn eerste post op de community forum. Alvast mijn excuses als ik dit post niet voldoet aan de guidelines. Mijn situatie is als v...
Hallo, Ik heb inmiddels al ongeveer een half jaar een probleem, en ben er nog steeds niet achter wat de oorzaak of oplossing is. Het vermoeden is dat het...
Hallo, ik heb geen netwerk ik heb het modem een paar keer hersteld maar er knippert nog een lampje en ik heb geen netwerk
Goedenmiddag, Sinds enkele weken ontvang ik geen emails meer via outlook 2019.Hij zegt dat mijn wachtwoord niet klopt, terwijk ik via webmail wel kan inl...
Hi,Ik heb een wifi pod in een tuinhuis. Helaas gebruikten de bouwers isolatie met metaalfolie, dus bijna geen wifi zal de ruimte bereiken. Ik probeerde d...
Ik ben bezig de Fritzbox 6660 als eigen modem te installeren. Daarbij heb ik het volgende probleem. Ik heb een MacBook als computer en daaraan een USBC n...
Kanaal 1 wordt intensief gebruikt. De overige kanalen zijn vrij. Ik wil van kanaal wisselen.Kan dat nog?
Dag, vanwege een klein probleempje heb ik Ziggo Safe Online opnieuw proberen te installeren in mijn Windows 10 installatie:* De officiële verwijderingsto...
Hallo, ik heb een vraag over safe online. Ik wil namelijk graag weten wat ik nu eigenlijk allemaal heb met safe online, want ik kan niet alles vinden wat...
Vorig week heb ik mijn Connectbox Giga geinstaleerd, alles werkt prima, alleen als ik naar de ziggo speed test gaan dan haal ik de maximaal snelheid niet...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS' of natuurlijk met de stembesturing. Houd de knop ingedrukt en zeg ’SkyShowtime...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
33 | |
9 | |
8 | |
5 | |
2 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.