SmartWifi modem doet een reboot Opgelost
Hoi allemaal,Er is een raar probleem aan de gang, Voorheen nooit , maar dan ook echt nooit een probleem gehad met de verbinding, echter de laatste tijd s...
Hoi allemaal,Er is een raar probleem aan de gang, Voorheen nooit , maar dan ook echt nooit een probleem gehad met de verbinding, echter de laatste tijd s...
Hallo, ik kan geen email versturen via live mail op mijn pc (kan wel mail ontvangen) , versturen lukt wel op webmail en op mijn laptop en telefoon.ik heb...
Sinds enkele weken het modem (Connectbox) in brigde laten zetten met een Fritzbox er achter. Werkt goed en mooi stabiele verbinding. Alles werkt zowel IP...
Ik heb mijn TP-link Extra wifipunt Ziggo C7 weer in gebruik genomen. Ik heb het geheel gereset. Werkt prima, maar ik kan de instellingen niet wijzigen. H...
Goede morgen,Graag zou ik via deze weg een verzoek willen indienen om IPv6 uit te schakelen / om te zetten naar ipv4 only.Kan dit gewijzigd worden voor o...
Via de klantenservice vernomen dat ik hierlangs een verzoek dien in te dienen voor het uitschakelen van IPv6.Zou dit gewijzigd kunnen worden?
Vandaag is mijn Internet Max aansluiting geactiveerd, alles werkt naar behoren en de internetverbinding behaalt de 600mb, probleem is alleen dat als vpn ...
Ik las iets over het verbinden van je mediabox met je computer, om zodoende de mediabox uit te schakelen eer je de deco mR4 installeert.Daar heb ik al he...
Ik zit in het buitenland en heb zonder problemen steeds in kunnen loggen op mijn email. Sinds gisteren krijg ik echter bijgevoegde foutcode, error 403 va...
Ik heb gisteren een nieuwe modem ontvangen omdat de oude kapot was.Na installaties vraagt hij om een internetactivatiecode en wachtwoord. Meerdere keren ...
Wij hebben de laatste tijd continu problemen met de verbinding. Nu blijkt dat het deksel van het kastje dat op straat staat niet goed afsluit (je kunt er...
Ik heb een Connectbox Giga en sinds de laatste tijd valt mijn internet steeds heel even weg, soms ook even geen last van en begint het weer. Verder dropt...
Dag,Wij hebben sinds jaar en dag een Cisco EPC3928AD modem die in bridge modus staat. Er achter zit een Asus router/Mesh netwerk voor de wifi in huis.De ...
Ik verblijf voor langere tijd in Indonesië en sinds vanochtend kan ik plotseling vanuit het buitenland niet meer bij mijn webmail. Met of zonder VPN. Ik ...
hallo allemaal! ik heb een vraagje : ik heb bij ziggo 2 mail adressen. 1 voor prive en de ander voor werkgerelateerde dingen e.d. nu doet 1 mail adres he...
Afgelopen vrijdag waren hier onaangekondigde werkzaamheden door Ziggo. Om 02.00 uur viel de internet verbinding weg. Om 08.00 uur was de nog niet terug, ...
Beste meneer/mevrouw, Over 3 weken gaan wij verhuizen. Wij willen tijdelijk voor 4 dagen internet hebben in het huidige en nieuwe huis om te voorkomen da...
Goedendag. Krijg melding dat mailbox bijna vol is en dat ik mails moet verwijderen. 4,3 van 5 g gevuld inderdaad zie ik op webmail. Postvak in is echter ...
Best forum,Af en toe is mijn internet verbinding traag. Ik kwam de volden geschiedenis tegen.Daarin veel Let op & critical.Kan ik daar iets mee.Ap is van...
Beste, ten eerste vind ik het een groot gemis dat Ziggo je via de helpdesk niet kan helpen met e mail problemen! Ik gebruik outlook 2016 voor mijn email ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.